Ze hier ook weer naar school gaan

Eindelijk was het gisteren zover school begon weer
Het was super spannend
Allebei naar een nieuwe school
Ed bracht Justin naar de speekhoorn en ik Robin naar school
Dat ging goed
Maar toen ik Ed sprak over hoe het met Justin was gegaan
Brak mijn hartje
Justin had zo gehuilt en vond het zo eng
Toen hij op de Kubus zat kon ik gewoon bellen om te vragen hoe het ging nu kan dat dus niet
Ed vond het ook verschrikkelijk
Hij word zo opgehaalt met het busje dus het is weer afwachten tot vanmiddag hoe het gegaan is
Het zit me niet helemaal lekker hoor als ik eerlijk ben
Maar ik weet ook dat het wennen is
Robin had gisteren al rekenen en schrijven gehad en vond dit heel stoer
Maar goed ik zit dus met de zenuwen hoe het met Justin zo gaat
pfffffffff

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Achhhhh dat is natuurlijk ook zielig…
Kan me voorstellen dat je hart brak…
Ik hoop voor je dat alles goed gaat vandaag!

Ik heb het ook een keer gehad, Noah moest zo huilen op de psz en ik ben echt huilend naar de auto gelopen… Daarna belde de leidster op dat op het moment dat ik de deur uit was, alles weer goed was met hem.

Dat zal vast ook zo zijn met Justin.
Waarom kun je nu niet bellen naar zijn school trouwens?

Liefs, Melanie

Hier zijn ze vandaag pas weer begonnen, ik heb ze net weg gebracht. Ivm de kermis hadden ze gisteren vrij. Allebei zijn ze gewoon gegaan zonder fratsen. Alleen zijn de groepen 4 gehusselt omdat het niet goed ging met die andere klas. Dat zit mij verschrikkelijk dwars gezien bij wie ze nu in de klas zit. Ik hoop dat het goed gaat, maar baal ook dat die heerlijke klas waar ze tot voor de vakantie in zat zo door elkaar gehaald is. Maar goed, we zullen zien hoe dat gaat en anders staat deze mama zo op de stoep, whahaha dat heb ik ze goed laten weten voor de vakantie al.
Rot is dat als ze zo van streek al aan de school beginnen. Het rotste is nog dat je dit de hele dag bij blijft en ze uiteindelijk toch een leuke dag hebben gehad vaak. Ik hoop dat je mannetje zich gauw op zijn plekje gaat voelen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi hoi,

ook Nikki is gisteren voor het eerst naar groep 4 gegaan. Ze had superveel zin! Maar toen ze zag naast wie ze zat in de klas, vertrok haar gezicht… Ze zit naast de pestkop van de klas die precies haar altijd moet hebben!!! Ik heb vorig jaar al aangekaart dat ik niet wil dat ze daar bij in de buurt zit, maar steeds doet de juf het weer!! Hij lacht haar uit als ze moeite heeft met lezen (terwijl hij zelf ook niet goed kan lezen) en meer van dat soort dingen… Ik heb haar al gezegd dat ik gelijk wil weten als hij haar weer pest, en als de juf haar geen andere plaats geeft, stap ik naar de directeur… Leuk he, school is weer begonnen hahaha!

Idd waarom kan je niet bellen naar school? Mijn hart brak ook altijd als Nikki zo hard moest huilen bij het weggaan…

Grtz Von

quote:
heleen, misschien heb je het al eens verteld hoor, dan heb ik het gemist denk ik Maar waarom gaan je boys niet naar de zelfde school?
@ Sanne ik heb het verteld maar doe het nog een keer hahaha Robin zijn school waar hij eerst zat had te weinig leerlingen dus de gemeente besloot dat school moest stoppen Daarom zit Robin op een andere school En Justin heeft een spraak/taal achterstand en is moeilijk te verstaan Kwa IQ zit hij boven het gemiddelde dus zou hij het op gewoon basisonderwijs kunnen redden Alleen met de spraak die hij nu beheerst Is het voor hem erg op zijn tene lopen op school en zijn we bang dat hij dan op zijn tenen moet lopen De school (spreekhoorn in breda) waar hij nu zit is dus speciaal voor kinderen met dat soort problemen En hun werken gewoon eraan dat hij misschien over een jaar of twee wel naar gewoon onderwijs kan Ik weet wel dat het een heel gedoe is voor ons maar ook voor Justin Hoop dat jullie het snappen en anders vraag maar ik leg het wel uit Ow ja het gene wat Justin dus heeft is een vorm van dyspractie hij heeft alleen niet alles alleen het spraak gedeelte dus

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin