Ze hier gaan schilderen?

Jaaa BeterWonen (Woningbouw) gaat de voorkant en achterkant opnieuw schilderen.
Morgen komen ze bij ons… maaaaaaaaaaaar… rond 12 uur… en alle ramen moeten open, zowel voor als achter… maaaaaaaaaaaarr…dan slaapt Noah, en we hebben geen brief gehad van BeterWonen dat ze komen.

Gaat zo`n kerel mij net vragen of ik morgen thuis ben, Tja dat weet ik niet… ik plan niet vooruit, en ga weg wanneer ik wil.
Dus ik zeg noem eens een tijd dat jullie willen komen dan? Ja rond 12 uur zegt ie… Ik zeg nee dat kan niet, dan slaapt mn zoon…oh oh was zn antwoord…

Dus ik ga straks wel BeterWonen bellen, dat ik dat liever via een brief had gehad, dan had ik er rekening mee kunnen houden… En om nou thuis te blijven voor schilders… We hebben net de babykamer helemaal netjes en ontlucht, komt er straks weer stank van verf…en ze zijn echt niet in 1 dag klaar…:S

Wat moet ik hier nu mee??
Moet ik Noah maar wakker houden omdat hun willen schilderen? Moeten Noah en ik maar kou lijden omdat hun willen schilderen? Dat doe ik echt niet… Kan me er zo over opwinden…
Ik zei al tegen Chris wat moeten we hier nu mee dan?? Verhuizen was zn antwoord!!! tjaaaa dat willen we al heel lang, maar dan moet BeterWonen een keer mee werken, of jij moet flink meer gaan verdienen dat we kunnen kopen!

Pff… wat nu?

Liefs, Melanie

Tja, das een nadeel van huren kan ik me voorstellen. Kun je niet met Noah naar je ouders, die wonen toch redelijk dichtbij? Campingbedje mee en direct een uitje.

En ja, die babykamer is inderdaad balen, heb je weer die verflucht in huis, terwijl je daar net vanaf bent…

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ow lang leve de woningbouw, ik was werken en bij mij stonden de ramen echt niet open hoor ! want ik was pleite… dus die hebben ze gewoon dichtgepapt… ik heb hier boven letterlijk de ramen open moeten stampen met mijn voet, omdat hij helemaal dicht geverft zat (ja houdoe ga geen dag vrij nemen voor hun gemouw, en zoals je ziet ze verven er gewoon overheen… sukkels)

dan verven ze om 12.00 uur maar mooi de andere kant van het huis ipv waar die kleine moet slapen !!

Baby geboren

Nou Bakmama, wij krijgen huursubsidie… Onze huur is ongeveer 510 euro…geloof ik, maar met aftrek huursubsidie betalen we 254 euro… En eerder konden wij wel een huis kopen van 170.000euro maar dan kreeg je KOOP subsidie,(Starterslening) en dat is sinds vorig jaar afgeschaft… en krijgen we nog maar 110.000euro… dus dat schiet niet op hier… Niet in de wijk waar wij willen gaan wonen tenminste!

@Liske: Helaas slaapt Noah niet overal… en de ramen moeten open blijven… dus ze zullen maar inbreken, als ik weg ben… Chris heeft het liefst nog dat ik alle gordijnen dicht laat, want ze hoeven niet te zien wat wij in de slaapkamers hebben staan…

@Sugers303: Ja, Ik kan altijd overleggen of ze eerst alleen de voorkant willen doen, en later de achterkant, aangezien Noah aan de achterkant slaapt…
Thnxx voor de tip…

Liefs, Melanie

zou ik ook ff doen hoor meis, bedoel moet toch een mouw aan te passen zijn, en nog ff zeggen dat je geen brief hebt gehad, anders had je wat kunnen regelen, die woningbouw mag best ff op zijn fouten of nalatigheid gewezen worden !

Baby geboren

Jaa Inderdaad Sugars303…
Ik ga morgen ochtend meteen bellen met de WoningBouw!

Liefs, Melanie

Wat een belachelijke tijd om te schilderen met de ramen open. Zowel het dagtijdstip als het jaargetijde tijdstip. Ze konden zeker korting krijgen nu. Ik bedoel je gaat met een temp van 4 graden mensen toch niet verplichten de ramen open te zetten. Betalen ze ook je wachtdagen als je ziek wordt en niet kan werken of het extra aan energie kosten. En dan nog wat als ze moeten verfen en je moet luchten zou ik in jou toestant (zwanger) eerst maar uitzoeken of dat wel kan ivm met schadelijke luchten.

Groetjes,

Michèle

De tijd is indd aardig balen, verder doe je er weinig aan denk ik omdat je in een huurhuis zit. Over het algemeen moeten ze een uurtje openblijven. Was hier wel van het voor jaar, maar koud dat het was Dus ze hebben bij mij maar een half uurtje opengestaan.

Wel schandalig dat je geen brief daarover krijgt, dat is toch het minste lijkt mij. Succes morgen.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik heb hier vernomen, dat ze morgen eerst gaan schuren… daarom moeten ook alle ramen open (iig eerst boven) omdat dus ook het kozijn geschuurt gaat worden.
en volgens mij gaan ze dan overmorgen verfen… maar ik ben dus niet van plan om nog 2 dagen thuis te gaan zitten… want maandag is al een thuis blijf dag omdat Chris de auto mee heeft… ik fiets dan alleen nog naar de winkel… want met zo`n dikke toeter en een kind achterop ga je niet zo ver…

Nou is het morgen dus al een dag binnen zitten, omdat er geschuurt MOET worden… en waarschijnlijk Woensdag ook, omdat er geverft MOET worden…
Als ik van te voren netjes een brief had gehad… Had ik me er op voor kunnen bereiden… Ik ga morgen eerst eens even bellen…

@Michèle: Ik weet dat verven in een zwangerschap schadelijk kan zijn, als het op terpetinebasis is…
Op Waterbasis wat minder, maar ik denk dat hier alles gewoon op Terpetine-basis gaat… daarom vindt ik het ook zo balen, omdat we net de babykamer helemaal ontlucht hebben.
En idd waarom NU?? Het is al zo koud buiten.
Maar voor het schilderen blijf ik zeker niet thuis… hadden ze me maar moeten brieven of bellen.

@Michelle: Tja ik kan er inderdaad niets aan doen, het is een huurhuis…
Balen…

Liefs, Melanie

nou ja 1 voordeel (of nadeel) bij jouw schuren ze nog, hier ging er een stofdoek overheen en toen werd het zooitje gewoon overgepapt !

Baby geboren

@ Melanie, zal zeker denk ik op therpentine basis zijn, dan mag jij niet eens thuisblijven he

Groetjes,

Michèle

Daarom zorg ik er ook voor dat ik vandaag en morgen zoveel mogelijk weg ben…

Al heb ik ze niet eens gezien hier vandaag…:S Ook zo vaag!
Ze zouden om 12uur komen… ze zijn nog bij de buren bezig, en hier is nog niks…ik blijf er in iedergeval niet voor thuis…de ramen staan op een kiertje…en voor de rest zien ze maar hoe ze het doen…

Liefs, Melanie

Voor een goede schilder mag dat niet uitmaken, maar ja goede schilders kosten geld

Groetjes,

Michèle