Jaaa BeterWonen (Woningbouw) gaat de voorkant en achterkant opnieuw schilderen.
Morgen komen ze bij ons… maaaaaaaaaaaar… rond 12 uur… en alle ramen moeten open, zowel voor als achter… maaaaaaaaaaaarr…dan slaapt Noah, en we hebben geen brief gehad van BeterWonen dat ze komen.
Gaat zo`n kerel mij net vragen of ik morgen thuis ben, Tja dat weet ik niet… ik plan niet vooruit, en ga weg wanneer ik wil.
Dus ik zeg noem eens een tijd dat jullie willen komen dan? Ja rond 12 uur zegt ie… Ik zeg nee dat kan niet, dan slaapt mn zoon…oh oh was zn antwoord…
Dus ik ga straks wel BeterWonen bellen, dat ik dat liever via een brief had gehad, dan had ik er rekening mee kunnen houden… En om nou thuis te blijven voor schilders… We hebben net de babykamer helemaal netjes en ontlucht, komt er straks weer stank van verf…en ze zijn echt niet in 1 dag klaar…:S
Wat moet ik hier nu mee??
Moet ik Noah maar wakker houden omdat hun willen schilderen? Moeten Noah en ik maar kou lijden omdat hun willen schilderen? Dat doe ik echt niet… Kan me er zo over opwinden…
Ik zei al tegen Chris wat moeten we hier nu mee dan?? Verhuizen was zn antwoord!!! tjaaaa dat willen we al heel lang, maar dan moet BeterWonen een keer mee werken, of jij moet flink meer gaan verdienen dat we kunnen kopen!
Pff… wat nu?
Liefs, Melanie