Ze haar eigen naam zegt

eindelijk, pippy zegt nu haar eigen naam , wel in een andere vorm … Pippé zegt ze ! eerst wees ze alleen haarzelf aan !

ik vind het zo raar dat ze niet als eerste hun eigen naam zeggen, je zou toch zeggen dat ze die het vaakste horen ! , heel vaag !

Pippy is geboren 17.07.2009

Hihi tsja kinderen zijn onvoorspelbaar he Maar wel heel goed van haar dat ze nu kan zeggen hoe ze heet

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

wat goed zeg

mijn neefje wist zijn eige naam erg goed te zeggen en iedereen heete zo maar als je hem vroeg hoe heet jij dan wist hij het niet hahaha

before you judge me, try hard to love me

Wat knap van haar!
Mijn meisje doet het nog niet hoor als ik naar haar wijs en zeg “wie is dat?” dan gaat ze gewoon babytaal zitten kletsen, of de aandacht is opeens ergens anders. En als ze en foto van zichzelf ziet zegt ze mama

Knappe meid! En tja…waarom niet eerder? Ze blijven ons verrassen, zullen we maar zeggen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Goed zeg, van Pippé!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Zeker goed hoor! Duimpje omhoog! Lisa zegt steeds dat ze zelf Laajs heet hihi!

ja babybraltaal word hier ook nog vollop gebruikt, maar ik moet zeggen ineens gaat ze zo snel vooruit dat wij soms echt elkaar aankijken zo van : zegt ze da nou echt,
manlief zat een programma te kijken , roept zij ineens ’ auto! ’ ik kijk naar de tv was hij een raceprogramma aan het kijken hahahaha , slimmert ! elke week weet ze wel een woordje erbij of 2 ! superleuk …
tenen was het eerste woordje ! ze is gewoon dol op tenen, we waren zondag in het zwembad, ze ging helemaal uit haar pan, nie van dat zwemmen maar van alle tenen die ze kon zien, voetenfetisch, blijkbaar hahhaa

Pippy is geboren 17.07.2009

Knap zeg!
Hahaha ik heb vanmiddag nog eens zitten oefenen met foto’s, en als ik dan haar naam zeg, dan zegt ze ieie…
hmm… naja begint erop te lijken haha

Wat knap!!

Hier is het als je een foto van haar hebt wel “enne” maar als je op haar buik wijst niet…

De honden weet ze ook al, Aydin is Aaaatin en Mika is Mika… de poezen zijn gewoon poes

Verder een hoop gechinees, vooral aan de “telefoon”… en achter iedere zin “bij”… ikkebij, iggebij… geen idee wat ze ermee bedoeld maar het is heel leuk want ze moet steeds lachen!

Groetjes van Sascha en Senne

Misschien bedoelt ze ikke blij

Daar dacht ik ook gelijk aan hihi!

Haha, dat zou wel leuk zijn…

Maar dan is ze wel een erg blij meisje hoor… ze zegt het zo’n 100 keer per dag!

Wat leuk dat ze haar eigen naam zegt, en ook zich weet aan te wijzen dan!
Luka kan ook Pippy zeggen, alleen bedoelt hij dan het schaapje Timmy van Timmy tijd…

Luka herkent zichzelf wel op foto’s, hij wijst dan naar zichzelf op de de foto en begint te lachen. Vervolgens wijst hij op zijn buik en kijkt ons vragend aan. Als wij dan zeggen:" Ja, dat ben jij! Dat is Luka!", gaat hij de foto een kusje geven. Erg lief!

Maar hij maakt nog geen aanstalten om zijn naam te zeggen.
Wel van de katten Daisy ( wordt Deetie), Levi, Dobby ( wordt Doppie) en Duc.
Verder zegt hij wel veel woordjes als auto, lepel, bord, beker, eten, kijken, etc. Allemaal op zijn manier natuurlijk!

Wat goed zeg dat ze haar naam zelf kan zeggen. Tja en over de volgorde van woorden, dat blijft altijd onvoorspelbaar. Tim is ook erg makkelijk, maar kwam ook niet als een van de eerste woorden uit zijn mond.

Groetjes,
Sandra

quote:
Haha, dat zou wel leuk zijn...

Maar dan is ze wel een erg blij meisje hoor… ze zegt het zo’n 100 keer per dag!

Nou erg vrolijk meisje dus