Ze geeft zelf aan dat ze moet plassen!


#1

Ik zit bijna niet meer op het forum, maar dit moet ik toch ECHT even met jullie delen
Ik weet niet of jullie nog weten dat ik het over baby op het potje heb gehad enzo? Wij zetten in ieder geval onze jongste al vanaf ongeveer 4 maand op de po. Niet net zo lang laten zitten tot ze wat doet en ook niet volgens de methode ‘baby op het potje’ de hele dag je baby in de gaten houden en hem/haar geluidjes aanleren om zelf aan te laten geven dat ze wat moeten doen.
Nee, we hebben het op dezelfde manier als mijn moeder gedaan. We zijn begonnen haar op de po te zetten als we zagen dat ze moest poepen (Dan ging ze kreunen en moeilijk kijken). Zodra ik haar oppakte hield ze op en als ze op de po zat ging ze verder. Daarna hebben we het uitgebreid en hebben we haar na elke fles (en later na elk eetmoment) op de po gezet.
Toen we onze oudste zindelijk maakten, kwam het er bij de jongste even niet meer van. Na een aantal maanden heb ik het weer opgepakt en nu sinds ongeveer 2 weken gaf ze zo nu en dan ineens zelf aan dat ze moest plassen!
En vandaag geeft ze het ineens elke keer aan! Ze komt met de po naar mij of mn vriend toe en als we haar dan op de po zetten plast ze! Ze heeft vandaag al 8 keer op de po geplast! We zijn zo trots! Ze is nu 1 jaar en een maand

Groetjes


#2

Zo, dat is knap van je kleine meid!! Moet eerlijk zeggen dat ik ook sceptisch was/ben met “baby op het potje”, maar als ik dit zo lees… Super hoor!
Groetjes Nancy


#3

@Zwelgje: We hebben het dus NIET volgens de methode ‘baby op het potje’ gedaan hè Dat vond ik zelf ook veel te veel werk en te ver gezocht Wij hebben het gewoon heel simpel gehouden En ze heeft inmiddels al 10 keer op de po geplast vandaag

Groetjes


#4

Wauw!
Jasper is ruim 3,5 en we zijn net de luiers overdag kwijt. Daar ben ik natuurlijk ook al reuze trots op, maar 1 jaar en een maand… super zeg!
Geniet maar van je toppertjes!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#5

Wat knap van haar!!

Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt


#6

Zeer knap hoor


#7

Wauw, echt heel erg knap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers