Ze blijven je verbazen

Ik was best wel moe door me nieuwe werk, maar de gedachte einde van de maand uit te kunnen slapen (morgan gaat nu bij mijn moeder slapen) maakte veel goed. Maar morgan was al de hele week 6.30 gekomen. Niet erg als je moet werken maar in het weekend is dat wel wat minder.

Maar goed ik gister na de Voice naar bed met de hoop dat ik toch tot minimaal 7.00 kon slapen. Gelukkig slaapt morgan weer rustig en door nu ik alle beesten op een paar na uit der bed gehaald heb. Maar om 4 uur huilen en brullen dus ik er naar toe. Ze voelde ook best warm aan dus ik denk wordt een lekker weekend. Maar ik wilde haar niet wakker(der) maken door te temperaturen.

Schrik ik vanmorgen om half negen wakker en morgan slaapt nog, dus ik maak me even zorgen. Loop naar beneden om de thermometer te pakken en pcm. Zit ze vrolijk rechtop als ik der kamer in kom. En ik hoor Halloo mamma. Heel vrolijk met gewoon 37.0. Dus ik zeg wat heb jij nou gedaan. Zegt ze slapen. Vraag ik of ze moe was. Ja zucht ze en of ze mamma wilde verrassen, ja mamma was het antwoord… Dus mijn dochter heeft met me meegedacht en mij heerlijk uit laten slapen. Als ik me weer omgedraaid had hadden we misschien nog wel langer geslapen

Groetjes,

Michèle

Hahaha, wat leuk.
Grappig he, dat je dan nog zo schrikt.
Ik ook, en Sarah is al 10 maanden, maar nog ga ik 's avonds altijd even kijken of ze nog goed ligt.
Sterker nog, ik ga pas weer weg als ik haar eventjes heb zien bewegen, stom he.

En als ze dan “uitslaapt” ren ik ook als eerst naar d’r bed.

Maar ze is wel netjes opgevoed zeg!!

Lilypie First Birthday tickers

Helemaal goed dat ze uitslaapt!!! Ik ben hier ook weer helemaal happy, al is het maar tot 7 uur, half 8 hihi! Alles beter dan tussen 5 en 6 uur! Ik heb haar 1 keer 's ochtends laten brullen (toen kwam ze al om 5 uur) en toen is ze heeeeel boos geweest, maar sindsdien wordt ze vrolijk wakker en als ik vraag of ze lekker geslapen heeft, krijg ik een volmondig JA!!! En ook als ze nu 's nachts wakker wordt (is dan meestal 2 uur achter mekaar!) is ze rustig en gaat niet huilen, ze brabbelt dan wat en valt vanzelf weer in slaap. Ik hoef niet eens naar haar toe! Ik denk dat bij Lisa ook de tandjes en de sprong mee hebben gespeeld (toch raar dat die 2 altijd samen gaan…) en dat die nu voor bij zijn

Ik hoop voor je dat je vaker uit “mag” slapen!!

Ha ha hadat hoop ik ook hoor, maar dan wel graag zonder wakker schrikken

@ boukje moet zeggen ze is de laatste dagen toch wel lief en rustig hoor, even geen pp streken. Ze vroeg vanmorgen ook heel lief of ze dora mocht kijken (DVD). We gaan nu zo douchen en rommelen, vanmiddag na der slaapje wil ik als het weer goed blijft even bij Renz lang rijden om beesten te kijken.

Groetjes,

Michèle

Oh wat lekker he als ze zo uitslapen…
Voor 2weken geleden, schrokken wij wakker om Jawel 10uur… en meneer was rustig aan het spelen in bed…

Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk…

Liefs, Melanie

och 4 uur wat een belabberde tijd als ze niet meer wilde slapen, heb jij even geluk gehad! tof dat ze nog geslapen heeft, echt heerlijk! jammer dat je uiteindelijk niet meer door hebt geslapen toen je weer wakker werd, idd anders had je waarschijnlijk nog langer kunnen tukken op je vrije dag… maargoed ze doet het toch prima zo?
en idd dat ze zo antwoord geven op je vragen dat is ook mooi he, ik vind dat echt prachtig. rico zat eergisteren in bad, s’avonds… en hij heeft ineens mijn verloren froezel vast, ik zo: waar lag die froezel? rico zo: in bad!
en nou eruit zegt ie, ik zo hoezo? moet poepen zegt hij… ik zo oke… dus ik wilde hem eruit pakken maar toen plons. zei hij: oh oh ik heb in bad gepoept!
ik denk: wat hij zegt weer hele zinnen!
echt leuk

Wat fijn dat je Morgan jullie zo heeft verwend, die eerste keer tot zo lang slapen moet hier nog gebeuren. Dat kon wel eens heel lang gaan duren ben ik bang. Hopelijk doet Morgan het vanaf nu vaker!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik hoop het Mriek nadeel is alleen dat ze nu loopt te klooien met der slaapje. Ze begon om halt tweaalf te mopperen dus ik zeg moet je weer naar bed. Ja dat wilde ze. Alleen Artemis zat in der kamer dus ik kon na 15 min weer naar boven en ze wilde er uit. Dus eruit en een broodje maar dat wilde ze na 5 stukjes weer niet. Ze wilde weer naar bed dus ik ze ligt er nu weer in maar ik heb gezegd dat ik nu even niet meer naar boven kom dus misschien valt ze zo in slaap anders rust ze toch een beetje uit.

Groetjes,

Michèle

Wat lieff van Morgan, dat ze met je meedenkt ^^. Maar ik snap je reactie, ik schrik me ook wezeloos als dim uitslaapt en ik hem dan ook nog niet hoor als ik wakker wordt. Zelfde als Boukje, kijken om het hoekje savonds of hij wel goed ligt en nog beweegt en smorgens sta ik in 2sec naast zijn bedje als ik hem niet hoor bij het wakker worden. Gelukkig wordt hij over het algemeen of wakker van mijn wekker of wordt ik wakker omdat hij aan het spelen is.

Morgan is nu twee dus ik heb het wel wat minder dan jullie gewoonlijk, maar omdat ze zo warm voelde vannacht schrok ik zo. Anders denk ik meestal he lekker, het komt namelijk heel soms voor. Ze slaapt nu trouwens wel weer. Straks even beestjes kijken met haar

Groetjes,

Michèle

Lekker!!
Hier was het gister kwart oer 9 en vanochtend 6 uur arme papa

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ michelle dat zal hier ook wel zo zijn morgen maar dan ga ik er wel uit

Groetjes,

Michèle

ik ben ook altijd bang dat er wat is als ik om 9 uur ofzo wakker schrik en ik hoor nog geen geluid uit zijn kamer.
dan denk ik: oeei dr zal toch niks zijn?
en dan ligt ie meestal of nog lekker te slapen of hij is wat aan het kletsen tegen zijn knuffels.
raar he dat we nog steeds bang zijn voor een dergelijk iets… terwijl wiegendood nie echt meer voorkomt op die leeftijd.
zal wel mama’s eigen zijn want papa hier zegt altijd: nee joh die is gewoon lui en ligt nog te slapen.

slaap morgan inmiddels wel of niet michele?
rico wilde ook niet van harte slapen… was aan het bed bonken nu is ie een half uur stil

Dat is dan wel een ‘nadeel’ ja, dat het middagslaapje dan in het gedrang komt. Fijn dat ze toch nog in slaap is gevallen.

Groetjes,
M

ze heeft nog 1.5 uur geslapen en vanmiddag heb ik haar bij renz afgemat

Groetjes,

Michèle

Keurig van Morgan. En dat wordt morgenochtend dus weer uitslapen?

Groetjes,
M

Ha ha ha van mij mag ze

Groetjes,

Michèle