Ik was best wel moe door me nieuwe werk, maar de gedachte einde van de maand uit te kunnen slapen (morgan gaat nu bij mijn moeder slapen) maakte veel goed. Maar morgan was al de hele week 6.30 gekomen. Niet erg als je moet werken maar in het weekend is dat wel wat minder.
Maar goed ik gister na de Voice naar bed met de hoop dat ik toch tot minimaal 7.00 kon slapen. Gelukkig slaapt morgan weer rustig en door nu ik alle beesten op een paar na uit der bed gehaald heb. Maar om 4 uur huilen en brullen dus ik er naar toe. Ze voelde ook best warm aan dus ik denk wordt een lekker weekend. Maar ik wilde haar niet wakker(der) maken door te temperaturen.
Schrik ik vanmorgen om half negen wakker en morgan slaapt nog, dus ik maak me even zorgen. Loop naar beneden om de thermometer te pakken en pcm. Zit ze vrolijk rechtop als ik der kamer in kom. En ik hoor Halloo mamma. Heel vrolijk met gewoon 37.0. Dus ik zeg wat heb jij nou gedaan. Zegt ze slapen. Vraag ik of ze moe was. Ja zucht ze en of ze mamma wilde verrassen, ja mamma was het antwoord… Dus mijn dochter heeft met me meegedacht en mij heerlijk uit laten slapen. Als ik me weer omgedraaid had hadden we misschien nog wel langer geslapen
Groetjes,
Michèle