Volgens mij stoort het inderdaad dat verplegend personeel dat ik zoveel met haar rondloop en tegen haar praat?.
Net had ze haar flesje leeg gedronken en een boertje gelaten en viel langzaam in slaap op mijn arm; ik legde haar voorzichtig in het bedje maar onze dame werdt direct wakker en begon langzaam te piepen…ik pak hara weer op en op dat moment komt dus een verpleegster naar binnen die me bijna verplicht het kind terug te leggen in bed en haar te laten huilen; ze had tenslotte toch een fles gehad, een schone luier en een boertje gelaten?.
Ik heb hen ook op het feit gewezen dat je een baby gewoon niet kunt verwennen dat komt later pas als ze groter worden en dan is er nog steeds een groot verschil tussen “verwennen en verwennen…”.
Maar oké, het komt er nu dus eigenlijk op neer dat ik nog geen stap verder ben met een antwoord op mijn vraag waarom ze nu zoveel huilt? en tot nu toe kan ook niemand me een antwoord geven!!!.
Even probeerde een arts et alweer te gooien op “voeding” waarop ik dus radicaal geantwoord heb dat ik daarin niet mee ga; het ligt niet aan haar voeding!!!. “Tja madam, dan wordt het moeilijk; wat denkt u zelf?”…Wat een onnozel antwoord uiteraard want tenslotte zijn zij toch artsen en niet ik?.