Ze aan het carbitknallen zijn?

En nog wel met 20 (!!!) melkbussen. Wat een geknal zeg!
Maar zoals ieder jaar hoord dat bij oudjaarsdag. Eigenlijk wel gezellig dus. een paar jaar geleden sliep Marten nog tussen de middag maar met dat geknal lukte dat natuurlijk niet. Ben blij dat ze wat ouder zijn, ha ha.
Doen ze dat bij jullie ook?
Groet,

Ellentje (moeder van Demi 22-03-2000 en Marten 11-11-2002)

Hier in oudega ze ook behoorlijk bezig, maar wonder boven wonder slaapt Ruben gewoon in, en word er tussentijds ook niet wakker.

dus ik hoop zo dat hij vanacht ook doorslaapt!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Dat zou inderdaad wel lekker zijn. Wij maken de kinderen wel wakker vannacht. Marten sliep 's nachts ook gewoon door het vuurwek heen en Dem maakten wij wel wakker. Nu maken we ze allebei wakker, gezellig.
Het is ook het eerste jaar dat er NIEMAND voor 12 uur komt. Hoop dat we niet in slaap vallen!!!
Na 12 uur is t altijd wel gezellig, we zien wel wie er komt. We kunnen zelf ook niet weg ivm vee.

Wij waren dan ook elk jaar wel weg even daar heen en dan weer bij die, dit is dus voor het eerst dat we thuis blijven.
En ik denk dat we dan ook vroeg op bed gaan.
Ik hoor eigenlijk alleen maar verhalen dat baby’s door het vuurwerk heen slapen.
Maar ja wat als hij dat nu eens niet doet, het geen idee hoe ik dat dan zal moeten aan pakken.

Maar ja ze zijn dan hier nu ook flink aan het knallen met die carbitbussen en tot nu toe geen kik gehoord.

Waar uit Friesland kom je eigenlijk weg?

Hoi, Nee ik kom uit Groningen, uit Niebert (waar???) vlakbij Marum misschien ken je dat?
Hoop dat die kleine van je lekker door blijft slapen als jullie vroeg op bed gaan tenminste.
Wij proberen wel op te blijven maar of dat lukt???
Zien wel, na 12 uur komen ze hier vaak een borrel drinken dat is vaak wel gezellig.
Marten is weer lekker verkouden, ging gister wel weer beter maar hij is nu steeds aan het huilen. Vroeg op bedje voor hem denk ik.
doei,

och arme pop, vind het altijd zo zielig als die kleintjes zich niet lekker voelen maar ja het hoort er nu eenmaal bij.

Ik heb net mijn schoonzus even uitgehoord en haar beide kinderen sliepen ook gewoon door, en dat is het enige wat ik hoor dat ze doorslapen.

Maar van Marum heb ik wel eens gehoord.
ik zal mijn zoon nu maar eens wakker gaan maken, want het is al weer half 4
hey doei en een goeie jaarwisseling!

Dat hoop ik dan maar voor je, lekker slapen.
Iedereen een goede jaarwisseling en voorzichtig met vuurwek he???
Liefs,