Zaterdag is het zover!

Dan is Lucas namelijk voor het eerst jarig. JOEPIEEEEEEEE. Uiteraard heb ik nu last van verjaardagsstress (huis schoonmaken enzo, veel te veel slingers en vlaggen weer aangeschaft en niet weten waar dat op te hangen, visite die toch andere tijden proberen te komen enz enz), maar ik heb er toch zin in hoor. Mijn knulliebullie, dat ie er ooit niet was zeg, niet meer voor te stellen.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Heee mo wat leuk!! Ik heb nu al verjaardagstress en Demi is pas 11 juli jarig hihi…
Ook veel te veel slingers gekohcht, maar ja als het mooi weer is kan ik het buiten ook versieren hihi…
Nou ik hoop dat het weer een beetje mee zit en dat jullie een superdag hebben!!

Heb jij trouwens speciale tijden voor het feestje? Ik vind dat zo moeilijk zucht maar ja een hele dag dat houd ze nooit vol…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi Nathalie,

Jaaa spannend weer he. Ik heb dus inderdaad tijden ja. Van half 3 tot 5 uur. Kan die mooi ff slapen, net als zijn grote zus. Anders wordt het er niet leuker op ben ik bang voor. Bij Veronica deed ik het vanaf 3 uur, toen ze 1 werd, maar de praktijk leert dat er veel mensen zijn, die toch later komen. Dus heb ik nu mooi een half uurtje speling. Opa en oma (vaders kant) besluiten altijd als laatste weg te gaan, dus dit keer heb ik op de uitnodigingskaartje ook een eind tijd neer gezet.

En ja, ik hang de vlaggetjes maar buiten dit keer ja, hahahaha.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Monique, alvast hartstikke gefelciteerd met Lucas!!

Kim

Vandaag is het zover he Monique, van Harte met Lucas! Ik hoop dat hij een hartstikke leuke verjaardag heeft!!

Liefs, Kim

Kim