Zandbakprobleem


#1

eindelijk was het ervan gekomen…door allerlei omstandigheden wilde wij al langer zo’n zandbakschelp voor de kleine mup. Laatst met het lekkere weer is het er dan eindelijk van gekomen. Een groot succes natuurlijk, aan de ene kant zand aan de andere kant water. Ze is er uren zoet mee, heerlijk dus!!

Maarrrrr nu dus al een paar dagen regen en heeft ze er dus niks mee kunnen doen, vandaag waait het behoorlijk waardoor het bovenste gedeelte dus van het zandbakgedeelte af waaide. En nu ligt er dus een behoorlijke laag water op dat zand!!!

Iemand hier ervaring mee??? en hoe haal ik in hemelsnaam dat water weg?? zand kan ik misschien nog laten drogen of anders voor een paar euro nieuw halen, maar hoe kan ik dit verder voorkomen??

liefs,
Rinske


#2

Iets zwaars op het deksel leggen? Paar losse terrastegels die je misschien nog ergens hebt ofzo?

Groetekes, Sje


#3

ik zie nu dat de vraag niet duidelijk is gesteld haha
wat het namelijk is is dat ik dus het water zag liggen op het moment dat de deksel eraf vloog. Hij is dus volgeregend terwijl de deksel erop lag

liefs,
Rinske


#4

Met een klein emmertje eruit scheppen en verder het zand goed omscheppen. Droogt vrij snel vind ik. Hier meestal vast met een ty reepje ( schrijf je dat zo?) hier staat hij vrij beschut dus dat is genoeg. In het begon legde wij er ook iets zwaars op.

Liefs Michelle



#5

Een plastic zeiltje er tussen leggen en dan iets zwaars erop

Liefs Michelle



#6
quote:
een ty reepje ( schrijf je dat zo?)

Tie wrapje

Groetekes, Sje


#7

ertussen??? echt hoor dat ik daar nou weer niet op kom…
zat zelf te denken aan eroverheen maargoed die zou ik dan aan alle kanten vast moeten maken wat natuurlijk ook weer niet opschiet. en daar komt bij dat als het dan regent het denk ik behoorlijk gaat kletteren…leek me ook niet zo’n goed plan.

hier helaas geen beschutte plek dat is dan wel weer jammer, maar snel even een zeiltje halen voor ertussen

liefs,
Rinske


#8

Ach Rinske heb ik zo vaak

Thnks Sje

Liefs Michelle