Zalig tuin weer

ben net naar tuin centrum geweest ff wat violen gehaald en gelijk nieuwe planten voor binnen

het is buiten best lekker het zonnetje schijnt niet constant lekker briesje kreeg ineens de kriebels dus alles lekker aan de kant ruimen de bladeren weg vegen oude potten weg doen…

tuin onkruid vrij schoffelen,nu ff genieten van me bakkie thee dan de achter tuin ff doen.

en laat de lente nu maar beginnen

Hier is het ook zallig weer
Robin speelt al een paar dagen hier in de tuin
En geniet volop
En ik natuurlijk ook was het winter weer zo zat

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Woensdag was het hier echt lente, maar vandaag geen zonnetje te zien en een fris windje. Toch de kids buiten gezet en ze zijn erg zoet met de glijbaan, klimrek, trekker en loopauto!

Hihi, ik had een zandmannetje hier eind van de middag
Bij opa en oma hadden ze even de nieuwe (houten) zandbak in elkaar gezet en daar moest hij natuurlijk even mee “helpen”.
En natuurlijk uittesten

Groetjes, mamma van Stephan

Haha, ja, je zou het wel gaan denken ja
Ze hebben dus een houten schommel (2) en een houten zandbak.
Maar de tuin is er ook groot genoeg voor, moet ik eerlijk toegeven
En ja, daarbij is Stephan hun enige kleinkind…

quote:
Ik vind dat juist leuk, grootouders die spulletjes in de tuin enzo aanschaffen voor de kleinkinderen.

groetjes,
Armanda

Ik vind dat ook heel erg leuk hoor!!!
Heb zelf ook hele lieve opa´s en oma´s gehad en heb daar enorm leuke herinneringen aan
En aangezien Stephan maar één opa en oma heeft, ben ik dubbel zo blij.

Mijn vader gaat van de helft van het geitenhok (we hebben toch geen geiten meer) speeltuin maken. Hij heeft al een schommel en gaat ook een enorme (er moeten 5 kleinkinderen tegelijk op kunnne) trampoline aanschaffen.

Nadeel: ze willen nu al nooit mee naar huis als we bij opa en oma zijn, hoe zal dat gaan als de speeltuin klaar is…

Hihihi, dan willen ze vast helemaal niet meer mee

O ja, ff tip voor je vader (misschien)
Ik zag vandaag in de folder van de Makro dat ze daar een enorm grote trampoline in de aanbieding hadden.
Ruim 4 meter doorsnee!!

Gewijzigd door - Bieb op 18 Mar 2005 21:01:34