Zalig hoor

dit weer,jammer dat het niet eerder zo was

vandaag lekker cake gebakken met de jongens en vanmiddag heerlijk buiten ervan gesmuld

jongens hebben heerlijk gespeeld,en dylan heb met papa nog gevist…helaas niks gevangen…kaitlyn en ik lekker geluierd toen de mannen aan het visen waren

al met al een heerlijke zondag

hebben jullie nog wat bijzonders gedaan vandaag

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ja, was echt heerlijk weer!

Nee, niks bijzonders gedaan behalve gebaald dat Peet er niet gezellig bij kon zijn
Cheyenne was hier en samen met Stephan hebben ze buiten gespeeld.

Verder kan ik dr niks aan doen maar ben stiekum best een beetje “gespannen” voor morgenochtend (eerste keer basisschool voor Steef)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 04 Sep 2005 20:00:32

Hier in het dorp is kermis ( een kleintje maar maar het hele dorp staat op zijn kop hihihi ), op zo`n kleine 500 meter afstand. Dus we zijn lekker naar de kermis geweest waar Evianne nu dan lekker in dr eentje heeft genoten van de draaimolen. Vorig jaar vond ze het nog maar niks, maar na de meeting vorige keer heeft ze de smaak te pakken. Ook in de rups samen met pappa was geloof ik wel in de smaak gevallen.

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Inderdaad heerlijk weer
Robin heeft vanmiddag heerlijk met papa in het zwembad gespeeld en ik met een boek ernaast
Ja het was zelfs te houden voor mij haha heb wel weer heerlijke klots voeten maar dat neem ik voor lief

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

wij zijn fijn bij ijn mama op bezoek gesweest,manlief was met mijne stiefpapa wat gaan drinken,mama en ik gaan wandelen met de kindjes en toen fijn buiten gezeten,was erg gezellig…
bieb kan geloven dat je beetje gespannen bent hoor!!! ma gaat wast en zeker mee vallen!

liefs jessica, &

Ben vandaag “lekker” met mijn moeder naar de hobby en creatief vakbeurs geweest.
Erg leuk, maar oooooh wat was het warm in de Rijnhal in Arnhem!

Groetjes Mim