Zal ook weer ff bij praten

Met peet gaat het goed, volgende week terug voor controle, hij loopt weer als een kieviet, wel snel moe maar ja das logies he.

Jordy van het weekend naar de dierentuin geweest met mijn schoonouders, heeft het erg naar zijn zin gehad, maar heeft erg veel indrukken gehad dus slecht slapen slecht eten heeeeel erg druk en heeeeel erg moe…

gaat ineens meer praten nu, hij zei steeds woordjes 1 keer en dan nooit weer, maar zegt nu mama paard hihi jaja mama is een paard maar papa een een aap hihi dus wordt papa aap, poes moukie, woef woef shetlie (hond van mijn schoonouders) mama die! vooral als hij een koekje of een dannontje wil.

al zijn ziezen en tanden zijn door dacht er van af te zijn ff maar roy krijgt ze nu ook had ik al vertelt dat ie er 2 onder heeft maar nu beginnen ook de twee aan de boven kant. het is net een pitbul bijt overal in vooral vingens van een of geen papa en mama zijn ook aan de buurt geweest vooral als je er van dat spul op wil doen voor de pijn dan is het hap.

vandaag een meevaller gehad we gingen schuttingen kopen voor in de tuin en ze hebben een foutje gemaakt in ons voordeel van 50 euro hihi verdienen genoeg bij de intratuin mag eigelijk niet zo denken maar doe het lekker toch…

Met mij gaat het ook langzaam wat beter alleen ben zooooooo moe lijk wel zwanger maar das gelukkig niet zo zal het na zwangeren wel zijn hihi moet wat de schuld geven… alles gaat verder goed dus…

das het gekkehuis weer… liefs peet tries en de boys

Heee Tries,

Fijn om te horen dat het allemaal al weer wat beter gaat bij jullie.

Doe het rustig aan en denk ook aan jezelf he! Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Groetjes Miriam

zo dat gaat de goede kant op he
eindelijk gaat de zon ook schijnen voor jullie.

hee doe lekker rustig aan he

groetjes bianca

Heerlijk dat het zoveel beter gaat bij jullie.
En het voorjaar is hier. De beruchte voorjaarsmoeheid. Heb al tien jaar geen sneeuwklokjes en krokusjes gezien en ben helemaal in de zevende hemel, maar ook zo verschrikkelijk moe en hoofdpijn. Snap je dat nou?

Geniet maar lekker van het zonnetje, ga lekker naar buiten met die twee kanjers van je.

Marty

fijn!!! dat 't zonnetje bij jullie ook weer gaat schijnen!!! Enne…'t is niet zi gek hoor dat je moe bent…'t is niet niks wat je de afgelopen tijd allemaal hebt meegemaakt?!