Zal me ff voor stellen

hallo ben natasja en ben 17 jaar. en heb een vriend van 18…
ik word sins een 2 maand niet meer ongesteld…
ben steeds misselijk en heel erg moe…
betekend dat dat ik zwanger ben? ik durf niet een zwagerschaps test te doen…
en het al helemaal niet aan me ouders te vertellen dat ik zwanger ben…
wie helpt mii
groetjes natasja

Hoi Natasja,

Digitaal kunnen we niet zien of je zwanger bent, dus er zit denk ik niks anders op dan toch maar die test te doen.

2 maanden niet meer ongesteld, misselijk en heel erg moe zouden namelijk weleens een zwangerschap kunnen betekenen. Dus je komt niet onder die test en daarna de confrontatie met je ouders uit vrees ik.

Groetekes, Sje

quote:
Hoi Natasja,

Digitaal kunnen we niet zien of je zwanger bent, dus er zit denk ik niks anders op dan toch maar die test te doen.

2 maanden niet meer ongesteld, misselijk en heel erg moe zouden namelijk weleens een zwangerschap kunnen betekenen. Dus je komt niet onder die test en daarna de confrontatie met je ouders uit vrees ik.

Groetekes, Sje

hallo sje…
bedankt voor je reactie terug… ik denk dat je gelijk hebt!
ik zou die test gewoon moeten doen en het aan me ouders vertellen…
dat is denk ik gewoon het beste hoe bang ik ook ben voor hun reactie…
nog maals BEDAnkt…
groetjes natasja

Goed bezig!

Kijk, ik zie het zo, je voelt je blijkbaar volwassen genoeg om gemeenschap met elkaar te hebben, dan moet je ook de consequenties daarvan aanvaarden. En een van die consequenties is: je ouders vertellen dat je zo jong al zwanger bent.

Ga er niet meteen vanuit dat ze boos zullen zijn. Vergeet niet dat jij hun kleinkind draagt en opa’s en oma’s houden van hun kleinkinderen. Ik ken je ouders natuurlijk niet, maar grote kans dat ze samen met jou en je vriend er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat die kleine mop heel welkom is en een warm plekje in de familie krijgt.

Geef ze wel even de kans om aan het idee te wennen, want het zal een hele omschakeling voor ze zijn als je hun het nieuws vertelt.

Groetekes, Sje

hoi natasja
heel veel sterkte!!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 5 mnd