Zal maar eens een update geven

Hier gaat alles goed…

hahha

Victor krijgt morgen vervroegd zijn bmr en men c aangezien we over een paar weken op vakantie gaan en dan zou ie net dan de reactie hierop krijgen,Hij loopt nog niet, kruipen is veel sneller en makkelijker, hij staat wel vaker gewoon midden in de kamer los zonder dat ie het door heeft dus dat lopen komt denk ik wel snel.Ik zal blij zijn als de psz voor sofie weer begint want je mist toch een bepaalde regelmaat in het leven van sofie wat zich nu ook weer uit in , niet luisteren ,dwars gedrag,schoppen slaan en knijpen en daarna weer engelengedrag ,veel rollen behang nodig de laatste tijd, ze geniet volop van de feestjes die we gehad hebben de laatste tijd en ons uitstapje naar warner bros is helemaal geweldig geweest

Vic is vanochtend met een grote klap van ons bed gevallen maar lijkt hier niets aan over gehouden te hebben,verder weinig nieuws onder de regen

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

jeetje kim alles is nog heel bij victor ja de bmr en de men prik daar heeft tanja geen last van gehad maar onze wijkverpleegkundige deet het bij tanja en zo dra de dokter op het consultatieburo haar prikte had het kind alleen maar pijn maar goed victor is een tijdje af van de prikken .nou sterkte met het kleine mannetje

groetjes marielle trotse mama van tanja

Stephan is anders wel ziek geweest van de BMR prik hoor. Na een week. Is heel normaal, maar wel ff vervelend.
Fijn dat hij die prik nu eerder kan krijgen Kim, heeft hij er op Mallorca tenminste geen last van!

Groetjes, mamma van Stephan

Kim,

Je zult zien dat hij na de vakantie ineens loopt. Vaak tijdens vakantie dat kindjes ineens een sprong maken. Puck staat nu, nog niet los hoor. Maar ze vindt het geweldig, ze trommelt nog net niet op haar borst als een Tarzan. Ze gilt er wel bij en hard lachen. Ik zal binnenkort een foto plaatsen.

Nikki

Alle mannen doet het op hun gemakkie hahahaha… tja die bmr jordy is van alle prikken onwijs ziek geweest maar van de bmr was niks te merken, maar ja daar kan je niet van uit gaan he!

Ook hier erg blij als hij weer naar de psz gaat, trouwens moet heel eerlijk zeggen dat ik blij ben als het januari is want dan gaat roy ook, ze zijn allebij super vervelend, vandaag bijna echt mijn geduld verloren, jordy was gewoon aan het treiteren iets waar ik dus echt niet tegen kan, ben ik achter gekomen…

die rollen behang! ik ga volgende week behangen, lijkt me iets heel aparts 4 van die kinderen er achter hahahaha

Liefs Tries

Liefs Tries

dus al met al het gaat super hahaa

ja regelmaat hebben ze echt nodig hoor pfffff

hoe is het gegaan met de prikken bij victor