Zal ik me dan ook maar even voorstellen!

Hoi allemaal,

Ik ben Hedi, 31 jr en moeder van 2 schatten van zoons, Delroy van 11 jr. en Djahnairo is vandaag (25-05) precies 4 maanden.

Ons kleine wonder Djahnairo is er 1 van een tweeling maar helaas is ons andere kindje bij 20 weken zwangerschap overleden maar zal voor altijd een plekje in ons hart hebben…

Verder ben ik inmiddels 7 jr samen met mijn huidige partner, die tevens huispapa is. Ik ben zelf werkzaam in het bankwezen wat mij prima bevalt!! Mis het thuis zijn met mijn kids wel heel erg maar we hebben er bewust voor gekozen om het voorlopig op deze manier te doen en tot nu toe lukt dat prima.

Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb en heb veel aan de informatie van de andere mama’s. Hoop dat ik ook iets kan betekenen voor jullie.

Mochten jullie meer willen weten dan hoor ik het graag!

groetjes Hedi

Welkom bij de club.
We zullen mekaar vast nog wel eens tegen komen.

Groet Vanessa mama van Senna.

Hallo Hedi,

Ik ben Debora 25 jr moeder van twee zoons Ingairo 4,5 jr oud en Ishando 5,5 maand oud.
Heb een lat-relatie met de vader van mijn kids.
Een vraagje is je partner altijd al huis papa geweest?
En doet hij dan ook alles wat erbij hoort schoonmaken, koken etc.?
We spreken elkaar wel weer.

Gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!

Hey Debora,

mijn vriend is niet altijd huispapa geweest maar gezien hij geen vaste baan had en ik wel en wij graag wilden dat 1 van ons twee thuis bleef was de keus snel gemaakt. Mijn oudste zoon is de hele dag naar school en na school is hij meestal bij zijn oma (mijn moeder) omdat zij dicht bij school woont (ik woon nl aan de andere kant van de stad) en hij daar ook zijn meeste vriendjes heeft. Ik haal hem dan na mijn werk op en los mijn vriend dan thuis af

Het huishouden doet ie gelukkig prima (hij poets beter dan ik haha) alleen het koken laat ik liever aan mezelf over omdat hij niet zo’n goede kok is Hij waagt af en toe een poging maar gezien ik erg van lekker eten hou, kook ik toch maar liever zelf.

Vind je het prettig om een latrelatie te hebben? Krijg jij ook genoeg steun van je vriend?

Je hebt trouwens echt 2 schattige kids!!! Ze kijken zo ondeugend hihi

gr. Hedi

Hey hedi,

Ok dat is wel lekker ja dat je man goed kan schoonmaken
Ik heb meestal zoiets als mijn vriend bezig is dat ik ga zitten opletten en hem ga corrigeren wat hij ook erg irritant vind dus het huishouden doe lekker zelf.
Een lat-relatie vind ik wel lekker ja, houd de spanning er in want als je elkaar weer in het weekend ziet dan heb je elkaar ook weer echt gemist en is het allemaal leuker vind ik
Wil namelijk ook lekker alleen mijn eigen dingen kunnen doen, en heb het wel geprobeerd samen wonen maar ging gewoon niet zaten teveel op elkaars lip en dan kregen we ruzie voor de stomste dingen.
Misschien waag ik over een tijdje nog eens een poging kijken hoe het dan gaat
Wat voor werk doe je bij de bank?
Heb zelf een tijd bij de Rabobank gewerkt als bankhalmedewerker hielp de mensen aan de balie etc. Werkte 36 uur.
Was wel erg leuk maar toen ik in de vervangingspool zou moeten werken vond ik dat maar niks want dan word je van hot naar her gestuurd en dat was niet te doen met de opvang en de kids dus ben ik daar gestopt.
Op het moment werk ik niet en ben ik druk opzoek naar het zoeken van een administratieve baan maar hier in zeeland is het erg moeilijk.
Of ze hebben te weinig uur of weer teveel. pffff hoop dat ik ook snel wat vind.

Spreek je snel weer.

kus Debora

Mama van Ingairo en Ishando!

Hoi Hedi

Welkom op ikkeben.

Ik hoop dat je het hier erg naar je zin zult hebben.

liefs Diana

<a href=“http://jessejamai.tweelingsite.nl”>[img]http://www.tweelingsite.nl/final/home/images/tmp/38558.png" alt=“jessejamai.tweelingsite.nl” border=“0”></a>

Gewijzigd door - Diana V op 26 May 2007 14:52:24

Hoi Hedi,

Wat een schatje op de foto.
Wij zijn ook net nieuw maar ik vond de ondersteuning nu al fijn.
Yara is as. donderdag 3 maanden.
Geniet er van en succes met werken.

Mappa en Yara

Hey Debora,

was al even niet meer op de site geweest vandaar mijn late reactie!

Ik werk als advies,- en verkoopadviseur op een verkooplijn van Rabobank Nederland. Dezelfde werkzaamheden als een cliëntadviseur bij een Lokale Bank maar dan via een landelijke lijn. Ik zit er ook aan te denken om op een Lokale Bank te gaan werken maar twijffel nog omdat ik dan de mensen persoonlijk te woord moet staan en nu zie je de klant zelf niet en dat maakt het toch iets makkelijker. De papieren heb ik wel dus het is een kwestie van solliciteren hihi

Jammer dat je hier niet in de buurt woont want er zijn genoeg vacatures hier in de omgeving!

Hoelang hebben jullie al een relatie dan? Kan me idd goed voorstellen dat een lat-relatie ook wel prettig is hihi af en toe snak ik ook wel naar tijd voor mezelf!

Wat voor afkomst heb je eigenlijk?

x