Yuna heeft een benauwdheidsaanval gehad

Yuna is eindelijk na 3 1/2 week in het ziekenhuis te hebben gelegen weer thuis!!

Voordat ze is geopereerd, heeft Yuna een benauwdheidsaanval gehad…ze was blauw aangelopen en haalde even geen adem meer, ik had haar uit reactie op haar buikje gelegd en flink gewreven over haar ruggetje en riep heel hard haar naam…toen ze niet reageerde blies ik in haar gezicht, toen kwam ze in eerste instantie nog niet bij en net toen ik besloot om haar mond-op-mond beademing te geven kwam ze!!

Dat was flink schrikken, ze is daarna weer opgenomen in het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam en daar is ze na nog 2 aanvallen te hebben gehad waar ze dit keer zuurstof voor nodig had, geopereerd aan haar luchtpijp…!

Ze hebben haar aorta aan haar borstbeen opgehangen zodat haar grote bloedvat niet meer haar luchtpijp dichtdrukt…Yuna is nu 4 maanden en weegt nu 4 kilo…er gaat nu een wereldje voor haar open, ze heeft nog nooit zoveel gelachen…Yuna is nu een heeeeeel gelukkig meisje met hele trotse en gelukkige ouders!!
Wij hebben als ouders voordat Yuna naar huis ging, vanuit het ziekenhuis een reanimatiecursus gehad voor baby’s voor het geval dat haar aorta weer terugvalt in z’n oude positie…

We zijn heel trots op onze dochter!!

groeten Sandra

Oh wat eng zeg!!
Ben blij voor jullie dat ze weer lekker vrolijk is, niks is zo erg als het niet goed gaat met je kleintje…

Nu lekker genieten!!

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 21 Jul 2006 00:20:33

Jeetje zeg, schrik ervan. Gelukkig is alles nu prima met jullie meiske, maar tjonge jonge… Heerlijk dat ze zoveel lacht en wat super tof dat jullie zo`n cursus hebben gedaan. Veel sterkte en plezier met de kleine meid en een lachende foto van de meid op het forum zou wel heel gezellie zijn ( hint hint hihihihihi)

Pfffzeg dat is wat
Je schrikt je helemaalrot toch
Gelukkig gaat het niet weer goed met jullie meisje
Geniet maar heel veel van haar glimlach

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Nou, jullie zullen het niet geloven!!
Nadat ik dit bericht op het forum heb geplaatst is het weer gebeurd…Yuna heeft weer een benauwdheidsaanval gehad!

Gelukkig wist ik goed wat ik nu moest doen…we hebben haar alleen helaas vannacht naar het ziekenhuis moeten brengen en daar word ze nu weer verder onderzocht waarom dit weer is gebeurd terwijl ze net een operatie heeft gehad…hoe kan dit gebeuren???

We zijn weer erg geschrokken en moeten nu weer ons meisje voorlopig missen en dat is erg moeilijk…hoe lang houd ik dit nog vol??
Dit is een hele zware tijd voor mijn vriend en mij.

groeten Sandra

Jeetje zeg daar krijg ik kippevel van!Heel veel sterkte met je kleine meisie hopelijk gaat het snel weer wat beter.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker