Yuna is eindelijk na 3 1/2 week in het ziekenhuis te hebben gelegen weer thuis!!
Voordat ze is geopereerd, heeft Yuna een benauwdheidsaanval gehad…ze was blauw aangelopen en haalde even geen adem meer, ik had haar uit reactie op haar buikje gelegd en flink gewreven over haar ruggetje en riep heel hard haar naam…toen ze niet reageerde blies ik in haar gezicht, toen kwam ze in eerste instantie nog niet bij en net toen ik besloot om haar mond-op-mond beademing te geven kwam ze!!
Dat was flink schrikken, ze is daarna weer opgenomen in het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam en daar is ze na nog 2 aanvallen te hebben gehad waar ze dit keer zuurstof voor nodig had, geopereerd aan haar luchtpijp…!
Ze hebben haar aorta aan haar borstbeen opgehangen zodat haar grote bloedvat niet meer haar luchtpijp dichtdrukt…Yuna is nu 4 maanden en weegt nu 4 kilo…er gaat nu een wereldje voor haar open, ze heeft nog nooit zoveel gelachen…Yuna is nu een heeeeeel gelukkig meisje met hele trotse en gelukkige ouders!!
Wij hebben als ouders voordat Yuna naar huis ging, vanuit het ziekenhuis een reanimatiecursus gehad voor baby’s voor het geval dat haar aorta weer terugvalt in z’n oude positie…
We zijn heel trots op onze dochter!!
groeten Sandra