Yoghurt

Hallo mama’s

Ik heb Joey vanavond na de groentehap een beetje Yoghurt met diksap gegevn, omdat ik dacht dat het wel lekker was, iets kouds op zijn zere tandvlees. Maar nu achteraf bedenk ik mij dat baby’s helemaal geen koemelkproducten mogen hebben… Hij heeft niet veel gehad, hooguit 10 hapjes, zou het erg zijn?

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Als hij niet extra gevoelig is voor koemelkallergie dan zou ik me geen zorgen maken. Die paar hapjes zullen dan echt geen groots effect hebben.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan krijgt ook gewoon al yoghurt en kwark. Mij is ook gezegd bij geen allergie gewoon geven.

Groetjes,

Michèle

Ik wil ook yogurt geven na z’n groente maar dit wordt sterk afgeraden!! ivm de fles die er straks af moet…
Maar jullie geven dus wel gewoon?

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik geef niet altijd, licht een beetje aan haar honger zeg maar. Hier zal het nog wel even duren denk ik omdat hier eerst de fles van 11.00 's morgens er waarschijnlijk af gaat.

Groetjes,

Michèle

Joey krijgt nu:

7 uur fles 180 + 6
10 uur fruit
11 uur fles 180 +6
3 uur fles 2210 +7
6 uur groente
7 uur fles 180 +6

Wanneer moet er dan weer een fles van af en welke? Ik wou eigenlijk nog even wachten met brood geven, maar zodra hij brood krijgt wil ik smorgens om 8 uur een bordje pap gaan geven, half 11 fruit, half 1 brood met fles, 4 uur groente en om 7 uur de laatste fles… Is dat ongeveer goed denk je? Lijkt em voor Joey trouwens wel erg moeilijk om die middagfles niet meer te krijgen, want daarna gaat hij altijd slapen, en ik heb geen idee of hij dat zonder fles wel gaat doen…

Groetje Anouk

Waarom om 4 uur groente?? morgan krijgt om 18.00 zo leert ze al met ons mee te eten zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Hier is er sinds gister de fles van 3 uur af. omdat hij nu hele boterham eet. dus om 3 uur heeft hij 100ccdiksap gekregen met een halve liga en om kwart over 5 zijn groente.
Vindt 4 uur ook wle vroeg voor zijn groente. want indd ze moeten straks met on meeeten.

Michèle eet Morgan tegerlijkertijd met jullie? want dat is hier nog gee nsucces pfffff dan is mijn eten koud

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Nee Morgan eet en dan kookt pappa ons eten. Dus ze eet nog niet helemaal mee, maar zo kan ze er wel aan wennen dat ze om 18.30 eten krijgt met ons. Anders is de overgang wel heel groot.

Groetjes,

Michèle

Ja zo is het hier ook of hij zit net voor ons of gelijk na ons meestal voor, is wel zo rustig

Groetjes Michelle

Ja inderdaad, al heb ik voor Morgan wel een warmhoud bord.

Groetjes,

Michèle

ik dacht dat ze zei 6 uur groente

maargoed dat schema heb ik ook
en de fles van 11 uur gaat als het goed is de eerst komende keer vervallen MITS er goed brood gegeten wordt

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Pfffffffffff Michèle en ik hebben lekker gelezen, je hebt gelijk hoor Inge
Hier is de fles van 3 ur eraf en die van 11 opgeschoven na zijn boterham

Groetjes Michelle

Oh jee hebben we het weer gedaan… Zit in de naam zeker…

Ik kan denk ik wel eerder naar de stad straks. Morgan ligt al 2 uur te slapen. Dus ik denk dat ze het lange slaapje nu houd in plaats van van 12.00 tot 14.00. Ze is nu wakker aan het worden denk ik. Ze hoest en niest. Ja en der oogjes zijn open

Groetjes,

Michèle

Dylano slaapt ook nog steeds die ligt al vanaf 9 uur pffffff krijg je als de gistermiddag maar een half uur slaapt en dan 's avonds ook nog is tot 9 uur gaat lopen krijsen

Groetjes Michelle

Morgan is nu met haar tul der bed aan het bewerken. We gaan zo een bammetje eten. Denk dat ik daarna maar lekker naar de stad ga met haar. Kan ze altijd vanmiddag nog even slapen.

Ha ha ha klaar ben je dan.

Groetjes,

Michèle

ga hem dalijk toch is ff lekker wakker maken anders is het vanmiddag weer niet slapen zie het al helemaal gebeuren

Groetjes Michelle

Ha ha ha Morgan heeft gegeten zie topic over praten… nu ga ik haar aankleden eerst even de melk laten zakken en dan gaan we lekker weg.

Groetjes,

Michèle

Anders hobbelt alle melk er weer uit

Groetjes Michelle

ik had bedacht dat de groente om 4 uur, in ieder geval in het begin. Omdat het anders zo’n lag stuk is, van half 1 tot 6 uur geen fles… Of gaat dat wel lukken met nog een koekje en beker drinken in de middag?

Groetje Anouk