Yoghurt vies

Hoi hoi
Dames ik wou even vragen of jullie soms nog tips hebben . Mijn zoontje lust geen gewone yoghurt . Hij moet er gewoon van kokhalzen . Ik heb er al wat diksap doorheen gedaan maar ook dan het zelfde resultaat . Hij vindt het echt super smerig . Wat zou ik kunnen doen want ik wil hem eigenlijk geen danoontjes of zo geven . Hij kan nog lang genoeg zoetigheid eten .

Groetjes Dorethe

je hebt bij de AH van die kwarknoontjes ik weet niet of je die wil ???

Ik heb maak vaak zelf mijn toetjes zoals:

griesmeelpudding, gemengde vruchten (met of zonder yoghurt of kwark), verse fruit moes maken.

Hoi,

ik ben bij mn dochter ook begonnen met yoghurt, maar ze eet een paar mini hapjes en dan ook van die vieze gezichten. Dan stop ik ermee en probeer het gewoon de volgende dag weer. Grote kans dat ze het na een tijdje wel lust.
Danoontje ging er trouwens achter elkaar in!

groetjes Stellina

Hoi hoi
Ik ben net naar de winkel geweest en heb eens goed gekeken . Ik dacht nl dat er in alle danootjes en kleine toetjes suiker zat maar dat is dus niet zo . Ik heb nu iets fruit kwarkjes en danoontjes . Ik wil die eens proberen . Zou het verstandig zijn om ook nog eerst de gewone yoghurt te blijven proberen . Een paar hapjes en dan danoontje ???
Groetjes Dorethe

Hi,

als ik probeer yoghurt te geven en ze wil het niet, dan geef haar daarna geen danoontje. Anders heeft ze al snel genoeg door dat ze toch nog wel iets anders krijgt
Wat ik doe is gewoon proberen, lukt het niet dan gewoon weer een volgende keer.
ze moeten er ook aan wennen…

Succes verder!

dorethe in danoontje zit echt ontiegelijk veel suikerhoor gewoon blijven proberen met de yoghurt en geen danoontje darna aanbiedxen als ze geen yoghurt wil

en als je er roosvice door doet?

kunt het proberen

groetjes Gytha

Hoi hoi
Allereerst bedankt voor jullie reacties .
Roosvicee heb ik nog niet geprobeerd , diksap wel maar dat vindt ie om te drinken ook niet lekker . Morgen eens even halen . Maar daar zit toch ook suiker in ???

Lieke : ik heb nu alleen de toetjes gekocht waar alleen suiker uit fruit in zit en geen toegevoegde suikers . Maar of dat veel verschil maakt kon ik niet ontdekken .

Ik ga het straks nog eens proberen , misschien als ik het aan blijf bieden dat het wel lukt .
Groetjes Dorethe

quote:
Hoi hoi Allereerst bedankt voor jullie reacties . Roosvicee heb ik nog niet geprobeerd , diksap wel maar dat vindt ie om te drinken ook niet lekker . Morgen eens even halen . Maar daar zit toch ook suiker in ???

Lieke : ik heb nu alleen de toetjes gekocht waar alleen suiker uit fruit in zit en geen toegevoegde suikers . Maar of dat veel verschil maakt kon ik niet ontdekken .

Ik ga het straks nog eens proberen , misschien als ik het aan blijf bieden dat het wel lukt .
Groetjes Dorethe

Ja in Roosvicee zit ook toegevoegde suiker, dus liever diksap.
Diksap is er trouwens ook in verschillende smaken te koop!
die van Zonnature doet het hier goed,
en van AH de exotische vruchten met mandarijn ofzo is ook lekker.
Die kan zeker ook goed door de yoghurt.

Er zit inderdaad verschil tussen suikers uit fruit en de toegevoegde
(geraffineerde) suikers.
De fruitsuikers heb je voor een deel gewoon nodig.
De toegevoegde suikers kun je helemaal zonder.

M.