Yoghurt pogingen weer mislukt

En Inge Hang je er nog?? Nee zonder dolle. Morgan slaapt nu eindelijk even. Ze wilde om 8.00 niet, ha 30 min en mamma was not amused want ik wilde ook nog even terug. Ik heb gister een kilo spareribs zitten eten en had vanacht een beetje last van me maag [:-I] Maar goed pappa heeft de wacht genomen en mamma heeft nog even 1.5 uur geslapen. En zondag kan ik uitslapen want zaterdag breng ik haar naar me schoonmoeder, wij gaan uit eten. Zijn we 3 jaar samen alweer… En zondag UITSLAPEN… Jiuppie juig jeee

Maar goed zo met de boodschappen zal ik even gaan kijken voor de BdB pate.

Groetjes,

Michèle

Hier ook eindelijk rust in de tent…
Pff…het is al paar dagen strijd als hij naar bed moet, terwijl hij supermoe is (en mama ondertussen ook). Hij slaapt 's nachts slecht, wordt steeds vroeger wakker, is dan heel de dag moe en wil overdag ook niet slapen.
Dan gaan we maar even boodschappen doen, en valt hij in slaap. Maar ja, zodra we terug zijn is hij weer wakker, en nogsteeds moe…maar slapen, ho maar…

Zo, dat ben ik even kwijt! Het is af en toe zo frustrerend…
Liefs, Anne

Lilypie

haha jeetje michele waar laat je die hele kilo. moet er niet aan denken, rijco kan er ook wat van die is echt sparerib gek.
ben benieuwd hoe ze de BdBp vind leuke afkorting ook haha.
hoe gaat het nu met je maag?
ik moet zeggen dat het hier nog steeds rustig is en zn sprong merk ik niks van.
het enigste wat ik merk is dat hij vanalles kan ineens ik vraag me af of hij de 11 mnd sprong niet al achter de rug heeft met zn 9 mnd en 3 weken al haha (yeah right) in ieder geval we wachten nog rustig af.
hij stond net in de box en viel op zn kont en viel toen ook nog om, toen werd ie super kwaad omdat rijco en ik gewoon moesten lachen het zag er zo komisch uit, en hij keek ons echt zo aan van: wacht maar jullie!

[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Met mijn maag gaat het goed nu maar nu ligt pappa plat. En Morgan had zaterdag morgen gespuugd dus het of iets heel kort duurends of het vlees van gister.

Enne BdBp krijgt ze morgen op brood.

Groetjes,

Michèle

gelukkig is je maag in orde
misschien griepje ofzo?
(ohjee!) Hoe gaat het met Morgan? en heeft ze al brood gehad?
Rico heeft heerlijk geslapen, tot half 8 en daarna nog tot 10 uur
ik tot kwart voor 10, heb mn maandelijkse probleempje weer en heb buikpijn

Morgan moest ik vanmorgen wakker maken. Dus die wilde echt geen brood eten. Ook met BdBp niet. Echt zul je altijd zien dat ze in het weekend vroeg komen en door de weeks uit willen slapen.

Onze magen zijn nog niet helemaal oke. Bij vlagen zijn we misselijk en we hebben beide slecht geslapen.

Groetjes,

Michèle

ja ik zei al kijk maar uit dat het geen griep is, want je weet gelijk laten nakijken met die creepy mex.griep
hier is het ook brak op het moment even.
het slapen is goed gegaan enzo maar ik had gister weer een beetje yogolino geprobeerd. (dag ervoor dus niet op advies van jullie) ik heb expres een uur gewacht gisteren na het eten om die yoghurt te geven. en ik zei nog tegen mijn vriend een paar uur later: hee het is echt goed gegaan, niet overgegeven niks.
nou vanochtend kom ik op zijn kamer, zat heel zn bed onder de spuug vlekken, die echt ZUUR roken dus weer overgegeven. hij heeft gek genoeg geen kick gegeven vanacht. ook net heeft ie nog overgegeven (yoghurt lucht) het is gewoon nog erger dan een paar dagen geleden toen ik begon. en net ook weer 2 spuitluiers gehad…
en het rare is dat maaltijdpotje met bloemkool en ham (waar 10% melk in zit) wel goed gaat. en dat het dus de yoghurt is.

Nee ik heb geen koorts en geen spierpijn en Mervin ook niet, dus het zijn puur maag en darmen die een beetje de weg kwijt zijn dus niks geen mexicaan. Ja zaterdag pas als we uit eten gaan

Enne dat begin in nu ook te denken Inge dat het de youghurt is. Je mocht geen geitenspullen proberen he??

Groetjes,

Michèle

ooh gelukkig maar, nou hopelijk heeft die varken die je op je bord krijgt niet de pest
en tot dan maar lekker “uitzieken” in hoeverre dat dan mogelijk is nu.

en ja dat denk ik dus ook, en nee geen geitenspullen
de ka heb ik al gebeld maar hij zat in vergadering dus wordt 1 deze dagen terug gebeld en tot die tijd geen yoghurt geven.
ja het is yoghurt en opvolgmelk waar hij dus op “reageert” (de normale variant dan he, ook wel soms van de pepti maar niet altijd) dus de assistente dacht dat het misschien iets met lactose kon zijn maar wilde daar verder nog geen uitspraak over doen. damn waarom duurt dit hele proces zo lang he ik wordt zo tureluurs van dat GISSEN! ben ik blij als ie 1 is kunnen ze tenminste is een allergie test doen weet je wel want dit schiet gewoon 0 op

Inge ik heb het zelf aa nme maag en ik kan ook niet tegen yochurt ja 1 of 2 dagen achter elkaar en de dag daarna is het mis brandend maagzuur. ik heb nl een scheurtje in me middenrif en dus ook medicijnen daarvoor. stom van mij dat ik dat ik daar niet eerder erg in had want dan had ik je kunnen zeggen niet aan rico geven want ik denk dat wat normaal gesproken nog dicht moet groeien bij hem nog niet is. klinkt wariig als je het niet snapt hoor ik het wel

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ik hbe ook een scheur in mijn middenrif michelle, maar ik heb met youghurt geen last. Nou eet ik het niet zoveel, maar wel snel brandend maagzuur helaas. Lang leven de rennies.

Groetjes,

Michèle

pfff jullie moeten dan zeker de hel hebben meegemaakt de laatste maand van de zwangerschap. germ! ik werd s’nachts gewon wakker omdat ik bijna stikte van het zuur (braaksel weet ik veel haha) wat omhoog kwam en gwoon in mn mond zat zo erg. en dati k gewoon echt stikkende geluiden maakte en mijn vriend me wakker maakte!

in ieder geval
over ziekenhuis nieuws verwijs ik iedereen even naar mama’s hoekje woning/ziekenhuis nieuws
want heb de ka gesproken

Dat viel bij mij wel mee Inge ging tijden mijn zwangerschap om de een of andere reden beter dan als ik niet zwanger ben. tijdens de zwangerschap mocht ik mijn medicijnen niet slikken en dat ging goed maar een maand of 3 na de bevalling begon het gemier weer dus nu maar weer braaf mijn medicijnen slikken.

@michèle ik merk dat ik het heel gauw heb ij zure dingen

Liefs Michelle

Ik heb het met veel vet eten. Als ik veel vet binnen krijg dan krijg ik maagzuur.

Groetjes,

Michèle

owwwwwwww dat laat je dan wel gelijk goed voor de lijn zo moet ik ook niet teveel chocola eten

Liefs Michelle

ik had toevallig gisteren in bed ook maagzuur, maar ik had 6 oliebollen op haha vers van de kermis pff was echt niet goed

6!!! gek wief

Liefs Michelle

trouwens,
rico slaapt echt maf de laatste dagen, haha nu ook weer ligt hij op zijn knieen te slapen, maar dan echt zovan op je knieen gaan zitten en je eigen klein maken weet je wel:S jullie ook mee bekend?

Yep, doet Erik ook wel eens. Een klein bolletje wordt 'ie dan. Kan toch niet lekker liggen? Enne, 6 oliebollen??? Waar laat je het!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mriek dat weet ik wel waar je die laat. Op dezelfde plek waar ik me kilo spare ribs liet zondag…

Enne Morgan slaapt ook zo…

Groetjes,

Michèle