Yoehoe Dion zindelijk

We hebben met hemelvaart en pinksteren op de camping gestaan wat natuurlijk al helemaal heerlijk is maaaaaaaaaar het weer was natuurlijk helemaal geweldig dus luier uit en potje in de aanslag. En eigenlijk vanaf het begin ging hij gelijk iedere keer op het potje. Dion ging al heel vaak op de wc maar had gewoon een luier om en daar gingen de meeste plasje nog in. Tuurlijk heeft hij nog wel een keer een ongelukje maar dat is de afgelopen dag nog niet een per dag.
Poepen gaat nog niet helemaal geweldig maar dat komt ook wel goed.

jippie!!! Goed hoor!c en dat poepen is hier ook nog een ding hoor… komt idd vanzelf en hopelijk snel!

mama1980

Lilypie Third Birthday tickers

jeeej wat goed zeg!!
En idd het poepen komt van zelf wel, veel peuters vinden dat een beetje eng.
Onze dochter heeft nog een hele tijd gehad dat ze een luier vroeg om te poepen. terwijl ze plassen heel erg goed deed op de wc.
komt dus vanzelf goed!

Liefs Xandra

Yes, knappe Dion!!

Liefs, Anne

Wat knap van hem!!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Het poepen is al dik een jaar een probleem (zie eerdere topics) Het zit bij hem echt tussen de oren. Hij houdt het op en dan gaat het zeer doen, als hij drang heeft probeert hij het wel maar dan stopt hij er weer mee. Zegt ook vaak doet au mama maar gaat wel weer over. Hij stopt dan ook met drukken en zegt is over. Hij heeft weleens op het potje gepoept en dan is het ook echt een grote mensen keutel zo groot dus dat is vast ook pijnlijk. In zijn luier heeft hij vaak veel minder ontlasting, zal er wel niet inpassen denk ik haha. Afgelopen dagen 2 keer op het potje gepoept omdat hij er al een beetje uithing (lekker verhaal zo) en wel op het potje moest omdat het anders op de grond viel.
Maar er zijn ergere dingen. Oh ja vanmorgen was hij helemaal droog.

Goed zeg!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Toppie!!

Liefs Michelle