Yesssssssssss

kom net van de ha af en ze heeft voor me geregeld dat ik zo om 11.25 in het z-huis mag komen

ze vind dit alles niet goed,en ze vond dat ik na 1x bellen al had langs moeten komen bij de orthopeet

na vrijdag met dat dikke been,die gisteren helemaal geslonken is,loop ik wel wat makkelijker maar ik zak er nu door heen steeds als ik zonder me ene kruk loopt,en 5 treden de trap op gaat verder niet,eraf ook niet,dan wrijven die gewrichten langs elkaar heen en werd gewoon beroerd ervan gisteren.

dus ik ben benieuwd zo wat hij ermee gaat doen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Aha, dus je mag nu naar die orthopeed?
Ben benieuwd!
Hoop dat ze je eens flink duidelijkheid kunnen geven en vooral: je er gauw vanaf kunnen helpen!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

nou ben benieuwd hoe het is gegaan

groetjes Kim, mama van

en

Ikke ook benieuwd, werd wel tijd hé?

Groetjes Mim

Ohh mooi, hoe was het?

Groetjes Nathalie & Co

Hoe is het gegaan Bianca? Ben je wat wijzer geworden?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

nou ben ik dan met verslag en ben gewoon pist dat ze niet eerder hebben laten komen

maar ik heb binnen in dus ook een wond die is met bindwefsel gaan zitten,dus gevolg dat me onderkant van me knie niet door kan buigen,

je moet dan denken dat er een stokje zit en je wilt je knie buigen maar het word tegen gehouden door dat stokje

nu moet ik naar therapie,en daar dan gaan fietsen ne met oefeningen moet ik me knie weer stevig maken,omdat ik als ik zonder kruk loopt erdoor heen zakt

vrijdag kan ik al komen dus wel snel,oke niet snel genoeg voor mij maar heb geen wachtijd van weken gelukkig

en ik mag gaan fietsen,dat is juist nu heel goed,dus vanavond ga ik het proberen,moet voor dylan naar school voor info avond…best wel eng want ik fiets al niet meer vanaf 19 juli

en lukt het niet loop ik weer terug naar huis hoor,wil het niet forseren allemaal

dus al met al word het een echte soap serie over mijn knie

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Tjemig meis, en is dan echt helemaal weg te krijgen met therapie??
Nou hopelijk snel positieve berichtjes van jou/jullie!

Groetjes Nathalie & Co

quote:

Ja, dat vroeg ik me ook al af.

Maar wat een gezeik zeg! (sorry hoor )
Jee, ze hebben je eerst een tijd laten lopen voor Jan L*l, vervolgens gaan ze je opereren vanwege gescheurde meniscus die niet gescheurd blijkt te zijn! daarna gaat de boel nog eens ontsteken,
En nu blijk je dus ook binnenin een wond te hebben waar nu bindweefsel op zit en wat ze dus OOK niet gemerkt hebben???
Lekker DOM , sorry dat ik het zeg

Ik duim voor je dat het nu echt eens beter gaat met je knie meis!

Ik sluit me hier volledig bij aan!

Groetjes Nathalie & Co

Pfff meid toch
Sluit me ook aan bij de dames hier boven
Heel veel sterkte en doe wel voorzichtig met fietsen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Grrrrrrr zijn ze nou helemaal…
Hopelijk gaat die therapie dan gauw zijn vruchten afwerpen hoor want je zal het wel zo verschrikkelijk moe zijn nu. Succes hoor meis !!!

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

quote:

het moet los komen van die wond die wefsels,dan kan je de knie weer normaal bewegen en zonder pijn

maar ik hoop dat het werkt,ben vanmorgen gaan fietsen gisteren durfde ik niet,had pijn van het bezoekje z-huis

maar was blij dat ik thuis was,deed mega zeer allemaal

maar we gaan door zetten allemaal en hoop dat ik einde van de maand gewoon alles weer kan,blijf het positief bekijken anders word ik depri

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Jeetje Bianca, wat een gedoe. Sterkte en beterschap hoor.
Was dit nou het gevolg van een skeelerpartijtje of herinner ik me dat niet goed?