Yessss

Ik heb een nieuwe fiets gekregen!! Een echte mamafiets de sparta amazone hebben we gekocht, Yesssss als het goed is krijg ik hem nog voor het weekend, althans dat zou hij proberen!
Oh toen ik hem voor het eerst zag dacht ik, bleee wat een lelijkerd, er zat nog geen stoeltje of wat op…
Maar toen hij er een stoeltje op zette, was het gelijk een ander gezicht…
Maar door mijn gewone emg stoeltje moet hij wel de stuurpen verwisselen door een kortere, maar het kan dus wel!
Nou wat zullen we fietsen!! hihi

Nou eenmaal thuis aangekomen zag ik dat Demi het verzekeringsfoldertje in d’r hand had, en wat bleek ze had er een stukje af gegeten
Ik zoeken naar dat stukje, nergens meer te vinden, ik vond alleen in haar mondje nog een klein stukje de rest heeft ze op?
Zou het zo lekker zijn papier…
Nu maar hopen dat het gewoon weer in haar luier terecht komt…

)

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

heb je hem toch!!!
gefeliciteerd en hopelijk vind je hem niet te laag maar jullie kunnen lekker samen fietsen!

Kussies

heel veel fiets plezier

groetjes bianca

hihi jullie zijn vast jaloers omdat jullie niet reageren hihi… of kunnen jullie niet fietsen hahaha
Nou ik heb hem vandaag opgehaald en hij fietst super!!
Dussss ikkeben blij …
jullie ook blij voor mij?

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

superblij maarja je kent ze he, ze hebben de knop actieve topics nog niet ondekt

Kussies

Jaloers ben ik zeker…ik heb alleen maar een oude gammele fiets. Ik heb daar twee kinderzitjes opgehad, een fietsmand en een buggydrager en oh ja…fietstassen. Ik ging dus een keer boodschappen doen met mijn twee bollebozen…hihi, boodschappen erin (pastte eigenlijk al niet…)kids erop…mama wil opstappen, kan met haar buik amper achter het voorstoeltje langs, fiets gaat nog meer wiebelen…en jawel…daar laggen we!

Staat daar nog een man commentaar te geven…hm! die fiets is ook veel te vol geladen…GRRRRRR, ik verander in een soort Miss Piggy, gilde heel hard en vloog die man naar zijn nek! (okee, okee, dat laatste is niet waar maar het klonk spannend toch?).

Om een lang verhaal kort te maken…ik ga sindsdien dus altijd met de auto…had ik nou maar zo’n fiets als jij…

Heel veel plezier ermee hoor! Ik zal voor je duimen dat ze 'em niet stelen…

En euh…heb je het stukje folder wat je dochter heeft opgegeten alweer teruggevonden en aan het overgebleven stuk geplakt? Anders gauw doen hoor! Een fietsverzekering heb je in deze tijd wel nodig!

Groetjes Marielle