Yess!

Ja wat is dat nou weer voor een gekke titel, haha
Maar dit was even het enige wat ik kan bedenken!

Maar jullie raden het al…IK BEN ZWANGER!!!

We hebben vanochtend de 1ste echo gehad en het hartje klopte. Ben vandaag 10 weken en 2 dagen, dus kom aardig in de buurt van de 12 weken.
Vond het wel weer erg spannend hoor zo’n eerste echo. De test was natuurlijk wel positief, maar toch er kan van alles gebeuren…, maar dit is wel een hele fijne bevestiging.
Over 3 weken de volgende afspraak en dan gaan we voor het eerst het hartje horen.

Dus meiden nog een nieuwe zwangere op ikkeben…niet echt origineel he haha

Liefs

Whahaha nee orgineel is dat op ikkeben niet aangezien het een forum is waar we over het wel en wee van onze kinderen kletsen. Maar dat maakt het verder niet minder leuk dus van harte gefeliciteerd. Ik hoop op een super toffe zwangerschap voor je en dan strakjes op een heerlijk klein dametje of heertje. Geniet ze !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Oh wat een feestelijk bericht! Van harte gefeliciteerd! Super zeg!
Wanneer ben je uitgerekend?

Groetekes, Sje

HEEJ!! Super! Welkom bij de club

Gefeliciteerd! Wat gaaf dat het gelukt is, en nu ook nog een goede echo ter bevestiging, heerlijk!

Geniet ervan meid!

En hoe voel je je fysiek?

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Dank jullie wel!!

Sje, we verwachten ons kleine hummeltje op 10 april.

Liske, de afgelopen dagen gaat het weer een beetje de goede kant op. Heb me de afgelopen weken behoorlijk beroerd gevoeld. Erg misselijk en last van mijn maag. Ook veel last gehad van een pijnlijke buik en krampen, Maar dit had ik volgens mij bij Dani ook. Al vond ik die krampen etc toch ook wel weer spannend (ik had al een paar keer gedroomd dat het fout was gegaan). Maar de echo maakt alles weer goed…dan weet je weer waar je het voor doet he!!

Oja en mijn buik die begint ook al lekker te groeien. Zag je er bij Dani pas bij 16 weken een klein bolletje…nu is het wel anders, haha

Gewijzigd door - Saro op 14 Sep 2010 13:32:53

super gefeliciteerd. echt leuk om zulke dingen te horen. kreeg vanmorgen te horen dat een vriendin van mij ook zwanger is. ze kwamen er gister achter en ze is al 15 weken!!!.
altijd geweldig nieuws hopen dat alles goed gaat en je over 6 maanden en een beetje weer een heerlijke wolk in je armen kan sluiten

Wat goed, van harte gefeliciteerd!

Ja! Ik wist het meteen toen ik deze titel zag! Geweldig nieuws! Jullie wilden graag een tweede en dan is het super dat het allemaal gelukt is én dat alles er goed uitzag! Wauw. Het is echt lopende bandwerk hier met zwanger worden geloof ik! Even denken: Ramona, Liske, Kringeldingetje, Sandra, jij…en dan vergeet ik er vast! En Melanie en ik natuurlijk zelf! Gezellig, al die dikbuikjes! Geniet ervan en ik hoop dat alles goed gaat! WOEHOE!

Groetjes Rainbow, trotse mama

van harte gefeliciteerd!! wat een fijn nieuws zeg

before you judge me, try hard to love me

Wat een gewldig nieuws zeg!!!
Super gefeliciteerd en lekker
genieten van je wondertje.

Gr Patries

Oh Saro, wat fijn dat het gelukt is! Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Van harte gefeliciteerd!!
Fijn dat de eerste echo goed was…

Een hele hoop zwangeren bij elkaar… Enjoy the club!

Liefs, Melanie

Mij had je het voor mijn vakantie al verteld, maar ik ga je gewoon nog een keer feliciteren Echt super dat je zwanger bent en heel fijn dat de echo vandaag goed was.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Super leuk!!

Altijd fijn als die echo’s weer achter de rug zijn hé. Geeft net dat stukje zekerheid dat je met de test toch niet helemaal heb…

Geniet ervan meis…

He gefeliciteerd meid. Wat goed zeg

@ Rainbow jij bent al bijna zwanger af en mag door naar het vakje bevallen/ nieuwbakke mamma

Groetjes,

Michèle

Wat een super nieuws! Gefeliciteerd!

Liefs

Meiden dank jullie wel allemaal!
Toch grappig hoor, nu ik de echo heb gehad ben ik er ineens nog meer mee bezig. Is natuurlijk ook prachtig om te zien dat er zo’n klein mensje in je lichaam groeit. En zo’n klein hartje wat dan klopt.
Hij was ook al lekker met z’n handjes en voetjes in beweging. Gek idee dat (als alles goed gaat) ik straks nog een kindje heb…heel bijzonder.

Nou ja we hebben nog 30 weken om ons voor te bereiden

Leuk zeg! Gefeliciteerd!! En inderdaad, welkom bij de club .

Groetjes Natasja

Lilypie Pregnancy tickers

Gefeliciteerd!!! een hele fijne zwangerschap

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Fijn dat alles er goed uit zag. Lekker genieten dus!
Tjee wat een zwangeren zeg, zou het besmettelijk zijn

Groetjes Anouk