Yes vakantie voorbij


#1

tanja gaat morgen weer naar school .dan hebben ze er weer twee weken op zitten
lekker weer rust in huis hihihhihiihihih

groetjes marielle mama van tanja


#2

Ik vind er niks aan, heb ze liever hier whahahaha. Na ja Jessin alleen thuis is lastiger dan als Evianne er ook is want dan kunnen ze samen spelen. Maar ja, niks zo lekker als vakantie he, als we altijd vakantie hadden dan was het ook niet meer zo bijzonder meer.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#3

Hier gaat het wekkertje ook weer vroeg morgen. Nicky mag weer!
Ze heeft er erg zin in om weer naar school te gaan, want dan is ze bijna jarig!(dat zei ik voor de vakantie nl)

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob


#4

Hier gaat de vlag uit morgen
Hier kunnen ze nl alleen vechten, spelen samen kunnen ze blijkbaat echt niet, dus ik ben die vakantie helemaal zat!!
Rust in huis en in MIJ

Het mindere is dat ik mirgen al om 5.15 op moet pffft ik moet nl werken, en dus om 6.30mzorgen dat we open gaan, gaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Groetjes Nathalie & Co


#5

Ik vind het vreselijk dat de vakantie voorbij is. Zou zo de tijd 2 weken terug willen draaien. We hebben het zo gezellig en relaxed gehad met z’n viertjes. De meiden zijn superlief geweest. We hebben echt genoten. Dus deze mama hangt helemaal geen vlag uit morgen hoor!

Groetekes, Sje


#6

Na Sje, daar kan ik me dus helemaal bij aansluiten. Lang leve de vakanties hoor hihihi

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#7

Pffff ik vind het ook vies tegenvallen
Robin weer op school
Ik heb gelukkig Justin hier nog maar die loopt ook maar een beetje zielig rond omdat hij Robin mist
Maar goed heb ze liever thuis ook al was het de laatste dagen wat ruzie in huis

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#8

vind vakantie leuk als het voorbij is weer ff wat minder,vergat de tijdddddd haha

moet weer zo omschakelen

2 weken heeft eigenlijk hans voor de kids gezorgd en mama heeft gewerkt

maar toch nu valt er een stilte ff wennen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#9

Gelukkig is het over 3 weken alweer vakantie, dus we hoeven niet te lang af te kicken!

Groetekes, Sje


#10

whaaaaaaaaaaaa hier nog 7,wij pas eind februari

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#11

Ik heb ze hier liever ook thuis dan op school.
Gelukkig hebben L en C bijna nooit ruzie.
C kan gelukkig heel goed alleen spelen.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#12

Bij ons hebben ze ook bijna nooit ruzie. Ze kunnen heel goed samen spelen en ze kunnen ook heel goed ieder voor zich spelen.

Groetekes, Sje


#13

Bianca hebben jullie geen carnavalsvakantie?

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#14

@sje nee dat kunnen we hier niet
wij hebben altijd later vakantie,maar wie wel aan carnaval doet ,is het gewoon de 1e week van febr. en alleen heb je geen vakantie

hier hebben ze wel steeds ruzie,baal er wel van hoor,alleen omdat meneer zich niet kan vermaken en dan gaat hij zussie pesten met gevolg jajaja kleine dametjes pikken dat niet .die zeg er ook keihard wat van,met gevolg slaan en dan achteraf weer zussie terug erop pakken whaaaaaaaaaaaaaa

maar goed gaat over zegt me moeder hihihii

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn