Yes, ik heb ut!

Misschien dat iemand het hier nog weet, maar ik ben met de keizersnee van Lucas niet goed verdoofd. Tijdens de operatie kwam bij mij in een keer al het gevoel terug terwijl ik nog open lag.
Dat heeft heel wat gevolgen gehad, maar dat is wel verwerkt.
Nu moet ik misschien over een tijdje geholpen worden aan mijn hand/pols, heb tunnelsyndroom.
En al sinds die keizersnee loop ik met het probleem dat ik dus niet meer die vent (sorry, kan over hem niet beleefd blijven) wil tegenkomen.

Heb vandaag met het ziekenhuis gebeld om na te vragen of ik zijn naam mag hebben (kan ik doorgeven dat hij me niet hoeft te helpen).
Binnen een paar uur belden ze al terug!

Ik heb dus de naam van die kwal.
No way dat hij me nog verdoofd, ik heb er geen zin in.

Zo, dat wilde ik ff kwijt! Ik ben heel blij nu

Groetjes Mim

Hoi Mim,

Zooooo, kan me voorstellen dat je erg opgelucht bent zeg!
Ik zou die vent na zo’n (volgens mij traumatische) gebeurtenis ook nooit meer tegen willen komen!

Echt fijn voor je dat je je daar geen zorgen meer om hoeft te maken!
En best netjes dat het ziekenhuis je zo snel terug belde.

Nou ben ik trouwens wel benieuwd geworden wat het tunnelsyndroom is, waar je aan geholpen moet worden.

Groetjes, mamma van Stephan

mim heb je pas die doc niet gezien? werd helemaal uit gelegt waarom bij sommige mensen de verdoving niet goed werkt. was erg intresant moet ik zeggen

Tries

Liefs Tries

Pfoee moet er niet aan denken brbrbr, gelukkig heb je nu zijn naam!

Sterkte ermee!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi Tries,

Die doc heb ik niet gezien, maar deze eikel heeft gewoon heel luchtig bekend dat hij een “foutje” heeft gemaakt!

Bieb, tunnelsyndroom is een afklemming van een zenuw (geloof ik) in de hand/pols.
Tis maar een kleine ingreep, maar toch wil ik niet dat deze arts mij verdoofd. Misschien flauw, maar ik wil het gewoon niet.
Ik merk nu ook dat dit voorval me altijd zal blijven volgen. Je kunt het gewoon niet vergeten. Ik heb het allemaal wel verwerkt, maar het blijft je achtervolgen. Zelfs nu ik misschien een kleine ingreep moet ondergaan.
Het zal met de jaren wel slijten.

Groetjes Mim

zooooo goed gedaan hahahha

geef je groot gelijk dat je hem jou nioet meer laat verdoven hoor pfffffff

maar wanneer is de ingreep

Hoi Mim,

Ik denk dat het niet uitmaakt of het nou een kleine of grote ingreep is (ben trouwens blij voor je dat het een KLEINE ingreep is hoor, begrijp me niet verkeerd haha!)
Het gaat erom dat je weer verdoofd moet worden!
En ik kan me heel goed voorstellen dat je dan absoluut niet wil dat die zelfde vent dat weer doet.
Dus ik ben blij voor je dat je een ander krijgt.
En als ze op de hoogte zijn van wat er toen voor vreselijks is gebeurd, dan zijn ze vast nog begripvoller als je daar bent.

Liefs, mamma van Stephan

grote klasse! de aanhouder wint dat zie je maar weer.