Yes huisarts doet de bevalling toch

Ik baal best wel een beetje. Hier in het dorp word de bevalling gedaan door de huisarts maar die gaat er mee stoppen. Nu moet ik naar een verloskundigepraktijk in de stad. Deze stad is vanaf ons dorp met openbaar vervoer haast niet te bereiken. Daar baal ik dus behoorlijk van. In een andere stad zit een praktijk die voor mij wel goed te bereiken is maar die werken niet in dit gebied omdat het te ver zou zijn(is 2km verder als de andere praktijk)
Ik hoopte dat er een avondspreekuur zou zijn maar dat is helaas ook niet zo.
Nu heb ik 2 keuzes , de ene om met de bus en de trein te gaan wat ongeveer een uur duurt en de andere om met de regiotaxi te gaan maar dan weet je ook nooit precies hoe laat je gebracht en gehaald word. Bah. De tijden dat er spreekuur is zijn ook nog eens zo dat ik het bijna niet regelen kan dat marco dan mee kan. Ik baal er echt van maar goed het is niet anders.
Zag net wel op de website dat er wel veel echo’s gemaakt worden daar. Bij 10, 20,30 en 36 weken dat vind ik dan op zich

groetjes Ramona

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2010/04/12/XaXw.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2f.lilypie.com/kLI6p2.png” width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - ramonavanzante op 17 Sep 2010 11:04:22

Wat vervelend dat de huisarts ermee stopt. Kan me goed voorstellen dat het lastig is dat je nu 1 uur kwijt bent om er te komen. Voor een afspraak van meestal 20 minuutjes ben je dus gewoon in totaal 2 uur reistijd kwijt. Ik hoop voor je dat het wel een leuke praktijk is, zodat het in ieder geval wat makkelijker is die hele reis te maken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Oh, dat is inderdaad vervelend Ramona! Jammer dat de huisarts er net mee stopt nu je weer zwanger bent! Ik vind het nogal wat, die reistijd. Kijk, nu lukt het je misschien nog, maar straks als je bv 30 weken bent, moet je ook zover reizen en op het laatst ook…Ik kan me voorstellen dat dat niet fijn voor je is! Bij mij is het maar 10 minuten met de auto. Dat is het voordeel van de stad. Ik hoop dat het inderdaad wel een leuke praktijk is en die echo’s zijn dan wel weer een leuk extraatje. Maar toch…het is een hoop gedoe voor maar een korte afspraak meis!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat vervelend zeg, dat je juist nu naar een andere praktijk moet!
Kan me voorstellen dat je ervan baalt, zeker als je zo’n lange reistijd hebt.

Weet niet of het mogelijk is, maar misschien kun je ook eens een vriendin meevragen, of je ouders oid, zodat je met hun mee kunt rijden. Zeker als je al wat verder in je zwangerschap bent, lijkt me dat fijner.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

ben vanochtend bij de huisarts geweest en hij gaat de controles en de bevalling toch doen. Hij vond de afstand toch een beetje bezwaarlijk aangezien ik dan met de bus en de trein naar de controles zou moeten. Lekker dus. De huisarts is op 5 minuten loopafstand en die heeft mijn vorige zwangerschap ook begeleid.
Nu word het nog even afwachten, op 12 oktober heb ik mijn eerste echo. Nog even spannend dus.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Weet ik niet. Hij wil er wel mee gaan stoppen omdat het teveel tijd gaat kosten. Maar goed ben blij dat hij het iig nu nog wil doen.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oh lekker meid, scheelt jou weer een hoop zorg, stress en reistijd

Groetjes,

Michèle

Wat super dat hij toch jouw bevalling gaat doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers