Yes, hij kan fietsen!

Eindelijk!
Na veel geduld en af en toe proberen kan Stephan eindelijk op zijn “grote” fiets met zijwieltjes fietsen!

Hij begreep steeds maar niet dat je met je voeten moest “duwen” wilde je vooruit komen.
Of het lukte hem gewoon niet, geen idee.

Maar nu ging hij net zomaar trappen, wel 5 keer de trappers rond!
Wij klappen natuurlijk (pappa stond ook buiten en buurvrouw toevallig ook) en Stephan natuurlijk glunderen van oor tot oor.
Maar daarna wilde hij het niet meer omdat hij vond dat hij het niet kon.
Dus ik zei: "ja maar, je kon het net zo goed, je bent al zo’n echte grote jongen nu!"
Maar nee, hij is een kleine baby (ZIJN woorden hoor ) en pappa moet helpen.

Nou ja, het begin is er!
Hij weet nu inn ieder geval dat hij het prima kan.
En ook al is hij vrij “laat” met fietsen (3 jaar, 3 mnd) ik ben APETROTS op ons manneke!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 06 Sep 2004 13:16:52

Knap hoor Stephan ! Nu kan je lekker op je eigen fiets mee. Goed blijven oefenen hoor !

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Heel goed Stephan en laat pappa en mamma maar flink achter je aan rennen!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Hahaha!
DAT heeft hij ons dus al heeeeel lang laten doen
Ik ben blij als hij zélf straks een stukje heen en weer fietst op de stoep voor ons huis. Dat ik er niet continu achteraan hoef te lopen om hem te duwen enzo
Maar bedankt hè? Hahahahaaha!!! (kan ik wel hebben hoor, hihi)

knap hoor stephan ga zo door .nou armanda je hoeft je niet schuldig te voelen hoor ,tanja is zaterdag met papa mee naar een kennis. die ook een meisje van tanja der leeftijd heeft, en tanja ging daar ook fietsen .en is dus mooie op der voorhooft gevallen .fietsen wil ze niet meer, ze kon juist net op der mooie k3 fiets fietsen met zijwielen maar ik probeer het elke dag eventjes messchien komt het weer .

groetjes marielle mama van tanja

fijn zeg, fietsen! nou ja, als je al 5 keer de trappers rond krijgt, dan kun je bijna echt fietsen! stoer zeg!

ik vind het knap
mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Hieperdepiep: Hoera!!! Stoer Stephan! Op naar een skateboard!

Groeten,
Nikki (bag lady)

Oei Nikki, neee, neeee, géén skateboard, hihi!!
Bij mijn ouders staat namelijk zo’n ellendig ding (nog van mijn broertje) en daar wil Stephan constant op skateboarden (of hoe dat ook heet).
Maar LINK dat die dingen zijn. Pfffffff…je houdt je hart vast met zo’n peuter, want voor je het weet ligt ie op zijn achterhoofd, brrrr…
Dat skateboard gaat er zooooo met hem vandoor hoor.
Daarom mag hij het dus ook niet van ons. Maar ja, wat niet mag…(is extra interessant en aantrekkelijk. Dus lekker wél doen steeds )

Gewijzigd door - Bieb op 06 Sep 2004 21:15:10

Goed zo Stephan! Maak je mama maar weer trots op je!

En helemaal niet overdreven laat hoor. Jens deed het ook al een tijdje op de peuterspeelzaal, vermoed ik, want toen hij in mei zijn eerste peuterfiets met zijwieltjes met 3 jaar en 2 maanden kreeg (en ik hem voor het eerst zag fietsen) had ie het al gelijk door. Maar ik denk niet dat ie al maanden fietste.

In juli zijn we gaan oefenen met langs het fietspad en toen dat goed ging na een weekje ook langs de gewone weg te fietsen. Ook moest ie natuurlijk leren remmen door achteruit te trappen, dat vond ie ook nog erg eng in het begin. Maar als hij fietst, heeft ie meestal een gangetje van tussen de 5 en 7 kilometer en dat is lopend achter de buggy net even te snel, dus roepen we regelmatig STOP en dan wacht ie even op ons.

Veel fietsplezier! Geen flauw idee wanneer, maar straks weer een spannend fietsavontuur als ie zonder wieltjes leert fietsen.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hihi, Stephan doet juist niet anders dan remmen (zucht ).
Dus dat hoef ik hem niet te leren vrees ik.
Maar ik zie hem voorlopig ook nog niet naast me fietsen hoor, brrrrr…
Het lukt hem trouwens nog niet om echt een behoorlijk stukje te fietsen hoor.
Het zijn tot nu toe steeds maar een paar metertjes.
Maar het begin is er en hij heeft het tenminste door!!

Gewijzigd door - Bieb op 06 Sep 2004 22:36:33