Yes aangenomen!

Vanavond had 1 van de mannen gebeld waarbij ik op sollicitatiegesprek ben geweest.
Zijn mededeling was dat mijn CV op het stapeltje lag bij de mensen die aangenomen worden

Woensdag moet ik naar de tennisbaan voor een rondleiding door de kantine, word ik voorgesteld aan de collega’s en ik mag dan mijn contract tekenen!!!

Heel stom alleen dat ik nu twijfel over de tijd die we afgesproken hadden. Ik heb 10.30u opgeschreven maar twijfel of het niet half 10 is en ik de tijd verkeerd heb opgeschreven…stom zoiets natuurlijk, maar ik was zo blij, zo hoteldebotel dat ik maar de helft meekreeg van wat hij zei

Zo zei hij ook dat ze op zoek waren naar mensen zonder capsones (haha, ik doe soms alleen alsof ) iemand die open en eerlijk is, iemand die geen blad voor zijn mond neemt, enthousiast is en zo zei hij nog een paar dingen. In het gene wat hij zei kon ik mezelf eigenlijk wel terug vinden…alleen, alleen zei hij dat ik dan ook moest luisteren, haha, dat is nou net mijn zwakste kant Dus daarom heb ik gezegt dat ik wel ongeveer zo ben :smiley:

Oehoe ik ben zo blij! 1april gaat mijn contract in, dus die week zal ik mijn eerste minuten/uurtjes/dag gaan werken daar Ik heb er zin in!!!

Super proficiat…!!

Gefeliciteerd!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Gefeliciteerd !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gefeliciteerd…

Groetjes,

Michèle

De baan die je zo graag wilde, van harte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

He, gefeliciteerd!

Wat ga je precies doen?

groetjes

Heel erg bedankt allemaal.

Ik ga in de kantine van een tennisvereniging werken.

He goed zeg! GEFELICITEERD MEID MET JE NIEUWE JOB!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Toppie!!!

GEFELICITEERD!!

Super! Gefeliciteerd!!

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

gefeliciteerd .succes vandaag

groetjes marielle mama van tanja

Wat super dat je bent aangenomen!

Gefeliciteerd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wat leuk!!! Gefeliciteerd

Groetjes Marianne mama van Ruben

Gefeliciteerd, met je nieuwe baan!!
Liefs, Anne

Dankjulliewel!!

Vandaag mijn contract getekend!! Ik krijg zelfs iets meer per uur dan dat ik had verwacht, he nog een leuke meevaller. (het is maar 14cent per uur maar toch)
Ook een rondleiding gehad door de kantine. Ik moet zeggen het is er erg professioneel ingericht en ook erg ruim, dat had ik niet verwacht.
De collega’s heb ik ook ontmoed. Een man en een vrouw. De man schat ik rond de 50 en mevrouw is pas 47 geworden. Ik ben dus de jongste, maar dat maakt me helemaal niks uit. Deze 2 hebben de nodige ervaring en van hun kan ik nog wat leren! Verder lijken het me hele leuke mensen om mee samen te werken.

A.s. zaterdag en zondag ga ik nog bij 2 verschillende bedrijven werken (van der valk en een cafe in de stad).
Dat zijn gewoon losse dingen. Die hebben gewoon voor een enkele keer iemand extra nodig. Ik ga wel, ieder uurtje dat ik nu kan werken leverd geld op (jaja begin eurotekens in mijn ogen te krijgen, hahaha)
Wie weet kan ik in de toekomst meer van die losse dingetjes doen, het lijkt me in ieder geval leuk om dat zo af en toe te doen.

Nou ik zit niet stil in ieder geval en ben er mega blij mee dat ik al na 2 weken zoeken een baan heb gevonden die me wel aanstaat.

Fantastisch meid…gefeliciteerd!!
En was de afspraak nou om 09.30 of 10.30

hahaha de afspraak was om 10.30u.
Ik was voor de zekerheid eerder vertrokken zodat ik om 9.30u daar zou zijn. Dat was een geluk want ik heb moeten zoeken, had het uiteindelijk om 9.45u gevonden.
Tussendoor even naar huis om te wachten en op tijd weer te vertrekken naar het juiste adres.