Vanavond had 1 van de mannen gebeld waarbij ik op sollicitatiegesprek ben geweest.
Zijn mededeling was dat mijn CV op het stapeltje lag bij de mensen die aangenomen worden
Woensdag moet ik naar de tennisbaan voor een rondleiding door de kantine, word ik voorgesteld aan de collega’s en ik mag dan mijn contract tekenen!!!
Heel stom alleen dat ik nu twijfel over de tijd die we afgesproken hadden. Ik heb 10.30u opgeschreven maar twijfel of het niet half 10 is en ik de tijd verkeerd heb opgeschreven…stom zoiets natuurlijk, maar ik was zo blij, zo hoteldebotel dat ik maar de helft meekreeg van wat hij zei
Zo zei hij ook dat ze op zoek waren naar mensen zonder capsones (haha, ik doe soms alleen alsof
) iemand die open en eerlijk is, iemand die geen blad voor zijn mond neemt, enthousiast is en zo zei hij nog een paar dingen. In het gene wat hij zei kon ik mezelf eigenlijk wel terug vinden…alleen, alleen zei hij dat ik dan ook moest luisteren, haha, dat is nou net mijn zwakste kant
Dus daarom heb ik gezegt dat ik wel ongeveer zo ben
Oehoe ik ben zo blij! 1april gaat mijn contract in, dus die week zal ik mijn eerste minuten/uurtjes/dag gaan werken daar Ik heb er zin in!!!