beste moeders
ik zal de geschiedenis een beetje kort houden .
zoals ik al in meer topics heb laten weten is mijn vriend iligaal nou ja hij heeft nu generaal pardon .
mijn vriend en ik zijn nu bijna vijf jaar bij elkaar en we hebben samen al heel wat over wonnen in goede en in slechte tijden we zijn nog steets gelukkig met elkaar ,
en natuurlijk ook met onze dochter.
hij is nu al zon beetje twee jaar bezig om zijn verblijfs vergunning te krijgen .
ik zelf was elke keer bezig hoe lang gaat het nog duren want ik wil veder , dus heb ik vorige week het nummer van zijn atvocaat gevraagt en had die dag ook mee gebeld maar er was toen niemand op kantoor .
nu heb ik gister het nog eens een keer geprobeerd en kreeg ik best wel goed nieuws , al zijn papier werk is opgestuurd naar de ind pas over minimaal acht weken krijgen we te horen of hij hier mag blijven of ja zijn verblijf vergunning krijgt .
het is nog niet 100 % maar hij heeft wel een goede kans .
nou gaan we vrijdag samen naar de gemeente om zijn dochter te erkennen en ook dat in orde te maken .
en dan volgend jaar maar eens gaan denken over een trouwerij , dan is ons gezinnetje bijna kompleet (alleen nog een tweede ) dan klopt het.
na de acht weken laat ik meer weten hoe of wat .
ik hoop dat het lukt .
gr de mama van leyla
veronique daniels
Gewijzigd door - Leyla op 04 Nov 2008 15:28:27
Gewijzigd door - Leyla op 26 Dec 2008 11:08:58
Gewijzigd door - Leyla op 26 Dec 2008 11:17:23