Yaehhhh ! de papieren handel is klaar

beste moeders

ik zal de geschiedenis een beetje kort houden .
zoals ik al in meer topics heb laten weten is mijn vriend iligaal nou ja hij heeft nu generaal pardon .
mijn vriend en ik zijn nu bijna vijf jaar bij elkaar en we hebben samen al heel wat over wonnen in goede en in slechte tijden we zijn nog steets gelukkig met elkaar ,
en natuurlijk ook met onze dochter.
hij is nu al zon beetje twee jaar bezig om zijn verblijfs vergunning te krijgen .
ik zelf was elke keer bezig hoe lang gaat het nog duren want ik wil veder , dus heb ik vorige week het nummer van zijn atvocaat gevraagt en had die dag ook mee gebeld maar er was toen niemand op kantoor .
nu heb ik gister het nog eens een keer geprobeerd en kreeg ik best wel goed nieuws , al zijn papier werk is opgestuurd naar de ind pas over minimaal acht weken krijgen we te horen of hij hier mag blijven of ja zijn verblijf vergunning krijgt .
het is nog niet 100 % maar hij heeft wel een goede kans .

nou gaan we vrijdag samen naar de gemeente om zijn dochter te erkennen en ook dat in orde te maken .
en dan volgend jaar maar eens gaan denken over een trouwerij , dan is ons gezinnetje bijna kompleet (alleen nog een tweede ) dan klopt het.

na de acht weken laat ik meer weten hoe of wat .
ik hoop dat het lukt .

gr de mama van leyla

veronique daniels

Gewijzigd door - Leyla op 04 Nov 2008 15:28:27

Gewijzigd door - Leyla op 26 Dec 2008 11:08:58

Gewijzigd door - Leyla op 26 Dec 2008 11:17:23

heel veel sterkte in de spanndende komende weken

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Hoi

Spannende tijd dus. ik hoop voor jullie dat het allemaal lukt.

Ik weet een beetje wat jullie meemaken hoor. Ik heb mijn vriend ongeveer 15 jaar geleden in Bali ontmoet. Toen hebben we besloten dat hij hier in nederland kwam wonen dus moesten we ook het hele proces door met vreemdelingen politie enz.
Hij was wel niet illegaal maar die onzekerheid of het allemaal gaat lukken is wel spannend en voor jullie helemaal omdat jullie al een kindje samen hebben.

Sterke hoor

Bianca

spannend spannend!!
zal voor je duimen meid.

Groetjes Marianne mama van Ruben

spannende tijd dus

ik duim voor jullie

Hoi leyla,
Ik zou ook zeker voor je duimen! Hoop ook dat jullie het geluk hebben dat het tweede kindje er snel gaat komen. Heel veel succes met deze onzekere tijd meid. Hoop echt voor je dat het goed komt!Maar dat zou best wel Groetjes Chantal

Chantal

dank jullie wel voor jullie lieve reacties ,
nu moet het zeker gaan lukken .
ik ga gewoon aftellen en hoop dat ik goed nieuws krijg.

gr de mama van leyla

veronique daniels

vandaag heb ik bericht gehad uit utrecht over mijn vriend .
nu hebben ze van ons allemaal een verklaring gehad dat we hem in 2006 hadden gezien of gesproken allemaal heel netjes en zo .
maar nu willen ze de preciese datums per kwatlaal hebben en als ze dat hebben is het voldoende dan is het rond . zeggen zij (?)
nu is het ook al zo dat we dit al twee keer hebben op gestuurd dus dit word de derde keer en ze zeggen altijd drie maal is scheeps recht .

ik hoop dat het niet lang meer duurt en dat het zo klaar is ,
en dan word het feesten

gr de mama van leyla

veronique daniels

o wat ben ik blij zeg en een hele hoop spanngen vallen er van me af
toen ik op kerst avond thuis kwam lag er een envolop van mijn vriend zijn advocaat op de deur mat .
ik had de brief opengemaakt en zag dat alles is goed gekeurd en dat er een stempel was gezet op de verklaringen .
vanaf volgend jaar krijgt hij een brief dat hij zijn spullen kan ophalen
nu nog kijken samen met hem naar een mooie vaste baan .
o wat ben ik gelukkig

gr de mama vn leyla

ps er is digi taart dus iedereen is welkom

veronique daniels

Ik serveer je even de taart. Gefeliciteerd meid !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

dank je asje ze zien er heerlijk uit

gr de mama van leyla

veronique daniels

oh meis, wat een gewldig nieuwes dat is een leuke kerst voor jullie. Geniet ervan. En wat zonde voor jullie dochtertjs dat ze ziek is geweest fijn dat dat ok weer beter gaat.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Goed nieuws zeg, gefeliciteerd!

Groetekes, Sje

dank jullie wel ben er zelf erg blij mee en mijn vriend kan het nog steets niet geloven en ja dit is een heel mooi kerst cadeautje.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Gefeliciteerd Lekker genieten

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

doe ik zeker heleen er valt nu gewoon een last van mijn schouders ik kan nu een toekomst zie voor ons samen .

gr de mama van leyla

veronique daniels