X factor

ik was nieuwschierig wat jullie mening zijn over de finale van x factor. Ik vond zelf dan Maaike kwa muziek en stem veel mooier uit kwam dan Jaap. ik had bij jaap met diverse nummers dat je de expressie niet voelde en dat had ik wel bij maaike

en wat ik helemaal jammer vind is dat tegenwoordig de kijker beslist terwijl er een vakjury erzit dan zou je toch denken dat hun ook mee moeten beslissen zodat er wel iemand gekozen word die het ook kan.

persoonlijk vond ik Maaike ook evel beter. Ik ben geen fan van Jaap.En wat is het met zijn schouders??? Het lijkt alsof hij ze constant omhoog heeft!! Ziet er gewoon heel vreemd uit. Ik moet zeggen, ik vond dat ene liedje van Jaap heel erg mooi, die van a little help from my friends. Vond dat zowiezo al een mooi liedje, en hij deed dat erg goed. Maar verder had van mij Maaike mogen winnen!! Wat betreft de vakjury, het gaat erom dat het publiek de gene krijgt die hij wil hebben, op die manier verkoop je platen. De jury heeft de selectie gemaakt, en voor een deel besloten wie er mee ging naar de finale, maar de uiteindelijke beslissing, wie echt wint, ligt wat mij betreft terecht bij het publiek.

liefs woezel

Die schouders dat heeft-ie eens een keer uitgelegd in de auditie-periode. Daar kan-ie niks aan doen, dat is zijn houding.

Groetekes, Sje

k ben het absoluut met de kijkers eens… Jaap vondt ik echt een VERDIENDE winnaar

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

dan heb ik dat dus niet mee gekregen. Heb het ook niet elke keer kunnen zien omdat ik soms late dienst had. Toch blijft het er wel typisch uit zien, maar goed, als het zijn houding is, kan hij er niks aan doen.

liefs woezel

Ik ben na Idols 2 of zo al afgehaakt. Kunnen ze niks origineels meer verzinnen??

Groetjes,

Michèle

ik heb dr geen 1 aflevering van gezien zoals michele al zegt ben ik ook afgehaakt na deel 1 begint een beetje afgezaagd te worden maar ja de kijkcijfers zeggen iets anders vandaar dat ze maar door gaan

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

ik heb 2 keer op maaike gestemd gisterenavond, maar goed het lag kwa percentage niet ver uit elkaar. jaap had 51 % van de stemmen dus het lag heel dicht bij elkaar.
ik had alleen gehoopt dat Sumera in de finale stond maargoed het is jaap ook wel gegunt. ik baalde alleen wel een beetje dat maaike niet won

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

voor de muziek kennis was maaike de beste en betere .vond jaap ook wel oke maar hij zong niet met gevoel .uithalen begon hij te schreeuwen dat was niet mooie .
maar goed kijkers hebben gekozen jammer

groetjes marielle mama van tanja

Ik vind X-factor altijd een erg leuk programma om te kijken. Kijk ook elke jaar weer opnieuw. Gister de finale niet gezien (was met vriendinnen uiteten), maar denk dat Jaap wel een verdiende winnaar is.
Ik vond zelf Kelvin eigenlijk wel goed. Overigens niet alle nummer, maar de Nederlandstalige nummers (die van Blof en Ramses Shaffy) vond ik toch wel erg goed hoor!!!

Mijn vriend irriteert zich altijd enorm aan het programma en snapt absoluut niet waarom ik het kijk. Maar ja hij is weer een fan van ALLE programma’s van Discovery…en dat snap ik weer niet, haha

ik vond dat jaap ook wel nummer had die hij heel mooi zong.

ik kon wel lachen om die opmerking van gordon over de singel van jaap. nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik met gordon eens ben. ik mis wat aan dat nummer dr komt geen expressie vanaf. maar ja dat is ieder zijin eigen smaak natuurlijk

Wij volgen wel elk jaar expeditie robinson, alleen vorig jaar wilde mervin niet kijken omdat Eddy zoey het over genomen had, maar ik heb hem toch het einde laten kijken en het viel hem heel erg mee. Hij wa bang na ernst paul dat Eddy heel druk zou zijn.

Groetjes,

Michèle

Hier een grote fan van de X factor kijk altijd en vind dat er echt grote talenten in Nederland rondlopen die anders nooit onder de aandacht komen. Ik kijk verder niet naar zulke programma’s maar vind dat de X factor zich wel onderscheid van al die andere programma’s. Ik vond Maaike gister avond ook ver weg de beste maar ja het was eigenlijk al wel een soort van bekend dat jaap zou gaan winnen. Ja soms is het wel wrang dat de kijker beslist want daarom is laatst Sumera er ook uit gegaan en die had ik zelf heel graag in de finale willen zien. Maar gister avond waren de jury’s het er volgens mij allemaal wel voor Jaap.

Expeditie robinson volgen we hier ook elk jaar.

@Wil, Jaap heeft gezegd dat zijn schouders zo staan door een vegroeiing. Gordon zei er bij de auditie wat van en toen vertelde hij dat, dat zijn rugwervel vergroeid is. Daar kan hij dus niks aan doen!

Ik heb X-factor elke week gevolgd. Hoewel ik elke keer zeg dat ik niet meer kijk, kijk ik toch weer. Ik vond zelf Sarina heel goed, die er al eerder uit ging. Aan Sumera had ik een hekel, die keek zo Droopy uit haar ogen, zo sloom. Bah. Ik vind Jaap een terechte winnaar. Straks komt Pop Stars ook weer, maar dat niveau vind ik matig. Dat kijk ik niet meer.

Ik keek gisteren het Eurovisie Songfestival. Nou, daar word ik ook niet blij van. Sieneke vond ik oubollig, al deed zij het best goed. Maar dan wint er een of ander Duits maf weird kind, dat helemaal de weg kwijt lijkt te zijn. Haar Engels, dat leek meer op Japans! ‘Love’ sprak ze bijvoorbeeld uit als ‘Lafff’ en ‘not a minute without you’ als ‘nat a minoet wiffau joe’. Schrecklich! Toen ze gewonnen had, stond ze helemaal maf te kijken en schreeuwde ze steeds: ‘Ies ameezing! Wauw!’ Ik vond het echt een raar, stom lied. Ik vond IJsland leuk en Griekenland, maar IJsland was bijna laatste! Ach, of wij nou een kapster met een draaiorgel sturen, of onze beste zangers…het is al jaren niks meer met NL! En tóch blijf ik kijken, als Songfestivalfan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

He duitsland is al 1 stap dichter bij nederland

Groetjes,

Michèle

Ik heb ook gekeken
En ja het was spannend
Maar ik was ook voor jaapio
Die stem he

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin