@Wil, Jaap heeft gezegd dat zijn schouders zo staan door een vegroeiing. Gordon zei er bij de auditie wat van en toen vertelde hij dat, dat zijn rugwervel vergroeid is. Daar kan hij dus niks aan doen!![]()
Ik heb X-factor elke week gevolgd. Hoewel ik elke keer zeg dat ik niet meer kijk, kijk ik toch weer. Ik vond zelf Sarina heel goed, die er al eerder uit ging. Aan Sumera had ik een hekel, die keek zo Droopy uit haar ogen, zo sloom. Bah. Ik vind Jaap een terechte winnaar. Straks komt Pop Stars ook weer, maar dat niveau vind ik matig. Dat kijk ik niet meer.
Ik keek gisteren het Eurovisie Songfestival. Nou, daar word ik ook niet blij van. Sieneke vond ik oubollig, al deed zij het best goed. Maar dan wint er een of ander Duits maf weird kind, dat helemaal de weg kwijt lijkt te zijn. Haar Engels, dat leek meer op Japans! ‘Love’ sprak ze bijvoorbeeld uit als ‘Lafff’ en ‘not a minute without you’ als ‘nat a minoet wiffau joe’. Schrecklich! Toen ze gewonnen had, stond ze helemaal maf te kijken en schreeuwde ze steeds: ‘Ies ameezing! Wauw!’ Ik vond het echt een raar, stom lied. Ik vond IJsland leuk en Griekenland, maar IJsland was bijna laatste! Ach, of wij nou een kapster met een draaiorgel sturen, of onze beste zangers…het is al jaren niks meer met NL! En tóch blijf ik kijken, als Songfestivalfan!
Groetjes Rainbow, trotse mama