Hoi allemaal,
Nou wat een nacht zeg, Demi lag de hele avond gewoon lekker te slapen, en om half 1 gingen wij ook naar bed, nog even gekeken, kusje, lekker toedekken niks aan de hand dus.
Om half 2 krijsen, niet normaal zeg, wij allebei rechtop in bed, we schrokken ons een hoedje, nou eruit even troosten, schone broek, ze had geen honger (heb geprobeerd aan te leggen), ik dacht meteen, ojee de groente, die heeft ze voor het eerst gehad (worteltjes). Maar ze leek geen buikpijn te hebben.
Ze voelde erg warm aan, dus even tempen, nou geen koorts, (37) maar weer terug in bed, en ze sliep weer.
Half 4 weer krijsen, Arno snel erheen, en volgens hem huilde ze met haar oogjes dicht, weer even eruit even troosten bij mij, daarna weer terug gelegd, en ze heeft geslapen tot 9 uur, is snap niet wat ze nu had, ze poept gewoon, beetje smeuiig, dus geen harde poep waar ze last van kan hebben, heb in haar mondje gevoeld was ook niks te voelen, of te zien.
Zou ze gedroomt hebben ofzo?
En net met het verschonen, zag ik wat rode puntjes op d’r billen, zou ze toch tandjes krijgen?
Nou wie heeft er tips of antwoorden?
Groetjes Nathalie