Wouter!

nou dan ook hier maar even … want tjsa… van zo’n lekker ding kom je natuurlijk om in de foto’s

ooh wat een droppie zeg

groetjes bianca

Ooh wat gaaf! Vooral die onderste foto!
Wat een leuk koppie heeft ie zeg!
Die bovenste foto heeft ook trouwens wat. Zoals ze elkaar aankijken…

Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)

P.S. dat is een “pappa en mamma eigenschap” hoor: omkomen in de foto’s!
Heb hier ook boeken vol, hahaha!
En op deze site staan inmiddels ook al aardig wat foto’s van onze kleine boef!

Gewijzigd door - Bieb op 03 Oct 2003 00:54:06

quote:

P.S. dat is een “pappa en mamma eigenschap” hoor: omkomen in de foto’s!
Heb hier ook boeken vol, hahaha!
En op deze site staan inmiddels ook al aardig wat foto’s van onze kleine boef!

Gewijzigd door - Bieb op 03 Oct 2003 00:54:06

hihi en ik maar denken dat het aan mij lag
manlief moet wijken!! er is een nieuwe liefde in mijn leven!)

Ik heb je mannetje ook al even bewonderd, wat een heerlijke toet heeft ie
zucht… zo groot moet onze wouter ook nog worden. en dat gaat me vast veel te snel naar mijn zin

gaat nu al zo snel… op deze foto is ie net twee daagjes oud

( en dat pakje was het allerkleinste maatje 50 wat ze hadden… heb mjin hechtingen er bijna uitgelachen toen ik hem zo zag liggen… arme kind zo uit een kabouterboek zijn gestapt heb toen schoonmoeders er erg snel uit op gestuurd om toch maar maatje 44 te halen

Gewijzigd door - Nova op 03 Oct 2003 10:24:36

Wat een lekker ventje zeg!
Eh, ik bedoel die kleine he!

Groetjes Mim

quote:
Wat een lekker ventje zeg! Eh, ik bedoel die kleine he!

Groetjes Mim

och ze mogen er alletwe wel wezen hoor hihi

Hoeveel woog Wouter bij zijn geboorte dan? (omdat maat 50 te groot was!)
Ik herken het wel want toen Stephan geboren was kon hij ook “zwemmen” in maat 50. Hij woog 2830 gram maar dat is na zijn geboorte gedaald tot 2625 gram (was nog een hele toestand want hij bleef op dat gewicht “hangen”, maar…het is goedgekomen hoor!!)
Ontzettend leuke foto!!

Groetjes, Bianca

P.S. Stephan is 3 weken te vroeg gehaald met een spoed-keizersnede omdat ik zwangerschapsvergiftiging had en Stephan’s hartslag extreem daalde…doodeng. Maar waarschijnlijk was hij daarom niet zo groot, omdat ie drie weken te vroeg was. Hij is nu trouwens nog steeds niet groot voor zijn leeftijd, maar wel netjes “in verhouding” zoals ze dat noemen.

quote:
Hoeveel woog Wouter bij zijn geboorte dan? (omdat maat 50 te groot was!) Ik herken het wel want toen Stephan geboren was kon hij ook "zwemmen" in maat 50. Hij woog 2830 gram maar dat is na zijn geboorte gedaald tot 2625 gram (was nog een hele toestand want hij bleef op dat gewicht "hangen", maar...het is goedgekomen hoor!!) Ontzettend leuke foto!!

Groetjes, Bianca

P.S. Stephan is 3 weken te vroeg gehaald met een spoed-keizersnede omdat ik zwangerschapsvergiftiging had en Stephan’s hartslag extreem daalde…doodeng. Maar waarschijnlijk was hij daarom niet zo groot, omdat ie drie weken te vroeg was. Hij is nu trouwens nog steeds niet groot voor zijn leeftijd, maar wel netjes “in verhouding” zoals ze dat noemen.

Vul voor Stephan maar Wouter in .. precies het zelfde ik heb mijn verhaal gisteren net geplaatst onder "bevallingen" wouter was 46 cm en 2230 gram.. en echte uk dus op zijn lichtst was hij 2120 hij had in mijn buik al een lekkere achterstand opgelopen lullige was ook nog eens dat toen de verpleegster met mijn man en wouter in de couveuse naar boven ging ook nog es "wouter kabouter zei" vond manlief nie zo leuk )

Gewijzigd door - Nova op 03 Oct 2003 19:48:16

Ohh wat een moppie, mooi hoor, en dat groeien komt vanzelf goed

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hallo
Oh wat een lieve kleine babys allemaal weer zeg!De mijne is alweer 10 maanden vandaag.En het lijkt echt nog de dag van gisteren dat ze ook zo klein was(hoewel,niet zooo klein hoor),waar blijft de tijd(hoor mij oude taart hahaha).Maar echt geniet ervan want het gaat echt zoooo hard!
Trouwens ik vind Wouter kabouter best heel schattig en ook grappig klinken hihihi.Maar het was misschien niet zo heel gepast van die zuster dat is wel weer zo.
Groetjes Eljada
P.s. Mijn zoon heet Niels dus dat wordt NielseP…, en dan moet je nagaan dat je een hele zwangerschap hebt om over zon naam na te denken pffffff

quote:
Hallo Oh wat een lieve kleine babys allemaal weer zeg!De mijne is alweer 10 maanden vandaag.En het lijkt echt nog de dag van gisteren dat ze ook zo klein was(hoewel,niet zooo klein hoor),waar blijft de tijd(hoor mij oude taart hahaha).Maar echt geniet ervan want het gaat echt zoooo hard! Trouwens ik vind Wouter kabouter best heel schattig en ook grappig klinken hihihi.Maar het was misschien niet zo heel gepast van die zuster dat is wel weer zo. Groetjes Eljada P.s. Mijn zoon heet Niels dus dat wordt NielseP...., en dan moet je nagaan dat je een hele zwangerschap hebt om over zon naam na te denken pffffff

whaaaa
toen wij Wotuer hadden bedacht is er werkelijk nooit bij ons opgekomen dat ut nog wel es wouter kabouter kon worden hihi

lief zon kleine baby

yvonne,melani en djanira