ow michele meid, serieus houdt moed !
Ik snap je zo goed… ik heb ongeveer 1.5 ordner vol met sollicitatie brieven staan, van vorig jaar !!! ik heb natuurlijk mijn zwangerschap gehad, en toen heb ik dus ruim een jaar thuisgezeten en me eigen het rambam gesolliciteerd… inderdaad, geen reactie, k-reacties… serieus, het was te verschrikkelijk voor woorden, ook ik heb pogingen gedaan bij de AH (vroeger toen ik 17 was ook achter de kassa gezeten) bij de kwantum, gamma, u name it, ik heb er gesolliciteerd…
nou echt ik zat ook kantje boord om mijn 'mind’te verliezen, ik kon het kdv bijna niet meer opbrengen (want dat krijg je niet vergoed als je nie werkt) maar ja om enige kans te hebben op een baan heb je wel dagen nodig waar er goed op je kind gepast word, en haar eraf halen, gaan solliciteren en vervolgens weer inschrijven, dat duurt gemiddeld 10 maanden want er is een wachtlijst, blijkt niemand te snappen, ook het uwv niet !
mijn ouwe baas belde dat ik terug mocht komen, omdat ze mensen zochten, en ze wisten dat ik het systeem belde, echt waar, ik heb kei hard staan janken, zo zo blij was ik !!!
dus ik geloof ook dat het bij jouw, linksom of rechtsom goed gaat komen !!! blijven solliciteren meid, die mensen weten nie wat ze missen, sukkels
Pippy is geboren 17.07.2009