Wordt helemaal gek

kyra is de laatste dagen zo vervelend en zo aan het uitdagen ik loop alleen nog maar straf te geven en zelfs dat intreseert der niet want ze lacht me gewoon uit ik weet dat het een face is maar ik heb het helemaal gehad op dit moment ik weet even niet meer wat ik er mee aan moet en ze kan zo lief zijn sorry voor mijn geklaag maar ik moest het even kwijt

groetjes anita

geeft niets hoor.het is gewoon zo fase en een moeilijke fase.

weet je wat ook wel eens helpt kyra en dagje wegbrenhgen en dan een heerlijke dag voor je zelf.

sterkte ermee

groetjes bianca

kim als oppas inhuren! nee sorry meisje , ik kan je niet helpen, deze fase heeft sofie nog niet bereikt

Kussies

nou wat der net toch gebeurde ik begon dus te janken omdat ik het gewoon niet meer zag zitten en wat doet die lieve schat van mij pakt ze een zakdoekje en begint ze mijn tranen af te vegen en allemaal kusjes geven en ik leg der net in bed en ze begint te knuffelen met mij en kusjes te geven nou ik zie het meteen weer allemaal zitten en kim bereidt je maar vast voor jou tijd komt nog en de vrijdag gaat ze lekker een dagje weg eerst naar opa en s’avonds gaat ze bij mijn zusje slapen dus even rust

groetjes anita

ik kan dat anita,ik had dat met dylan ook.
ineens begon die waterlanders te stromen.

het is dan even te veel en je gaat je afvragen wat doe ik fout waarom is ze zo.

,maar ze heeft je wel getroosd en dan ben je het gelijk weer vergeten hoe ze was.

en vrijdag ff bijtanken is ook wel eens goed.

groetjes bianca

Wat lief!
Dat komt omdat ze helemaal geen kwade bedoelingen heeft, ze is gewoon haar eigen ikje aan t ontdekken, de peuterpubertijd noemt men dat, succes met deze tijd, het gaat vanzelf weer over!

xxx suus
mamie van Milan Thiamo (20/11/99)& Andora Faith (07/09/01).

oooh ik heb nu ook traantjes
wat lief zo’n kind toch he en zo zuiver

gisteren ook met sofie, ik was met george op de eerste hulp beland en de rest van de dag was het van papapapapapa en niets anders… hij had daar geen behoefte aan maar het was zoo lief

Kussies

ojee kimmetje toch niks ernstigs aan de hand met george maar wel lief van sofie hoor

groetjes anita en een knuffel van kyra

nou galaanval noemden ze het, geen stenen maar slush of zoiets dus gruis, nou moet ie woensdag naar de internist en die beslist over een galblaas operatie

Kussies