Wordt 6 maanden wat nu over voeding?

Hoi iedereen,

Mij dochter wordt bijna 6 maanden,
Wie weet hoe je moet of kan overstappen na 6 maanden voeding veranderd er dan wat?
Wij hebben nu friso 1 en geven ook al fruit 100 gram en groenten 80 gram.
Ze zit tot op hede nog aan 4 voedingen, maar zou misschien naar 3 kunnen gaan binnenkort.
Heeft iemand hier ervaringen mee en of tips?

groetjes Cindy

Je gaat nu naar friso 2
De een doet het eerst mengen met 1 de ander stapt gelijk over, dat is je eigen gevoel. de 4 de fles gaat er pas af als ze hele potjes eten. Je gaat nu in principe over op de potjes van 6 +. Die zijn groter, en als je vers geeft voer je de hoeveelheid beetje bij beetje op. Kun je natuurlijk ook doen bij de potjes.
En dan heb je nog brood het ene cb adviseert bij 7 maanden en bij het andere cb met 6 maanden.

Mijn zoontje kreeg het vanaf 6 maanden en zijn met een boterham begonnen zonder korstjes en wat boter maar hij zat heel nel op smeerkaas ed.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

De laatste fles gaat er toch pas veel later af?
Er verdwijnt toch eerst een fles tussenin?

Ligt er aan Jolan, bij ons was het de fles van 22.00 die heel snel weg was, maar die van 20.00 is nog even gebleven. Morgan gaf het bij ons zelf aan wat ze wilde.

Groetjes,

Michèle

ja die van 22.00 is hier verdwenen vanaf 3,5 maand, maar nu krijgt ze voor het slapen gaan rond 19.30 nog een fles. Ik dacht dat die fles nog wel een hele tijd zou blijven.

Hier is er die fles met 9 maanden afgegaan daar voor in de plaats kwam het toetje

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hier ook met 9 maanden de fles van na het avondeten laten vervallen voor een toetje.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hallo,

Mijn dochter kreeg met 6 maand om 8.00 de fles 10.00 diksap 12.00 fles ongeveer 15.00 fruit, 17.30 warm eten en 19.30 fles.
Ik ben trouwens zo van voeding 1 naar 2 overgestapt. Mijn dochter heeft er geen dag een probleem van gemaakt.

Succes.

Gr Egberta

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers