Worden jullie kleintjes

Ook compleet hysterisch als ze handschoenen/ wanten aan moeten?? Morgan wordt een complete sirene. Zullen jullie denken laat ze dan uit maar dan zit ze de hele weg op de fiets te huilen dat haar handen zo’n pijn doen. Ik had handschoenen gekocht maar dat snapt ze nog niet echt, dus huilen als ze aan moesten, vandaag wanten gehaald en ook hysterisch als ze ze aan moet. Echt de hele weg huilen huilen huilen en maar zeggen dat het pijn doet. Wat moet ik nou?? Dat de wanten pijn doen lijkt me stug we hebben 10 paar geprobeerd vandaag en allemaal anders maar koude handen doen echt pijn. Negeren en pijn lijden of dwingen??

Groetjes,

Michèle

Eva vindt haar wanten dan weer helemaal te gek. Grappig dat ze zo anders kunnen reageren he? Maar goed. Ik zou ook tegen Morgan zeggen dat ze haar wanten aan kan, omdat ze anders koude handen krijgt. Wil ze niet, dan blijven ze thuis. Tja, dan krijgt mevrouw koude handen…ik denk dat ze héél snel om haar wanten zal gaan vragen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Hier op zich hetzelfde probleem.
Wanten zonder duim bestaan ook en dat lukt op zich aardig.

Misschien voor jou ook een idee?

@ MammavanJulian ik heb nu al stad en land afgelopen voor want in haar maat dus ik hou het bij deze

En tja ik neem ze wel mee, maar we hebben zo ie zo gemerkt dat ze het heel snel koud heeft met een stuk op de fiets dus we hebben al afgesproken wat meer te ov-en met deze kou al we een stuk moeten.

Groetjes,

Michèle

Hahahaha, zijn Bakmama en ik dan beulen? Als we die wanten thuis zouden laten? Hahaha. Nee, ik zou ze ook meenemen hoor, maar in eerste instantie uit laten…Tot ze er om vraagt. Morgan hoeft ook geen koude hoefjes te hebben op de fiets, dat vind ik ook zielig!

Ik heb wanten maat 86-92 van de HEMA. Ben benieuwd of ze die past, want ze heeft heeeeele kleine handjes! Ze heeft ze alleen nog maar geshowd toen ze aan haar jas hingen en niet aan gehad nog…

De oudste deed ze ook altijd uit toen hij kleiner was… maar hij kon er echt niet tegen. Vingertjes waren helemaal dood na een fietsritje (echt zo’n gelige kleur, en geen gevoel erin). Hij was er dan ook altijd echt even een tijdje niet goed van als we binnen kwamen.
Tja… meer dan ze elke keer weer aanbieden kun je niet doen volgens mij.
Ik had destijds geen andere optie dan de fiets…

Kleine meid moet er ook niks van weten. Maar daar fiets ik niet zoveel mee ik houd ook niet van koude handen! hahaha ben zo blij met me auto

Nou ja wat ik zeg het zal wel wat meer trammen en bussen worden want ik kan er ook niet al te goed tegen met mijn gewrichten maar een snuffend kindje de hele rit werkt aan de ene kant op je zenuwen en aan de andere kant breekt je hart.

Groetjes,

Michèle

rico heeft dat met zijn muts.
die van cars wil hij gewoon niet op omdat hij er liever naar wil kijken.
en dan heb ik er nog 1 met flapjes voor over zn oren zeg maar…e n met zo’n touwtje zodat hij hem niet af kan trekken
hij trekt dus toch en dan krijst hij ook alles bij elkaar omdat hij hem niet afkrijgt.
ik blijf die muts elke keer weer naar onderen hijsen omdat ie zich zowat ophangt en leg telkens uit waarom die muts op moet.
zo gauw we in beweging zijn dus: ik fiets aan. of : we lopen aan. dan laat hij het meestal wel zitten.

Vorige winter lag het er maar net aan hoe zijn bui was. De ene keer liet hij het toe dat ik zijn wanten aan deed. En de andere keer vond hij het helemaal niks. Tja als we dan naar de speeltuin gingen dan waren we soms al heel snel terug. Omdat hij natuurlijk koude handen kreeg. Dat was dus het enige waar ik deze winter wel tegenop zag, weer dat gedoe met handschoenen. Muts heeft hij trouwens nooit erg gevonden. Maar tot mijn verbazing vind hij de handschoenen tot nu toe helemaal geweldig. Zo blij als een kind als ik ze aandoe. Hihi hij wordt al boos als hij ze afmoet in de supermarkt. Dan heeft hij zoiets van ik wil ze gewoon aan houden.

Groetjes,
Sandra

Als ik haar trouwens in de buggy meeneem vind ze het wel best om de handjes in haar jaszakken te houden!
Dan doen we maar dat ipv wantjes.

ik benieuwd wat ze vandaag gaat doen als we boodschappen gaan doen. Of ze weer zo eigenwijs is.

Groetjes,

Michèle

hahhaa grappig dat je nu net dit berichtje plaats, wij gingen net ff naar de winkel, niet ver maar ver genoeg om met dit weer bevroren vingers te veroorzaken… pippy die duimt, en zoals je weet is ze vroeg wakker en om half 11 nog naar de winkels is prima maar ze wil dan perse duimen, en ja dat word moeilijk met handschoenen…
dus het was heel de heenweg brullen want ze wilde ze niet aan !
terugweg heb ik ze uitgelaten, ja dan maar kouwe vingers…
ze begint vanzelf te piepen als ze ze weer aanwil…
ik ga haar nie dwingen, ze komt er vanzelf achter…

en alst echt niet gaat, want die eigenwijze toet die vind duimen volgens mij belangrijker dan bevroren vingers…dan knip ik die duim er wel vanaf!

Ik deed vandaag Eva’s wanten aan en ze passen voor geen meter! Ze zijn zo groot, dat ze niet eens over de mouw van haar jas kunnen, dus die want steekt zeg maar heel raar uit…Ik kan het niet uitleggen! Snappen jullie me? Ik moet echt nog babywanten volgens mij, maar waar koop je die? Grrr, ben gisteren net bij Prenatal geweest en dacht: ‘Die hebben wij niet nodig’. Wel dus! Het kind heeft té kleine handjes voor die grote logge wanten die wij hebben (maat 86-92)!

Jony begon vandaag echt te huilen buiten van de koud, was onderweg naar de Hema om een nieuwe set wantjes te halen.
Heb een leuke set gekocht bij de Hema de lichtroze set, het staat haar hartstikke gaaf. En ze vondt het stukken leuker op de loopfiets met haar handjes lekker warm in de wanten.

Greetzz Cora

ja ik heb ze online besteld 2 paar voor nog geen 5 euro bij de h&M en bij de hema ook via online! misschien is dat wat !

Vanmiddag weer niks aan maar wel huilen, waarom heb ik zo’n eigenwijs kind??

Groetjes,

Michèle

@Rainbow,

Volgens mij valt het gewoon groot bij de hema. Ik heb van die gebreide wanten daarvandaan. Maar idd ook te groot. En niet aan te krijgen. Duim wil er niet in. En het breisel wat aan de binnenkant hoort te zitten gaat aan de buitenkant zitten. Rotdingen dus. Ook heeft Rens het touwtje al losgetrokken. Ook niet echt stevig dus. Ga er van de week even mee terug. Had ze juist bij de hema gehaald vanwege de normaal goede kwaliteit.

groetjes Ramona