Word wel spannend hier

Ik schreef van de week nog dat ik niet zwanger was
Ben nu 3 dagen overtijd
Ik wacht dus maar rustig af
Wou dit even kwijt
Groetjes Heleen mama van Robin

whoh!!! Spannend hoor! En nu snel een test doen!
Ik duim voor je!!!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

o wauw spannend hoor. Ik heb de vorige keer een test gedaan terwijl ik nog niet echt over tijd was. Stom he, ik wist het gewoon. Ikke ben heel benieuwd en ga mega duimen voor jullie !

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Spannend Heleen!!!
Ik hoop écht dat je zwanger bent!
Laat je het weten als je een test gaat doen/gedaan hebt?
Veel geluk!

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. Heb je een heel regelmatige cyclus?
Ik had altijd een cyclus van 35 dagen, maar vorig jaar was ik ook even gestopt met de pil en toen was ik de eerste en tweede keer op een heel andere “tijd” ongesteld. De eerste keer pas na 41 dagen (6 dagen overtijd dus) en de keer daarna al na 24 dagen! (veel te vroeg dus).
Maar volgens mij ben jij al langer met de pil gestopt, of niet?

Gewijzigd door - Bieb op 01 Sep 2004 14:25:46

spannend heleen ik hoop voor je dat het is gelukt

groetjes marielle

Aha, hebben we hier een slofjes winnaar?
Spannend hoor! Niet te erg bibberen met de test hoor

Groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

poe poe wanneer ga je nou de test doen, ikke wordt er zelfs zenuwachtig van. Ben zooooooooo verschrikkelijk benieuwd. Nou ik wacht maar geduldig af ( hahaha zit niks anders op he ) Succes maar weer he !

Oh, Heleen, ik krijg er helemaal kippenvel van… Dat zou toch fantastisch zijn! Het lijkt wel of je dit even koelbloedig neerzet, maar volgens mij gieren bij jou ook de zenuwen door je keel! Spannend hoor!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

hoi meiden
Ik wil nog even wachten met de test
Ben wel benieuwd hoor maar bij Robin was het ook pas zichtbaar toen ik een week of 3 was
Bianca hier even antwoord op je vraag
Ik ben sinds mei gestopt met de pil heb een cyclus van 31 dagen
en dat is sinds de bevalling van Robin
Nooit eerder gehad altijd 28
Ik ben er ook rustig onder ik heb zo iets van we zien wel
Daarom heb ik dus nog geen test gedaan
heb sinds vandaag wel een beetje last van een opgeblazen gevoel en ben moe
Maar dat kan van alles zijn
Waneer ik echt ga testen laat ik het jullie weten
en meiden bedankt voor jullie lieve reaktie`s

nou heeeel spannend hoor. ik leef met jullie mee!!

ja en het is lastig als je een wat latere of onregelamtige cyclus hebt… ik ben altijd 28 dagen dus als ik 1 dag over tijd ben dan weet ik het eigenlijk al…

Ikke zit al de hele dag in spanning ( leef mee ), maar kon niet internetten. Doet dat ding het weer en nu gaat ze nog even wachten met de test. Hahahahaha Je maakt het hier ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeel spannend hoor ! Ikke zal maar rustig meewachten dan. Succes hoor.

Hoi mieden
Hier is het verlossende antwoord
Ik ben …niet zwanger
werd gisteren als nog ongesteld
Maar we zien wel waneer het bingo is
Ben er denk ik iets te veel mee bezig en ik weet dat is niet goed
Maar ik baal wel hoor had het zo graag gewilt

Gewijzigd door - heleen op 03 Sep 2004 13:27:58

Balen hoor!!!
Hopelijk is het de volgende ronde wel raak!
Ik heb er een half jaar over gedaan om zwanger te raken (beide keren).
En ik weet als geen ander hoe het is om bezig te zijn en dan toch ongesteld te worden.
Sterkte en suc6 met verder oefenen!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Oooh, SHIT is dat hè (sorry voor het woord).
Ik kan het me zoooo voorstellen!
Ook ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar ik weet zeker dat ik best teleurgesteld zal zijn als ik weer ongesteld wordt.
Ik heb dat trouwens eerder gehad.
Ik wens je heel veel succes en hoop écht heel hard dat je volgende maand wél zwanger bent!

Groetjes,

OOOOOOOO rottig hoor !Kan me echt voorstellen dat je baalt.( Baal met je mee ) Ben van Evianne pas na 10 maanden zwanger geworden, ik had ook een heel onregelmatige cyclus en dat had ik toendertijd voordat ik ooit met de pil begon niet. Nu na de zwangerschap van Evianne heb ik de pil niet meer geslikt en heb een hele regelmatige cyclus. Ikke hoop dus dat ik er geen 10 maanden meer op hoef te wachten.We zien wel. Alhoewel we wel weer heel graag willen ben ik er niet zo heel erg mee bezig en dat was de vorige keer wel zo. We zien het wel. Ikke wens alsnog weer iedereen veel knutselplezier !( we mogen in ieder geval weer elke maand opnieuw proberen ) En ikke duim voor iedereen die zwanger wil worden.

Heleen, jij hebt toch ook een miskraam gehad? (na 5 maanden toch?)
Ik heb dus voor Stephan ook twee miskramen gehad (gelukkig wel in een ietwat vroeger stadium, maar toch…).
Maar wat ik je vragen wilde (en eigenlijk ook aan de anderen die nu zwanger willen worden en ooit een miskraam gehad hebben):
ben jij nu extra bang voor een miskraam?
Bij mij is het zo dat ik heeeeel erg het gevoel heb dat als het dit keer weer een miskraam zal worden, dat ik er dan totaal niet mee om zou kunnen gaan. Dat ik dat dit keer dan niet trek, zeg maar.
Ergens vind ik dat gevoel een beetje raar, omdat ik tenslotte ook een gezond kind op de wereld heb gezet.
Maar ik heb gewoon het gevoel dat ik een derde keer, nu, ondanks Stephan’s geboorte, gewoon echt niet kan hebben. Dat ik dan echt zwaar in een dip raak…meer dan de eerste twee keer.
Raar…
Nou ja, ik hoop natuurlijk heel hard dat ik gewoon snel zwanger wordt en dat het goed gaat, maar toch…
Dit hield mij even bezig en ik ben benieuwd of iemand het herkent.

Oh, Heleen, wat flink balen! Flinke tegenvaller! He, wat vervelend.

Het is niet gek dat je er veel mee bezig bent. Zelf toen ik nog niet zwanger wilde worden, dacht ik elke dag meerdere keren (in ieder geval elke toiletgang) aan zwanger worden. Je hoort wel eens van mensen dat het niet lukt omdat ze het te graag willen, maar in hoeverre daar wat in zit, betwijfel ik. De meesten die proberen zwanger te worden, willen het toch graag en zijn er veel mee bezig?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Carola,

Wat je wel vaak hoort is dat mensen tijdenlang maar niet zwanger worden en dan gaan ze op vakantie…juist: zwanger!
Schijnbaar heeft het er toch iets mee te maken. Dat je op vakantie meer ontspannen bent, andere omgeving waardoor je misschien wat minder bezig bent met zwanger worden etc.
Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ik heb het al heel vaak gehoord en gelezen.
Maar inderdaad: bijna onmogelijk om niet met zwanger worden bezig te zijn als je zo graag zwanger wil zijn!!!

jammer zeg, en wat ben je met je menstruatie bezig nu he?
Ik had toen ik zwanger wilde worden zoiets van: dag gaat niet zo snel, niet al te erg op letten. maar ja… iedere menstruatie is dan weer: niet zwanger dus, dus het is moeilijk om er niet mee bezig te zijn.
gewoon blijven oefenen, beter advies heb ik niet voor je

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Hoi Bianca
Hier even antwoord op je vraag
Heb inderdaad een kindje verloren bij 5 maanden zwangerschap
Toen ik zwanger was van Robin was ik de eerste maanden niet bang maar toen de 5e maand inzicht was begon ik een beetje bang te worden dat het mis zou gaan
Ik weet dat ik nu iets ga zeggen wat misschien erg hard is
Begrijp me goed elke miskraam is heel erg
Maar als de volgende in een vroeg stadium zo gebeuren denk ik dat ik er minder moeite mee zal hebben zal we verdrietig zijn hoor
Maar toen ik mijn eerste verloor zat alles er al op en aan
Ik heb het vast gehouden en geknuffelt
het is een heel klein mini mensje wat ik vast had
hoop niet dat jullie me verkeerd begrijpen hoor
Als ik iemand hier mee verdriet doe
spijt het me heel erg
Maar ik hoop natuurlijk dat het voor de mensen hier die zwanger willen worden allemaal goed gaat
en voor mezelf natuurlijk ook
GRoetjes Heleen