Word nu al gek van school!

Ja, hoor!
Die school van mij is weer lekker bezig…

Normaal gesproken zijn ze heel erg laat met het rooster op internet te zetten.
Nou, nu waren ze daar een keer op tijd mee, maar is mijn klas niet bekend.
Op die manier kan ik niet zien welke lessen nu voor mij zijn.
Zit dus al heel de week (en de week ervoor) erop te wachten, zodat ik mijn oppas voor Seth kan regelen.

Nu kwam er net een berichtje op de site, en daar stond dat dinsdag, bij de eerste les mijn klas bekend wordt, grrr…

Dat betekend dat ik dan 's avonds nog lekker mijn oppas kan gaan regelen.

Ik ben echt boos!! Ze houden zo weinig rekening met dit soort dingen.
Heb de docent al gebeld, maar die is niet aanwezig op vrijdag…

Zo, dat lucht op!!
Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/N69Cp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - lalala op 27 Aug 2010 13:30:31

daar hebben ze toch verdorrie de hele vakantie de tijd voor gehad om dat te regelen

hopen dat het goed gaat komen met je oppas op zo’n korte termijn

before you judge me, try hard to love me

pfff jeeeetje echt af en toe laten ze de boel de boel en ze zien wel hoe of wat, maar ze houden totaal geen rekening met hun leerlingen! ik heb dat al zooovaak meegemaakt met scholen, alleen in jouw geval kun je het niet gebruiken mbt opvang voor Seth.
kun je niet gewoon bellen en je situatie uitleggen oid?

Enne ik snap niks van wat je allemaal gedaan hebt in je bericht
hahaha je schrijft een verhaal daaronder staat liefs anne en daaronder typ je verder en dan staat er ineens:

Ao, dat ???
jij moet wel heel pissed off zijn

Haha, ik heb het even gewijzigd.
Deze laptop is heel vervelend, omdat je snel op een toets drukt, die ervoor zorgt dat je ineens tussen de teksten verder typt:S

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Is er ook niemand anders bereikbaar Anne?? Lijkt overigens wel een woningbouw die zijn er ook nooit op vrijdag.

Groetjes,

Michèle

Nou werk ik zelf toevallig op een school (ROC) en ben niet verantwoordelijk voor de roosters, maar ik weet wel dat het aan het begin van het jaar altijd chaos is. Met late inschrijvers, roosterwensen van docenten op het laatste moment, terugbrengen van tussenuren en wisseling van lokaal omdat er computers nodig zijn…

Het is in ieder geval een heel gedoe en bij ons is het ook altijd pas op het laatste moment bekend. Toen ik zlef nog studeerde ook… Maar in jouw geval is het wel heel irritant! Vooruit plannen is dan haast onmogelijk, en je moet het natuurlijk niet flikken om dat een uur te laat te komen, omdat je je kind niet alleen kunt laten zitten, daar is dan weer geen begrip voor! Nou, eerst maar genieten van je weekend en als het niet lukt, lukt het niet. Je kunt altijd nog naar de coordinator van je opleiding sappen om uit te leggen dat je niet zo flexibel kunt zijn als je meeste klasgenoten.

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Irritant Anne!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Vandaag zouden wij de roosters krijgen, het kdv moest het vandaag voor volgende week weten, maar niets, nada, noppes.
Nu krijgen we het volgende week pas.
Gelukkig zijn ze (nog) niet zo moeilijk bij de opvang. Dus heb ik het kunnen regelen.
Ook moet de gemeente mijn rooster hebben, om te kunnen controleren of ik echt wel het aantal uren die ik aan opvang aanvraag nodig heb.
Tja, dat gaat dus niet, want mijn rooster veranderd heel vaak, hoorde ik vandaag. Ik heb aan mijn mentor gevraagd of ik dan zijn naam en nummer erbij mocht zetten, en dat mocht. Kan hij het bevestigen.
En verder is het soms zo moeilijk om lastig te zijn, vind ik dan. Ik bedoel, ik ben de oudste in mijn klas, na mij komt iemand van 21. Dan val je er een beetje buiten, en om dan steeds te roepen, “ja, maar dan kan ik niet” gaat ook vervelen.

We hebben over 3 weken 3 dagen kamp. Tja, dat kan écht niet. Heb geen ouders in de buurt waar Sarah kan blijven, dus moeten ze speciaal voor mij iets verzinnen. Dan voel ik me wel opgelaten hoor.

@Liske, idd, mijn mentor zei: Welkom op het HBO, daar is het altijd zo rommelig in het begin, haha.

Lilypie First Birthday tickers

bij mij op eerdere scholen was het zo van, je tekent je in voor deze opleiding dus dan weet je dat je tussen bepaade tijden, 8 en 17 ofzo van maandag/vrijdag beschikbaar moet wezen, niet altijd even praktisch

Mijn vorige opleidig was in dat opzicht zelfs nog erger, het vroegst wat je kon beginnen was 6.00 uur en het laatst vrij rond 2.00 (wat ook nog kon uitlopen) doordeweeks en sweekends, maar dat weet je ook voordat je met de hotelschool begint. Mede daarom ben ik naar het behalen van mijn propedeuse gestopt en de universiteit ingewandeld het rooster is niet heel haalbaar meer.

Nee, ik heb niemand meer weten te bereiken op school gister.

Heb wel even mijzelf ingebouwd, door alvast oppas te regelen voor alle dagen, zo zit ik altijd goed!

Ik ga er nog wel een klacht over indienen, zeker omdat ze zeggen dat het in week 34 zou komen. Daarnaast hadden alle andere klassen wel gewoon alles op tijd gekregen, en de minor (reeks keuzevakken over bepaald onderwerp) die ik ging volgen alleen niet.

Nou ja, ik heb het nu maar even naast me neergelegd, maar ben normaal erg van het plannen
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Je moet ook wel veel plannen in jouw situatie, dus logisch dat je dit soort dingen van tevoren wilt weten!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker