Word gek van de ruzie´s


#1

is het normaal dat broers ondeling zo belachelijk veel ruzie maken met elkaar tot aan duwen en stiekem elleboogjes geven aan toe.
ik weet niet meer hoe ik het moet stoppen, straffen helpt maar voor even en sta soms de hele dag te schreeuwen om maar boven ze uit te komen, heb steeds minder zin in het weekeind en al heel geen zin in de vakantie domweg omdat ik er tegenop zie om 6 weken lang die ruzie´s aan te moeten horen, als het lekker weer is valt het nog mee want dan hangen ze lekker buiten rond maar zodra ze binnen zitten gaat het mis,
waar de ruzie over gaat? om de kleinste stomste dingen, hij wilt niet met me spelen hij wilt iets anders op tv kijken hij zegt dit of doet dat pffff
wie heeft de ultime tip om deze wanhopige moeder te helpen zodat de goede sfeer weer lekker terug komt ???

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag


#2

Ooohh van jongens weet ik het niet, maar van meiden wel. Ik kom uit een gezin met 6 meiden en wij deden dit ook hoor. Stompen en slaan, haren trekken alles! hihihi Nu kunnen we trouwens wel goed met elkaar opschieten hoor


#3

Mijn moeder zetten mij dan in mijn kamer en mijn stiefzusje in die van haar en dan wilde ze ons het eerste uur minimaal niet meer horen. Mijn stiefzusje ging rustig een uur mokken en ik ging op mijn bed zitten lezen

Groetjes,

Michèle


#4

is denk overal wel hoor broer/zus zus/zus broer/broer ruzie

hier net zo,om de stomste dingen,gewoon laten gaan,hoe meer je gaat schelden en stem verheven hoe harder ze door gaan,en eind van de dag loop jij met hoofdpijn

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#5

ik kom uit een gezin met alleen meiden en daar werd niet veel geruzied maar wel veel gezwegen ,en we zwijgen nu al 11 jaar haha behalve met mijn oudste zus maar die leerde ik pas 6 jaar geleden kennen maar die spreek ik inmiddels ook niet meer na het vakantiedrama

helaas hebben ze samen een kamer dus die optie gaat helaas niet door michele

maar miss moet ik me dr dan niet meer tussen mengen want mijn stem is al behoorlijk schor aan het einde van de dag.ik snap het gewoon niet waarom ze zo doen ik bedoel ze kunnen ook heel lief zijn met elkaar en ook met vriendjes zijn ze erg lief en behulpzaam dat hoor ik ook steeds van de juf hoe behulpzaam ze zijn maar als ze thuis hulp vragen aan de ander is het doe het lekker zelf! pfff daar word ik zo moe van.
gelukkig stijgt de temepratuur en kunnen ze lekker veel naar buiten.

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag


#6

Ik heb pas ergens gelezen (geloof in de WIJ jonge ouders) dat het rangorde bepalingen zijn. Net als in de dierenwereld. Het hoort er denk ik ook wel bij.

Ik was vroeger thuis met 3 meiden en bij ons is er ook heel wat afgevochten en geruzied… nu kunnen we het heel goed vinden. Ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten doen.

Ik zou dus ook zeggen dat je je er niet teveel in moet mengen, al is dat als buitenstaander vaak natuurlijk wel heel makkelijk gezegd… succes! En probeer een beetje van je weekend te genieten, het is zulk mooi weer

Groetjes van Sascha en Senne


#7

we hebben er al een week vakantie op zitten en zolang we niet thuis zijn gaat het prima hahaha
als ze nu lopen te klieren en pesten stuur ik ze direct naar buiten of juist naar binnen ze zoeken het dan maar even met zijn tweetjes uit tis mij te warm om me dr mee te bemoeien.

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag


#8

Ow ik ken het als geen ander van mijn zus en mij… “Maaaaaahaaaaam ze kijkt uit MIJN raam (in de auto)…” “Maaaaahaaaaaam ze zit met d’r voeten op mijn helft!! (ook in de auto)…” “Maaaaaahaaaammmm…”

Nou ja, ga zo maar door… zucht… ook om niks dus…


#9

ooh ja ik hoor dit verhaal vaker,
als je ze apart hebt zijn ze zeker geweldig lief en samen is er niks mee te beginnen.
echt heel lastig maar het hoort er inderdaad bij. ik kon tot mijn 10e ongeveer het goed met mijn broer vinden.
daarna ging het zoooo gigantisch de mist in (details vertel ik maar niet)
en toen ik uit huis gegaan ben, ging het nog even niet goed maar nu kunnen we echt niet zonder elkaar hoor, we mogen elkaar graag

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#10

Heeeeeeeeeeeeeel herkenbaar!! Ik voel me soms net een politieagente haha!

Idd niet te veel in mengen, daar word het alleen maar erger van, alleen als het uit de hand loopt natuurlijk.

Groetjes Nathalie & Co