Word dit een 2de miskraam?

Hoi allemaal,
Ben net lid geworden…en wilde me verhaal effe kwijt…
Ik was in mei 13 weken zwanger…de blijschap kon er niet vanaf…toen ik naar de verloskundige ging en ze naar het hartje probeerde te luisteren kon ze hem niet vinden…ik werd doorgestuurd naar de gynacoloog…2dagen later was ik bij de gyn en die maakt een echo…geen hartslag te bekenen…voor de zekerheid nog een inwendige echo gemaakt.,…Nee het was duidelijk het was gestopt met 8weken…hij groeide niet meer…gek genoeg voelde ik er al die tijd niks van voelde me nog zo zwanger als wat…ik kreeg de keuze om af tewachten of toch maar een curretage…ik heb een week de tijd gehad…heb toch maar voor een curretage gekozen…het was gelukkig goed verlopen…we werden goed opgevangen door fam en vrienden…in juli raakte ik weer zwanger…ik ben dan nu ook 6 weken zwanger…maar sinds zaterdag heb ik een beetje last van bloedverlies…ik heb dus zaterdag een klein beetje bloedverlies gehad…zondag niks…maandag weer wel het begon met vegen…lichtroze…later in de avond voordat ik ging slapen ging ik naar de toillet…dit keer was het donkerrood vers bloed niet veel maar schrok er wel van…het was glad bloed…geen stukjes stolsel of vlees of dergelijk…vandaag heb ik dus weer niet gebloed…alleen klein beetje lichtroze met naar het toillet gaan…verder heb ik ook geen buikkrampen…ik weet het niet meer ik heb donderdag ochtend een afspraak in het ziekenhuis voor controle…ben zo bang dat dit uitkomt op een 2de miskraam…

Boetie

Gewijzigd door - hindje op 28 Aug 2007 15:29:04

zou ook graag willen weten of er vrouwen zijn die dit ook zo ongeveer hebben meegemaakt…

Boetie

hoi boetie,

pfffff das allemaal niet niks wat je in een korte tijd meemaakt.
ik heb ook vorig jaar een miskraam gehad de bloeding leek toen op een gewone menstruatie. ook toen ik in verwachting raakte van lieke heb ik met ongeveer 6 weken een klein beetje bloedverlies gehad, dit bleek de innesteling te zijn. Gelukkig

ik wens je heel veel suc 6

welkom op ikke ben trouwens!! ik ben gytha getrouwd met dennis en hebben 1 dochtertje lieke van 3 maanden

groetjes gytha

Bedankt voor je reactie…hoop dat ik donderdag ook goed nieuws kan verwachten…wat die onzekerheid wel niet met je doet…pfff

Hind

Hoi!

Ja ik, t zelfde verhaal telkens bloed bloed bloed, werd er gek van. Tis bij mij goed afgelopen, hij is inmiddels een jaar, maar tis nooit gezegd of t goed of slecht afloopt. Je hebt geloof ik een 50/50 kans… Sterkte de komende tijd!

liefs, Els

Een vriendin van mij heeft in de 10e week van haar zwangerschap een hele hevige bloeding gehad. De kraan stond als het ware open en ze ging er al vanuit dat ze een miskraam ging krijgen. Haar zoontje is afgelopen juni gezond geboren en doet het prima.

Het kan dus echt alle kanten op met zo’n bloeding.

Groetekes, Sje

Ja mijn vriendin heeft tot de 5-6 maanden bloedverlies gehad en die had vorig jaar juli al een tweeling verloren. Maaaaar in juli is haar kerngezonde zoontje geboren dus je kunt er niets van zeggen.
Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt meis.

Succes!
Inge

Bloedverlies is niet altijd ernstig hoor…
Toen ik zwanger was van Noa heb ik ook af en toe wat bloedverlies gehad, net wat je zegt, een paar veegjes, maar ze is nu inmiddels 1 jaar en kerngezond!!
En ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad en dat was wel wat anders dan een paar veegjes bloed… En hele hevige buikkrampen…
Niet meteen van het ergste uitgaan!! Héél veel succes ermee!!

Groetjes

Nicole & Noa

En? Hoe is het vandaag gegaan???

groetjes

Nicole & Noa

Hai dames bedankt voor jullie reactiess…

Ik was dus gisteren naar de gyn gegaan…
Het zag er allemaal positief uit…heb ook gek genoeg geen bloedverlies meer gehad sinds gisteren ook niet meer tijdens het vegen…
het zat nog wel op het juiste plekje…maar omdat ik nog in een vroege staduim zat kon hij er niet veel overzeggen…alleen dat het wel positief was gelukkig…
moet over 2 weken weer terug…

Veel liefss…

Hind

fijn om te horen goed berricht zeg.

lekker genieten nu !!!

groetjes gytha

Hoi Hind,

Hoe is het met je ? Ik hoop alles goed met jou en de baby.

Groetjes van Miranda

Ja het gaat tot nu toe nog prima met mij en de baby…donderdag weer naar de gyn…spannend!!

Hind

succes !ik duim dat er gewoon een prachtig kindje zit

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

fijn meid dat het zo goed gaat nu!!
ik zal aan je denken, en probeer te genieten he!!

suc 6 donderdag!! Ik bleef die controles ook altijd spannend vinden hoor!!

groetjes Gytha

Hoi dames,
Wilde je ff laten weten dat het tot nu toe nog goed gaat…was 13 sept naar de gyn alles zag er mooi uit…nu aanstaande woensdag naar de verloskundige spannend…blijf het elke keer toch eng vinden…
kissies

Hind