Hoi allemaal,
Ben net lid geworden…en wilde me verhaal effe kwijt…
Ik was in mei 13 weken zwanger…de blijschap kon er niet vanaf…toen ik naar de verloskundige ging en ze naar het hartje probeerde te luisteren kon ze hem niet vinden…ik werd doorgestuurd naar de gynacoloog…2dagen later was ik bij de gyn en die maakt een echo…geen hartslag te bekenen…voor de zekerheid nog een inwendige echo gemaakt.,…Nee het was duidelijk het was gestopt met 8weken…hij groeide niet meer…gek genoeg voelde ik er al die tijd niks van voelde me nog zo zwanger als wat…ik kreeg de keuze om af tewachten of toch maar een curretage…ik heb een week de tijd gehad…heb toch maar voor een curretage gekozen…het was gelukkig goed verlopen…we werden goed opgevangen door fam en vrienden…in juli raakte ik weer zwanger…ik ben dan nu ook 6 weken zwanger…maar sinds zaterdag heb ik een beetje last van bloedverlies…ik heb dus zaterdag een klein beetje bloedverlies gehad…zondag niks…maandag weer wel het begon met vegen…lichtroze…later in de avond voordat ik ging slapen ging ik naar de toillet…dit keer was het donkerrood vers bloed niet veel maar schrok er wel van…het was glad bloed…geen stukjes stolsel of vlees of dergelijk…vandaag heb ik dus weer niet gebloed…alleen klein beetje lichtroze met naar het toillet gaan…verder heb ik ook geen buikkrampen…ik weet het niet meer ik heb donderdag ochtend een afspraak in het ziekenhuis voor controle…ben zo bang dat dit uitkomt op een 2de miskraam…
Boetie
Gewijzigd door - hindje op 28 Aug 2007 15:29:04