Zoals ik al zei in mijn geplaatste topic over ziek zijn, had ik een erge keelontsteking en was het moeilijk om te praten en te slikken… Aangezien ik caissiere ben, heb ik mijn stem dus nodig en kan ik niet elke keer van de kassa af om iets te drinken of een dropje/medicijnen te nemen. Ik had mezelf maandag ziek gemeld en dinsdag was ik ook nog afwezig. Ik was gevraagd door de supermarkt manager om woensdagochtend voor 12 uur te laten weten of ik donderdag zou komen werken. Ze belde me dinsdag middag al op om min of meer te eisen dat ik donderdag zou komen werken. Ik dacht dat ik me tegen die tijd al wel beter zou voelen, aangezien ik de zondag ervoor al medicijnen had gekregen bij de HAP… maar helaas voelde ik me niet veel beter, de medicijnen sloegen nog niet aan… affijn ik dacht ik ga het toch proberen en het ging redelijk, totdat ik rond 3 uur dacht, nu gaat het echt niet meer en ik wil graag naar huis. Ik merkte namelijk dat ik koorts had en me gewoon echt niet goed voelde… dus ik stap naar de manager en vraag of ze het erg vindt als ik iemand anders probeer te regelen en ik dan naar huis kan (verlofuren)… ik mocht gewoon niet gaan en werd gecommandeerd om weer te gaan zitten!!! Ze voerde ook als argument aan dat ik wel boodschappen kon doen terwijl ik ziek was, dus ik kon ook komen werken!!! Helaas heb ik niet iemand die voor elke poep en scheet naar de winkel rent voor me, dus ik moet alles zelf doen… Omdat ik dus gehuild had van kwaadheid zat ik voor schandaal aan de kassa met dikke rode huilogen en een snotneus… maar ik heb een masker opgezet en ben doorgegaan… ik denk dat ik nu niet meer met plezier naar mijn werk ga en dat mijn contract eind maart ook niet verlengd gaat worden… pffff sorry, moest het ff van me afschrijven… kan er nog boos om worden als ik eraan denk…
Grtz Von