Woorden in stukken hakken

Ik wil alleen even zeggen dat Aaron iets kan/doet wat ie volgens mij nog niet hoeft te kennen.

aaron kan een lang woord…bijvoorbeeld conducteur in lettergrepen hakken en dan zegt ie meteen erachteraan hoeveel lettergrepen dat het zijn.

Ik vind dat toch wel leuk dat ie zoiets doet.
Doet iemand van jullie kids dat ook al?
Ik heb zelf het idee dat het pas iets is voor groep 3 ofzo!

Gr, Danielle

nee hier al vanaf groep 1 krijgen ze de mee,geloof dat ze er nu in groep 2 echt bewust mee bezig zijn.Maar is een 1/2 groep dus automatisch horen en zien de jongsten dat ook

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

aha…ja ik vond het al knap van hem maar dan zal ie het in de klas wel horen dan.

Gr, Danielle

Ja klopt vanaf groep 1…

Soms wordt ik er knetter van… Jurian blijft nl hakken bij elk woord dat hij hoord haha.

Of hij zegt bijv bo-o-o-om… Dat zijn er 4 ipv 1 mama. Nee lieverd, boom is 1 woord.

Psst danielle het blijft knap van hem hoor… Teken dat hij weer wat opgepakt heeft… en geleerd!

Ik heb zelf een jaar in de kleuterklas stage gelopen en bij ons werd daar echt niks aan gedaan!
Misschien is het iets van de laatste jaren want ik herinner mezelf niks van dit uit dat stage jaar.

Gr, danielle
Ennu…mini-boy: ik vind het ook super van hem!

Tim doet het hier ook, dus heb het nagevraagd bij de juf. En ze leren het idd op school. Tim begon ermee dat hij telkens van een woord vroeg in hoeveel stukken je het kon verdelen. En later ging hij zelf ook woordjes in stukken hakken. Ook net als bij mini-boy woordjes als boom ging hij in veel te veel stukken hakken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Hier ook alles in stukjes, tot je er gek van wordt…
Ik zeg dan ook regelmatig: Hylke, zeg de woorden nu maar weer gewoon.
En dan gaat het weer een poosje goed.

Op zich wel goed dat ze er zo vroeg mee bezig zijn,
maar het kan ook te ver gaan

M.

Ook Noah hakt woorden… hij zit in de combinatie klas 1/2 en pikt het op van de groep 2…

vind het wel leuk eigenlijk, hij doet het niet constant gelukkig.

Liefs, Melanie