Wondertje!

Ohhh ik vind 't zo spannend! Werden net tegen 13u gebeld dat m’n schoonzussie ingeleid gaat worden! We worden dus vandaag of morgen voor het eerst oom & tante! Wat een wonder, je moest eens weten, want dit had niemand ooit nog verwacht.
In sept zijn ze 11jr getrouwd, en sindsdien ook aan de klus gegaan voor een kindje. Alles leuk en aardig maar 't wilde niet zo, dus de medische molen in voor een periode van 5 à 6 jr. Maar 4jr geleden hebben ze de hoop opgegeven. En zie hier, afgelopen kerst werd duidelijk dat ze een kindje verwachten!
Wat een wonder dan hè! Ruim 10 jaar na aanvang van het ‘klussen’… een cadeautje van moeder natuur! Gewoon zonder medische ingrepen enzo… gewoon selluf gedaan… SUPER!!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

wat leuk! Ze zullen wel supergelukkig zijn straks als ze dat wondertje in hun armen kunnen houden!
Toch geweldig, dat na al die medische toestanden het gewoon natuurlijk gelukt is!

Nou dat is zeker een heel mooi wonder!!! Wat super voor ze.
Gek eigenlijk he dat het dan ineens wel lukt.

Dus ze zijn nu druk bezig met een klein kindje de wereld opzettem. Oh wat spannend. Wij wachten gewoon lekker met je mee. En oom en tante zijn is ook zo leuk en dus ook een nichtje of neefje voor Jens en Femke!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

oh wat spannend… en wat een mooi nieuws!!

We wachten vol spanning met je mee…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Thanx! Ik zit zo ongeveer te stuiteren op m’n stoel hier Ben zoooo nieuwsgierig naar hoe 't gaat… 't Is voor mezelf nog vrij kort geleden, dus ergens gier ik nog van de hormonen hahaha! Kan 't me nog zó goed inbeelden, pfff…

Okey, dat gestuiter heeft Jens echt niet van een vreemd hoor, hahaha!

Oh spannend hoor ik stuiter lekker met je mee

Groetjes,

Michèle

Vreselijk is dat he dat stuiteren?! Ik had het ook toen mijn schoonzusje ging bevallen…
Onwijs spannend! Laat gauw wat weten hoor!

Groetjes van Christa

Hier wordt ook volop gestuiterd!
Wat spannend en bijzonder voor ze. Hou ons op de hoogte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

stuiterdestuiter, ook Seth stuiterd mee (nou, hij ligt nu net op bed)
Hopen dat het snel komt!
Vertellen he, als het er is
Liefs, Anne

Lilypie

Oh wat spannend zeg! Wat bijzonder dat ze uiteindelijk toch nog een kindje mogen krijgen!

Groetekes, Sje

En??? Ben je al uit gestuiterd?

ow wat spannend
Hoop dat je ook uitgestuiterd bent nu

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

oooooooo spannend!
en wat geweldig he zo’n wonder! zo zie je maar dat je bij moeder natuur niks kunt voorspellen!

groetjes gytha

Hey goeiemorgen
nou er is nog niks hoor. Maar als er vannacht niks zou gebeuren zouden ze om 8u vanmorgen de vliezen breken. Dus ben benieuwd! Lang duurt het dus echt niet meer!

We wachten gewoon lekker (on)geduldig af. En ondertussen ben ik maar aan het bakken geslagen, hahahaha!

Ik hoop het dat het gebeurd dat ze ze breken. Wil je niet teleurstellen maar mijn inleiding duurde 4 dagen

Groetjes,

Michèle

Blehhh 4 dagen???
Nou ja, dat zal hier niet gebeuren, daar wilde de vk/gyn niet op wachten. Ze had namelijk een veel te hoge bloeddruk (155/95) en ook het hartritme van de baby maakte een dip op de ctg. Dus als een natuurlijke bevalling niet snel genoeg gaat, wordt het mes erin gezet…

Gelukkig voor haar want ik heb er echt niet van genoten zeg maar. Uiteindelijk ging bij mij na 4 dagen ook het mes erin…

Groetjes,

Michèle

Met dat ik m’n laatste berichtje typte is Bianca geboren!! Om 10.58u welteverstaan. Gewicht en lengte nog onbekend.
Gewoon via de natuurlijke weg en alles is prima gegaan. Schoonzussie heeft ook maar 1 hechting, dus da’s ook echt super!!

Wij zijn er vanmiddag even niet

Wat geweldig…gefeliciteerd!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Super, van harte! Geweldig, via de natuurlijk weg en maar 1 hechting. Goed gedaan door je schoonzus!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker