Wonderen bestaan

ja ben zo trots op me meissie…

gisteren zei dylan mama morgen middag eet ik bij m want dan gaan we oefenen voor young idols,oke is goed zeg ik en daarna gelijk nou kaitlyn eet jij op school heb mama een makkelijke dag heb ze ook wel eens verdiend,eigenlijk zei ik dat me een gekke bek zo van je doet dat toch niet…

en idd ze zei nee vind ik niet leuk ik wil bij jou zijn,ik zei gelijk tuurlijk eten wij samen een boterham.

en onderwerp werd gesloten tot vanmorgen aan het ontbijt,zit heerlijk koffie te drinken krantje erbij zegt kaitlyn ineens mama is me brood al gesmeerd wat heb ik er op…me mond viel open ,zeg nee joh gekkie mama maakt grapje,ik haal je zo op en eten samen broodje,nee zegt ze ik eet op school

snel broodje met gezichten worst erop gemaakt pakkie yohi erbij klein smoepje en tas in gepakt naar school gebracht.

zei wel tegen de juf gaat het niet bellen hoor want dan haal ik haar maar nee de juf belde niet me meissie heeft het vol gehouden en daarna nog wezen zwemmen en toen strote ze in

me meissie die zo moe is heb dit toch mooi ff gedaan en ik ben super trots op haar

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nou, kan ik me voorstellen dat je trots op haar bent!
Jee, wat goed van je Kaitlyn!!! Dikke pluim voor jou

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hihiihih en vanmiddag gaat ze met vriendinnetje mee ,volgens mij heb ik het ergste gehad met het huilen en dat ze alleen bij mij wilt zijn

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Wat goed zeg!!
Dan zou ik ook erg trots zijn

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

hahaahhaa…
die Kaitlyn, eerst nog helemaal aan mama vast en nu dit!!
Wat goed van dr!!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Wat goed hoor!
Dat zal voor jou ook wel erg fijn zijn!

Tessie

jaaaa ben ook super trots,en het is harstikke goed geaan gisteren

Bianca,Dylan & Kaitlyn

zo knap hoor kaitlyn goed gedaan

groetjes marielle mama van
10-10-01

Wow knap hoor.

Bij ons op school kan dit niet zo maar. Je moet een strippen kaart kopen, dat is geldig voor 5 keer en kost 15 Euro. Of je moet elke maandag of dinsdag of wanneer dan ook overblijven en daar voor betalen.

hier koop ik ook een kaart hoor,2 kaarten a 15 euro en dan blijven ze 10 keer over

en hij is altijd geldig tot groep 8 zijn er dan nog strippen over dan krijg je htet geld terug

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

hier koop ik ook een kaart hoor,2 kaarten a 15 euro en dan blijven ze 10 keer over

en hij is altijd geldig tot groep 8 zijn er dan nog strippen over dan krijg je htet geld terug

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Zal nog eens nakijken wat het precies kost. MAar ik heb het eigenlijk nooit nodig. Woon redelijk dichtbij, werk niet.