ja ben zo trots op me meissie…
gisteren zei dylan mama morgen middag eet ik bij m want dan gaan we oefenen voor young idols,oke is goed zeg ik en daarna gelijk nou kaitlyn eet jij op school heb mama een makkelijke dag heb ze ook wel eens verdiend,eigenlijk zei ik dat me een gekke bek zo van je doet dat toch niet…
en idd ze zei nee vind ik niet leuk ik wil bij jou zijn,ik zei gelijk tuurlijk eten wij samen een boterham.
en onderwerp werd gesloten tot vanmorgen aan het ontbijt,zit heerlijk koffie te drinken krantje erbij zegt kaitlyn ineens mama is me brood al gesmeerd wat heb ik er op…me mond viel open ,zeg nee joh gekkie mama maakt grapje,ik haal je zo op en eten samen broodje,nee zegt ze ik eet op school
snel broodje met gezichten worst erop gemaakt pakkie yohi erbij klein smoepje en tas in gepakt naar school gebracht.
zei wel tegen de juf gaat het niet bellen hoor want dan haal ik haar maar nee de juf belde niet me meissie heeft het vol gehouden en daarna nog wezen zwemmen en toen strote ze in
me meissie die zo moe is heb dit toch mooi ff gedaan en ik ben super trots op haar
Bianca,Dylan & Kaitlyn