Wonderen bestaan

Wij willen ons even voorstellen.
We heten Bert en Miranda en hebben sinds gister deze site ontdekt.
We hebben alle leuke verhalen gelezen en willen de onze ertussen plaatsen.
Ik, Miranda, ben dertig jaar en mijn man Bert is veertig jaar.
Allebei hebben we ons hele leven ervoor gekozen alleen te leven voor ons werk.
Mijn man heeft als zeeman de hele wereld doorgevaren en ik koos ervoor in de hulpverlening te werken en alleen door het leven te gaan.
Totdat we elkaar ontmoetten.
Toen kwamen we tot de ontdekking dat er meer in het leven was dan werken.
Bij ons groeide het verlangen een gezin te stichten en niet langer alleen voor je werk te leven.
En ja, inmiddels ben ik bevallen en hebben we een lief klein gezond meisje in onze armen mogen sluiten. We voelen ons erg rijk. We wisten dat het een hele mooie gebeurtenis moest zijn maar zo mooi hadden we niet verwacht.
Ze is inmiddels alweer vijf maanden en het wordt steeds leuker.
Graag willen we ervaringen uitwisselen met andere vaders en moeders over de opvoeding van onze kinderen.
Dat lijkt ons erg leuk want we hebben doordat we altijd hebben gewerkt niet veel contact met andere vaders en moeders. Dat is soms weleens een groot gemis.
Ik ben erg benieuwt hoe jullie in contact komen met andere vaders en moeders buitenom deze site want daar hebben we erg veel behoefte aan.
Als jullie dit lezen en ideeen hebben willen jullie dan alsjeblieft reageren want dat zou ons erorm helpen.
We hopen op reacties en uiteraard goede ideeen.

Heel veel liefs van Bert, Miranda en Joyce.

Hallo,

ik ben Jolanda, ik ben getrouwd met Dennis.
Wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Veel plezier op Ikkeben.

Tja hoe kom je aan sociale contacten buiten deze site om.
Waar wonen jullie? Misschien wonen er wel mensen in de buurt die het leuk vinden om buiten de site met elkaar om te gaan.
Zo heb ik een hele goede vriendin gevonden via het internet (hoi Mariëlle, mamma van Stijn).

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi Miranda en Bert,

Welkom, leuk dat jullie ook deze site ontdekt hebben.
Tja hoe komen we in contact met andere pappas en mammas …?
Uhhhhm via deze site, we hebben ook ongeveer 2x per jaar een gezellige meeting, Babyzwemcursus, via het kinderdagverblijf of peuterspeelzaal en meerdere vrienden of familie ed zijn natuurlijk van ongeveer dezelfde leeftijd en hebben dan ook kinderen. Daarbij wonen we in een heel knus dorpje in midden Limburg waar vaker leuke dingen voor kinderen georganiseerd worden.

Voor de rest kun je vanalles lezen over ons bij mama van en bij mijn profiel op deze site.

Welkom Bert en Miranda,

Ik ben Tries 31 jaar getrouwd met peet en samen hebben we 2 boy’s Jordy 4 jaar en Roy 3 jaar…

Om in kontact te komen met andere ouders misschien een leuk idee om te gaan baby zwemmen bijna in elk zwembad heeft dat wil waar kom je ongeveer vandaan?

op een gegeven moment komt het ook wel een beetje vanzelf mensen gaan je vaak toch wel aanspreken als je kinderen hebt… en helemaal als ze eenmaal naar school gaan…

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel.

Groetjes en veel prikplezier op ikkeben

Tries

Hallo!!

Welkom op de site!! Ik zelf ben ook nog maar pas op deze site, maar geniet met volle teugen! Ik hoop dat jullie er veel aan zullen hebben!!
Ik sluit me aan bij Tries, het contact met andere ouders komt eigenlijk in de loop van de tijd vanzelf…Ik heb zelf een aantal moeders ontmoet via het cb.(consultatieburo)Groetjes Charon

Hoi hoi
Welkom hier bij Ikkeben
Ik ben Heleen (33) getrouwd met Ed en mama van Robin 2 jaar en Justin 12 weken
Heel veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hallo en welkom.

Ik ben marianne 23 getrouwd met niels 22 en samen hebben we een zoon van 12-7-2005
Ik ben hier zelf nu een paar maanden en heb hier al meer opgestoken dan een cb mij kon vertellen.

veel plezier op de site.!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

hallo

ik ben katinka 25 jaar
woon samen met gerard
en we hebben een zoontje yannick van 8 maand.

katinka

welkom hier

ikkeben bianca getrouwd met hans en samen hebben we 3 kindjes waarvan 1 helaas een engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 9 en kaitlyn van 5

Bianca,Dylan & Kaitlyn

HOI HOI ALLEMAAL,

Bedankt voor al jullie reacties

Vaak zie ik onderaan de geschreven stukjes dezelfde namen staan en een
aantal mensen heb ik al een beetje beter leren kennen.
Erg gaaf, maarre … ook erg verslavend !!!

( Eigenlijk moet ik mijn theorie leren voor mijn rijbewijs maar ik ben niet meer achter de computer weg te slaan )

whahahaha die kun je vast ook wel via internet leren of zo. Wanneer moet je op ?

Hee Assie,

Heb nog geen datum vaststaan voor mijn theorie examen.
Maar vandaag heb ik mijn tiende praktijkles gehad.
Mijn rij- instructeur adviseerde me theorie te gaan leren
alleen het komt er telkens niet van.

Ik heb van mijn broertje ( ahum… die twaalf jaar jonger
is dan ik en hem al wel heeft ) een cd-rom gekregen om
theorie te leren.

Als ik mij rijbewijs heb, gaan we naar Schiedam verhuizen,
want dan wonen we wat dichter bij mijn ouders.
Is wel zo leuk want die zijn dol op Joyce

Maar het is al laat, dus ook vandaag is het er weer niet
van gekomen.
Ik vind het ook zo gezellie hier !

Groetjes van Miranda.