Woezel gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag vandaag.
Ben je al verwent door je mannen?
Groetjes,
Sandra
Woezel gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag vandaag.
Ben je al verwent door je mannen?
Groetjes,
Sandra
Wat zijn jullie lief!!! Had helemaal niet verwacht dat er speciaal voor mij een topic was geopend!!!
Vandaag is eigenlijk een saaie dag, hahahahha, ben vanmorgen uit de nacht dienst gekomen, dus heb eerst geslapen en om 1245 bo opgehaald. Die ligt nu in bed en krijg zo mijn moeder wel op bezoek. VErder vier ik het zaterdag. Ben nu 2,5 week vrij dus dat is een lekker vooruit zicht!!
Heb nog geen kadootjes ontvangen, want iedereen was al op weg toen ik thuis kwam ! hahahaha Maar volgens mij heeft papa nog niks gekocht !! hahahahaa
Bo heeft wel iets moois gemaakt op het kdv (mooie tekening) en ook met papa, maar dat laatste maak ik vanavond pas open. Voor de rest moet alles nog losbartsen en tol ik een beetje op mijn benen van slaap gebrek! hahaahahaha
Moest nog wel even lachen toen ik thuis was, ik had bo er net in liggen, lees ik zijn boekje van het kdv, hoe het vandaag was gegaan. Het was erg leuk geweest vannochten en bo had zich nog verkleed in een echte pirnsessen jurk!!! hahahaahhahahahaa, wat een schatje is het toch ook, had dat best wel willen zien!!
liefs woezel
Nou heb mijn eerste kadootjes binnen!! Ik heb van mijn zus (die kwam als verassing langs, want ze had gezegd dat ze niet kon) een soort van place mat (daar lijkt het op) maar dan van tafelzeil kleed , met aan de andere kant (binnen kant) een zwarte laag er op, met een tasje met krijtjes. Bo kan daar dus op krijten, en je kunt het zo weer afwassen!! Echt heel erg leuk!!
Van Bo heb ik een mooi schilderijtje gekregen die hij zelf heeft gemaakt, en van mijn man, een boek, eten, bidden en beminnen (sinds kort ook een film van uit) met een mooie bos bloemen!! Witte rozen!!
Dus voor mijn gevoel ben ik super verwend al, en nu gaan we lekkere patatjes eten van de friet tent!!
liefs woezel
Zow jij bent al lekker verwend idd, erg leuk van je zus als verrassing!!! GEFELICITEERD en nog een hele leuke avond toegewenst!!!
Beetje later, maar als nog gefeliciteerd en nog een fijne avond. En zo te horen ben ja al goed bedeeld.
Groetjes,
Michèle
jep ik wist het en heb dr al gesmst. maar nogmaals lieverd ook via deze weg gefeliciteerd! beetje laat op ikkeben maargoed. je had me al gehoord KUS!! ook van Rico
Wil lieve schat ik heb je op msn nog een berichtje gestuurd heb je dat gelezen? gaat over jou smsje ik kon niet meer reageren ivm mn beltegoed …Zucht* prioriteiten inge…nr 1: btg opwaarderen