@woezel nachtdienst

@miniboy, erg knap dat je dat volhoudt, ik zou dat echt niet kunnen!! Wel voor een nacht of 2 a 3, maar de gehele reeks, nee dat lukt mij echt!! Nu moet ik ook ruim een uur reizen voordat ik op het werk ben of weer thuis, en Bo slaapt niet meer, dus al met al factoren waarbij het langer duurt voordat ik er in lig. Respect hoor dat je eht zo volhoudt!!

Ik vind nachtdiensten ook heerlijk, maar dat komt omdat ik elke keer weer 2 weken vrij ben na een reeks van 7 nachtdiensten!! doordat er in die reeks van 7 ook het weekend zit, hoeft Bo maar 5 dagen naar de opvang, en dan weer een hele tijd niet, en das lekker!!

Ik werk overigens op een orthopedagogische woongroep, maar dan wel met de ouderen die veel verzorging nodig hebben!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik ben nu Bij Madelon en ze heeft net jullie reacties gelezen, Ze heeft er wel wat aan en ik hou jullie op de hoogte.

Ow en de verantwoording ligt indd niet bij haar maar bij de andere afdeling dat is het meldpunt.

Haar werkbegeleidster was het er ook niet mee eens dat ze maar 1 inwerknacht kregen maar dat is omdat ze het tehuis al kent en de bewoners ook.

Liefs Michelle

Het is haar erg meegevallen, al was ze vanochtend wel doodmoe ze zei ook ik heb nooit last met auto rijden als ik gewerkt heb of als het laat is geworden ergens , maar nu had ze er moeite mee, maar gelukkig veilig thuis aangekomen. Ze had een dip tussen 2 en 3. Verder zijn ze wel de hele nacht bezig geweest, de w’s moeten ze woensdagnacht altijd zelf doen want dan is de huishoudelijke dienst er niet. Zijn er 14
Ze had gistermorgen tot 11 uur geslapen en was om 6 uur weer naar bed gegaan maar toen kon ze eerst niet slapen. uiteindelijk heeft van 8 tot kwart voor 10 nog even geslapen.
Nu vannacht alleen.

Liefs Michelle

Deerste nacht is altijd een moeilijke, omdat je daar moeilijk op kunt voorberieden, als ze vandaag goed heeft geslapen, zal het vannacht wat moeheid betreft een stuk beter gaan!! Ik vind nachtdiensten ideaal, en het betaald lekker!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers