Sorry hoor meiden maar ik ben toch zo ontzettend kwaad!
Ik heb moppie vorige maand opgegeven bij de PSZ. Ik kreeg toen te horen dat de lokatie hier om de hoek wegens bezuinigingen ging sluiten. Knap balen maar ach dan maar op de bus erheen. Nu klopte er iets niet dus ik heb gebeld. Kreeg ik te horen dat het nog maar de vraag is of moppie terecht kan!! Zeker niet in oktober als ze 2 wordt. Heel misschien in januari maar er is een enorme wachtlijst en er moeten 500 kindjes dagen inleveren. En waarom? Omdat een of andere trut (sorry voor het woord) bij de gemeente hier heeft besloten dat er 1. bezuinigd moet worden en 2. dat kindjes met een taalachterstand 4 dagendelen in de week naar de psz moeten!!! Nou sorry hoor! En mijn kind dan? Die heeft geen psz nodig? Die kan gewoon met 4 jaar naar school? Ik ben echt zo ontzettend boos! Dit is discriminatie. Op intellect of ontwikkeling of what ever.
En wat nu?
Nu staat moppie nog ingeschreven bij een kdv. Dat heb ik gewoon door laten lopen maar ik werk juist maar 20 uur zodat dat niet hoeft! En dan moet ze hele dagen. Ja je mag ook wel wat later brengen en wat eerder halen maar het is toch minimaal 5 a 6 uur per dag en ik betaal dan hele dagen.
Wat zouden jullie doen? Met 2 naar kdv of wachten en maar hopen dat moppie terecht kan? Ik doe het nl niet omdat ik mijn handen vrij moet hebben maar omdat ik het zo belangrijk vind dat moppie met andere kindjes leert omgaan en dat ze voorbereid wordt op de basisschool en voorzichtig leert dat ze het zonder mama ook prima redt.
Pfff wat een boosheid, sorry hoor en dan heb ik jullie nog helemaal niet verteld over onze super vakantie Komt nog wel eerst even afkoelen geloof ik…
groetjes,
Wendy