Woensdag ziekenhuisopname. Ben echt bang

@Rainbow:
haha, ik zie het al helemaal voor me, zo’n dokters heks.
ik kan me ook nog iets herinneren van toen ik 1.5 was en in het ziekenhuis lag voor een dub. longontsteking.
ik luste geen bloemkool dus stapte de gang op en zei tegen de verpleegkundige: jij eten! is bah!
haha
gek dat je je zoiets nog kunt herinneren he.
En ik mag zovaak komen als ik wil sterker nog ik blijf er dag en nacht bij. gelukkig en papa komt overdag zo vaak hij kan langs.
enne ja het is het Elkerliek, weet je wat, Kom maar met eef langs, dan is Rico zo weer opgeknapt

@Mriek: ik hoop het ook! hij heeft gisteren halverwege de middag en begin avond ontzettende huilbuien gehad. of het aan zn liga/brood ligt…ik weet het niet maar goed vanochtend was zijn humeur ook tamelijk slecht dus ik wijt het nog maar aan zijn sprong denk ik ofzo… wat denk jij?
hij was de dag ervoor ook al wat moeilijk namelijk… en hij is nu 46.5 week dus zou er eigenlijk ong. uit moeten zijn maarja nasleepje he… echt iets voor Rico haha.

@Michele: wat goed van Morgan zeg! en hoe reageerde ze op de halfvolle melk?? jeetje wat knap, hopelijk komt het met Rico ook zo ver komt dat hij snel alles weer mag…zoals het hoort dus.
En met jouw broertje? hoe oud is hij? wat gaaf he als ze zo mooi met andere mensen spelen.
en ook fijn dat ze zolang heeft geslapen, hopelijk knapt ze nu snel op.

@Mini-boy: ja ik had daar aangedacht haha, mar ik geef gewoon zijn slaapzak mee, en zolang hij niet spuugt hoef ik die gelukkig niet dagelijks uit te wassen, heb geen droger namelijk dus dat zou drama zijn niet waar
en dankjewel hoor voor je hulp enzo. en mijn schouder kan heel wat hebben, als mijn bekken maar weer is wat stabieler waren maar neem jullie in mn hartje wel mee ook goed??

@Heleen: dankjewel meid, gaj e op vakantie? bedankt dat je eraan gedacht heb iig…

Nou, volgens mij is er al heel veel gezegd, maar ik wil je ook nog even succes wensen!!
Ik zal aan je denken hoor, als je naar het ziekenhuis moet.
Probeer voor jezelf een beetje rust te krijgen, dan voelt Rico zich ook vast rustiger.
Hele dikke knuffel van mij
En een (kwijl)kusje van Seth

Lilypie

dankje lalala.
en idd ik heb al veel aan de adviezen van de dames hier, maar het is natuurlijk altijd welkom, anders open ik geen topic

Ze reageerde er heel goed op. Sterker nog ze wilde nog wel meer, Maar ze mag maar 300cc per dag en van hebben nog.

En mijn broertje is 21, een broekie nog dus. Ze is overigens vandaag heel moe, Pappa zegt dat ze steeds slapen wil. Laat maar slapen hoor komt wel weer goed.

Groetjes,

Michèle

Ik denk niet direct dat het huilen van het brood en/of de liga kwam als ik het zo lees. Maar ja, ik ben natuurlijk niet de mama van Rico en zie hem niet als 'ie huilt…wat denk jij? Was het een pijnhuil of een springhuil?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Michele: echt super hoor van je moppie! en hoe weet jij hoeveel ze mag hebben van echte melk… en hoeveel dan nog van opvolgmelk?
haha 21 broekie…tja ben ikd an ook nog een broekie?

@Mriek:
tja ik weet niet…rico kan als hij zn zin niet krijgt of als ie dus aan het springen is zoiezo huilen alsof ie pijn heeft
echt zo traantjes persen knalrood hoofd
en dan zie ik echt weer het baby’tje van nog geen 1 week oud. gek is dat he. krijg er alweer tranen van in mijn ogen als ik daaraan denk
tjee daar ga ik weer…

Ze mag 300cc gewone melk weet niet hoe het zi met de opvolgmelk, maar daar dronk ze al minder van. Enne ze krijgt ook nog lepeltjespap dus 200 cc opvolgmelk.

Enne ik ben over 2 weken 30 dus bedenk zelf maar of je dan een broekie bent

Groetjes,

Michèle

ooh dat is dan wel netjes toch?
krijgt zij nog een 1ste fles?
ennuh nee ik voel me echt geen broekie meer, gelukkig. en je moet niet zeuren ook jij komt net kijken, je zit niet eens op de helft van je levenslijn, tenminste dat hoop ik van niet

ik mailde dit ok al naar Sandra maar wilde het ook even met jullie delen omdat het zooo mooi was:

ik heb van winnie the pooh zo’n sterrenprojector, en dan krijg je 3 foto’s in het blauw op het plafond te zien, van teigetje, ijor en knorretje.
rico lag echt in mijn armen en ik was m wat aan het wiegen, en toen wees hij ineens met zijn wijsvinger naar ijor en zei: DAA! (daar dus)
ik was zo ontroerd dat er echt een traantje over mijn wangen liep.
de sfeer was zo mooi, echt een donkere kamer met mooie sterren en foto’s in het blauw van poohbeer en zn vriendjes op het plafond, en jij staat daar, met je uk in je armen te wiegen en gewoon een mooi moment te beleven haha.
was echt even bijzonder.
normaal ligt hij er in bedje naar te kijken maar ik had zelf ook een knuffelmoment en het was gewoon zo mooi

Ja de eerste is een fles Inge maar das omdat ik gewoon al te vbroeg op moet staan. En pap kan ze zelf drinken.

En kan me voorstellen dat je ontroert was hoor meid. Zou ik ook zijn

Groetjes,

Michèle

geeft toch ook niks, ken een meisje die in december 3 wordt die drinkt s’ochtends ook brinta uit een fles en s’avonds melk uit een fles, gewoon omdat ze dat zo fijn vind, oke niet echt goed voor de tandjes, maar goed ze snoept ook bijna niet dus dat compenseerd dan weer mooi he
en daarbij, ze zullen allemaal wel uit een beker drinken als ze 18 zijn hahaha.
rico kan ook zijn fles zelf leegdrinken, alleen moet die speen altijd vol met melk zitten omdat er anders teveel lucht meekomt, maar daar heeft ie dus nog wat moeite mee om die fles rechtop genoeg te houden zodat de hele speen gevuld is met melk.
anders hoor je ineens zo’n lucht geluid weet je wel, alsof de fles op is, en dan kijk ik m aan van: nu al op? en dan heeft ie die fles gwoon niet hoog genoeg.
maar vasthouden doet ie m super.

Ja ik ben er nog helemaal relaxed van.
ik heb zoiezo rare momenten en gedachten de laatste dagen.
zit ik ineens aan mijn opa t denken die op een nare manier was overleden, en dat ik m graag hier zou willen hebben dat ie rico kon leren kennen. Of dan VOEL ik ineens weer mijn aller eerste wee.
en weet ik nog hoe erg ik overvallen werd door de schrik omdat het echt een raar gevoel van pijn was… en ga zo maar door.
zal wel door zijn aankomende 1ste verjaardag komen ofzo ik weet het niet.
hebj ij hier geen last van soms?
ik denk er echt veel over na.
misschien wat ik al eerder zei…om wat angst te verdoezelen over zijn opname.

Weet je, ook al snapt Rico het nog niet, ik heb TOCH aan hem beloofd dat mocht hij slangetjes moeten, en het gaatn iet goed of hij wordt hysterisch, dat ik ze een halt toeroep. ze verzinnen dan maar wat anders, want ik wil niet dat hij erg bang wordt. en hij moet op mij kunnen vertrouwen, en ik wil gewoon niet dat hij bang wordt. punt uit, ze horen te luisteren naar mij. dan verzinnen ze maar wat anders, dat hij wat kan kalmeren, of ze geven hem iets kalmerends ook best, maar ze gaan m NIET bang maken daar!
en aangezien ik het aan hem beloofd heb, beloof ik dat (indirect dan wel maar toch) ook aan mezelf

Ik heb een topic geopende toen bijna een jar verder en erg Emo in mamma’s hoekje. Juist omdat ik ook om van alles emo kan worden. Oke nou blijkt die suiker ook niet mee te werken, maar het is normaal blijkt.

Enne hij begrijpt meer dan je denkt. Ik leg ook altijd alles uit aan Morgan en ook al begrijpen ze het niet letterlijk het voelt wel goed voor ze.

Groetjes,

Michèle

pff ik denk echt dat ik moet overgeven. al de hele middag zo.
vandaag ook nog wezen zwemmen, was wel lekker ontspannend, maar nu moet ik zijn tassen inpakken en voel ik me weer zo ziek als een hond.
bah
ik krijg geen hap naar binnen, misschien toch een goed plan.
heb het gevoel alsof er iets heel ergs gebeurd maar moet me niet zo aanstellen

Logisch dat je nu de spanning weer voelt hoor, het is tenslotte bijna zover. Hopelijk kan je een beetje slapen vannacht. Moest er vanmiddag nog even aan denken, zo van: “Heftig, blij dat wij dat niet hoeven doormaken.” Ik denk aan je hoor! Je bent zeker geen aansteller vind ik!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

vind ik fijn om te horen Mriek, dat je eraan dacht. ik bedoel, veel mensen weten het maar denken er niet over na, en uitgerekend mensen op ikkeben, waaronder jij nu dus denken eraan, mensen die ons in real life (nog!!) niet kennen
vind het echt bijzonder en het geeft me een goed gevoel.
dankjewel.
ik heb net zo’n 20 minuten met rico op zijn kamer gezeten, en de projector van pooh bijna afgekekne, heb hem toen nog es overnieuw aangezet zodat hij in slaap kan vallen.
hij lag weer lekker in mijn armen en ik heb gewoon gezegt dat dit de laatste nacht is in zijn bedje en dat we dan samen in het ziekenhuis slapen en dat hij over een paar dagen tot een week weer naar huis mag en weer lekker in zijn eigen bedje mag slapen, het leek echt alsof hij luisterde omdat hij normaal zo wild is en nu lekker rustig in mijn armen lag.
ik heb ook gezegt dat rico even op zijn 6 tandjes moet bijten dat het allemaal goed komt, en dat ze hem daar gewoon beter proberen te maken.
heb afgesloten met het middagje zwemmen vandaag, wat we gezien hadden enzo en dat hij zo lekker had gezwommen en dat mama zo ontzettend trots is op hem.
toen hij uiteindelijk in bed lag (haha uiteindelijk) keek ie me aan en zwaaide en wees toen nog naar dat beeld wat op het plafond werd geprojecteerd en zei: DIE!
en toen zei ik maar dat dat een hele mooie knorretje was en dat hij daar nog even mee mag spelen

nou dit is mijn laatste bericht, ik hou jullie zo snel ik kan op de hoogte, ik ga nu even rustig op de bank liggen…desperate housewives begint zo weer (yeah!!) even relaxen dus en dan naar bed. morgen heb ik geen tijd om te ikkebenne moet nog veel doen voordat we gaan.
Jullie ook veel succes met de kleintjes, en alvast beterschap mochten ze ziek worden
ik hou me sterk, komt goed, we slaan ons hier wel doorheen hoe moeilijk het soms ook is… hopelijk drinkt hij zn pap gewoon op daar en hoeft hij geen enge slangen.

tot snel meiden(K) mama en Rico

Hoi,

Heel veel succes en ga als hij slaapt ook even van de afdeling af. Anders word je echt geleefd. En dat miselijke gevoel heel herkenbaar. Ondanks dat het bij ons heel plotseling ging kon ik maar met moeite naar huis om een tasje voor haar te pakken. Toch morgen ochtend proberen iets te eten al is het maar een halve boterham en neem iets mee je krijgt zelf alleen ontbijt en geen lunch en avondeten. Neem desnoods een kopje kruiden thee. Of iets met kamile.

nogmaals heel veel succes en het komt goed nu gaan ze echt uitzoeken wat er aan de hand is denk vooral ook daaraan.

groetjes

lon106

Hoi inge, Heeeeeeel veeeeel suk6 morgen en de rest van de dagen. Zal aan jullie denken.

Gr patries

In gedachten zijn we bij je meid, jullie redden het wel

dikke knufffffffff

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Graag gedaan Inge. Ik blijf aan jullie denken!

Heel dikke kus en knuffel voor jou en Rico, ook van Erik natuurlijk!

Inge, alle liefs en sterkte! Ik zit op je schouder hoor!

Groetekes, Sje

Heel veel sterkte meid!
Het komt allemaal goed, en jullie gaan je er wel doorheen slaan
Ik hoop snel iets te horen.
En probeer ook nog een beetje aan jezelf te denken.
Liefs, Anne

Lilypie