@Rainbow:
haha, ik zie het al helemaal voor me, zo’n dokters heks.
ik kan me ook nog iets herinneren van toen ik 1.5 was en in het ziekenhuis lag voor een dub. longontsteking.
ik luste geen bloemkool dus stapte de gang op en zei tegen de verpleegkundige: jij eten! is bah!
haha
gek dat je je zoiets nog kunt herinneren he.
En ik mag zovaak komen als ik wil sterker nog ik blijf er dag en nacht bij. gelukkig en papa komt overdag zo vaak hij kan langs.
enne ja het is het Elkerliek, weet je wat, Kom maar met eef langs, dan is Rico zo weer opgeknapt
@Mriek: ik hoop het ook! hij heeft gisteren halverwege de middag en begin avond ontzettende huilbuien gehad. of het aan zn liga/brood ligt…ik weet het niet maar goed vanochtend was zijn humeur ook tamelijk slecht dus ik wijt het nog maar aan zijn sprong denk ik ofzo… wat denk jij?
hij was de dag ervoor ook al wat moeilijk namelijk… en hij is nu 46.5 week dus zou er eigenlijk ong. uit moeten zijn maarja nasleepje he… echt iets voor Rico haha.
@Michele: wat goed van Morgan zeg! en hoe reageerde ze op de halfvolle melk?? jeetje wat knap, hopelijk komt het met Rico ook zo ver komt dat hij snel alles weer mag…zoals het hoort dus.
En met jouw broertje? hoe oud is hij? wat gaaf he als ze zo mooi met andere mensen spelen.
en ook fijn dat ze zolang heeft geslapen, hopelijk knapt ze nu snel op.
@Mini-boy: ja ik had daar aangedacht haha, mar ik geef gewoon zijn slaapzak mee, en zolang hij niet spuugt hoef ik die gelukkig niet dagelijks uit te wassen, heb geen droger namelijk dus dat zou drama zijn niet waar
en dankjewel hoor voor je hulp enzo. en mijn schouder kan heel wat hebben, als mijn bekken maar weer is wat stabieler waren maar neem jullie in mn hartje wel mee ook goed??
@Heleen: dankjewel meid, gaj e op vakantie? bedankt dat je eraan gedacht heb iig…