ruben heeft de laatste paar dagen witte blaasjes op binnenkant lip…
weet iemand wat dat kan zijn?
hij heeft er geen last van en is verder helemaal goed te pas…
groetjes!!
karin
ruben heeft de laatste paar dagen witte blaasjes op binnenkant lip…
weet iemand wat dat kan zijn?
hij heeft er geen last van en is verder helemaal goed te pas…
groetjes!!
karin
Kan het geen schimmelinfectie zijn? Noa had dit van de zomer op haar tong. Is met medicijnen makkelijk te genezen. Anders morgen even de ha bellen.
Is het geen spruw?
Dan heb je namelijk ook van die witte stipjes aan de binnenkant van de lip zitten.
Zou even langs de ha gaan.
Lisan.
L. de Boer
ergens denk ik aan spruw, maar andere kant kan het ook zijn dat ie er misschien opgebeten heeft? of misschien het eten te warm?
(geen verwijt hoor haha gebeurd de beste wel eens)
Of misschien zijn het aften. Hoewel die wel pijnlijk zijn…Maar goed, misschien heb je een bikkel
Ik heb er zelf ook last van momenteel, echt vervelend!!!
Ik dacht ook aan aften. Kan pijnlijk zijn, maar met weinig tandjes misschien iets minder?
Groetjes,
M
Kunnen aften zijn, kan ook spruw zijn (spruw is een schimmelinfectie). Als het aften zijn, dan ziet het er morgen nog ongeveer hetzelfde uit. Als het spruw is, dan is het morgenochtend veel erger geworden.
Groetekes, Sje
zal het even in de gaten houden…
als het aften zijn…is daar wat aan te doen of gaat dat vanzelf over…
groetjes!
karin
Madelon kreeg spul wat je op de aften moest smeren, weet niet meer hoe of wat dat is zo lang geleden, maar die had er wel pijn aan, maar was ook ouder. Ik ben er toen wel mee na de ha geweest.
Liefs Michelle
Bessensap schijnt tegen aften te helpen. Beetje mee deppen. Maar dat zal in eerste instantie wel even bijten. En verder, elke dag een mandarijn of sinaasappel, werkt ook.
Groetekes, Sje
hoe krijg je die dingen dan?
heb er nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn…
groetjes!
karin
Wat aften betreft zijn ze er nog niet uit wat nou precies de oorzaak is. De meest gehoorde oorzaak is vitaminetekort.
Tik maar eens aften in op Google. Dan krijg je heel wat zoekresultaten.
Groetekes, Sje
haha hen ff gegoogled… dat noemen wij hier in vroomshoop een blaar!
heb even gekeken in rubens mondje maar het is niet erger geworden…
maar het lijkt ook niet op aften eigenlijk…
het zit meer op scheiding binnenkant/buitenkant lip en het blaasje ligt er als het ware boven op…tis ook niet hard ofzo en volgens mij ook niet pijnlijk…hij geeft geen kik!
bij spruw moet ie toch een soort witte laag ook op zijn tong hebben?
en dat heeft ie ook niet…
ik kijk het nog wel even aan en anders bel ik ha wel ff…
straks maar ff een sinasappel eten, baad het niet …schaad het ook niet!
groetjes!!
karin
Bij spruw moet er doorgaans ook een witte laag op de tong liggen en die moet er niet af te krabbelen zijn.
Groetekes, Sje
die witte laag heeft ie niet…en die blaasjes zijn al stuk minder geloof ik…
misschien had ie wel tandje door lip maar dan moet dat toch eigenlijk ook zeer doen en dik zijn???
beetje vreemd, maar ben blij dat het al wat minder word…
groetjes!
karin
o …en wat die sinasappel betreft…weet niet of het hept maar ruben vond hem heerlijk
groetjes!!
karin
Tand door de lip hoeft niet altijd dik en pijnlijk te zijn. Kan goed dat dat na 1 dag al grotendeels genezen is en dan geeft dat ook een wit plekje omdat door het speeksel het bloed er afgepoetst is.
Mondslijmvlies geneest razendsnel!
Groetekes, Sje